PDA

View Full Version : fender performer 650



Rw
21 januari 2005, 16:09
ik ben van plan een fender performer 650 te kopen mooi ding is dit een goeie keus?

guitartub
22 januari 2005, 19:03
Beetje afhankelijk van wat je ermee wilt.

Rw
22 januari 2005, 21:37
gitaarspelen :lol:

beetje rory gallagher sound of goeie rock creëren

Kasper
23 januari 2005, 23:52
Hey!

Ik heb net diezelfde versterker hier.
Koop je hem 2ehands? Zoja voor hoeveel?
Ik heb hem 2ehands voor €250 gekocht denk ik.

Op zich wel een goeie amp, die genoeg geluid kan produceren, maar hij voldoet niet volledig aan mijn smaak (maar die is uiteraard puur persoonlijk). Ik heb meer iets nodig voor metal/rock/punk, met een beukende distortion.

In mijn kamer kan ik het volume niet boven de 1-2 zetten, dus er komt wel genoeg uit :wink:

guitartub
24 januari 2005, 13:06
Misschien wordt ik te oud en snapte ik het niet :???: , maar voor een beetje Rory Gallagher heb je een crunchy sound wel nodig en denk dan niet aan Fender maar aan Marshall, of die Performer met een TS-je ervoor.

Rw
24 januari 2005, 15:14
asl ik reviews lees denk ik juist dat het meer rory is en rory gebruikte zelf ook vaak fenders ( ook ac30 en basversterkers(raar genoeg) )

voor 165 plus mijn oude ampje 30 watt delay reverb en overdrive...

guitartub
24 januari 2005, 16:36
Ik heb Rory live gezien in 1972 en meen dat hij toen over een Marshall toren speelde. Ook Vox AC 30 kan ik me wel voorstellen (een heerlijk crunchy buizensound die ik wel met mijn Laney VC30 weet te benaderen).
Fender lijkt mij te helder en te clean, of er moeten toch wat stompboxjes voor liggen. Maar misschien ben ik abuis...