PDA

View Full Version : ====== Axl Rose - Say What Again? =====



Axl Rose
21 januari 2005, 16:13
update 27 januari:

Say What Again?

www.brendmusic.com/Say%20What%20Again.mp3

Azrael
21 januari 2005, 16:16
Nah , mijn soort riff is het niet. Wel een snelle inzending :)

Hempo
21 januari 2005, 16:23
mja. ik word er niet heel warm van, wel leuk hoor, maarja.

Axl Rose
21 januari 2005, 16:43
@Azrael & Hempo: Bedankt voor jullie reactie! :)
Tis inderdaad geen superriff ofzo, maar zonder backing en alles wordt het (voor mij) stukje moeilijker dus heb ik er dit maar van gemaakt. Misschien dat ik nog iets anders ga maken. Als je dat nog mag veranderen dan. :)

Azrael
21 januari 2005, 16:47
Het is pas over een maand dus verander zoveel als je wilt :-D

Axl Rose
21 januari 2005, 16:51
Het is pas over een maand dus verander zoveel als je wilt :-D

mooi. Deze inzending was prut eigenlijk :D

Axl Rose
27 januari 2005, 21:50
Update!

Hier issie:

www.brendmusic.com/Say%20What%20Again.mp3

Azrael
27 januari 2005, 22:48
Vind het tweede om eerlijk te zijn ook niks......heel standaard en saai.....er zit geen gevoel in.....

Troost je.......binnenkort mag je mij afkraken want ik ga morgen mijn best doen als alles mee zit. :-D

Axl Rose
27 januari 2005, 23:11
Vind het tweede om eerlijk te zijn ook niks......heel standaard en saai.....er zit geen gevoel in.....

Troost je.......binnenkort mag je mij afkraken want ik ga morgen mijn best doen als alles mee zit. :-D

:D

Niet helemaal mee eens. Qua orginaliteit van de riff is het idd niet wereldschokkend en inderdaad redelijk standaard maar vond em zelf toch best sfeervol. Er zit wel degelijk gevoel in. :razz:

In ieder geval bedankt voor je commentaar. :wink:

VHsologitarist
28 januari 2005, 03:07
Nou ik vind m wel mooi hoor,

ik vind op zich wel leuk gedaan met de stemmen ertussen, alleen is het wel een beetje hetzelfde allemaal en dat vind ik dan weer erg jammer.
Daarom klinkt ie zo eentonig, het lijkt net ofdat je een kant uit wilt gaan bij dit stukje maar dan ga je maar half die kant uit en keert weer terug naar de basis.
Maar daarintegen vind ik m wel interessant omdat het wel een leuk sfeertje oproept namelijk zo'n desperados sfeertje (een leuke riff voor in een film)

wel done Axl Rose 100 keer beter dan die eerste.!!


Groetjes
ferry

Axl Rose
28 januari 2005, 11:28
Nou ik vind m wel mooi hoor,

ik vind op zich wel leuk gedaan met de stemmen ertussen, alleen is het wel een beetje hetzelfde allemaal en dat vind ik dan weer erg jammer.
Daarom klinkt ie zo eentonig, het lijkt net ofdat je een kant uit wilt gaan bij dit stukje maar dan ga je maar half die kant uit en keert weer terug naar de basis.
Maar daarintegen vind ik m wel interessant omdat het wel een leuk sfeertje oproept namelijk zo'n desperados sfeertje (een leuke riff voor in een film)

wel done Axl Rose 100 keer beter dan die eerste.!!


Groetjes
ferry

Thnx for je commentaar! Das inderdaad wel waar. De ene kant uit en dan weer terug. Misschien dat ik nog iets ga aanpassen om een net nog iets interessanter te maken. :)

Jeroenvanhulsteijn
28 januari 2005, 11:31
ah, pulp fiction :)

De sfeer van de riff doet me een heel klein beetje denken aan 16 Horsepower (zwaarmoedige country rock). Die floortom is erg leuk.

De simpelheid van de riff is denk ik zn kracht. Makkelijk herkenbaar. En zoals VHsologitarist al zei zit er een duidelijke sfeer in. Maar die herkenbaarheid maakt het mss ook wel een one of a million riff.

Ik vind het "solo" stukje niet zo heel erg sterk. Ik weet niet precies. Mss de frasering. Nouja, mijn persoonlijke mening.

Axl Rose
28 januari 2005, 13:50
ah, pulp fiction :)

De sfeer van de riff doet me een heel klein beetje denken aan 16 Horsepower (zwaarmoedige country rock). Die floortom is erg leuk.

De simpelheid van de riff is denk ik zn kracht. Makkelijk herkenbaar. En zoals VHsologitarist al zei zit er een duidelijke sfeer in. Maar die herkenbaarheid maakt het mss ook wel een one of a million riff.

Ik vind het "solo" stukje niet zo heel erg sterk. Ik weet niet precies. Mss de frasering. Nouja, mijn persoonlijke mening.

Hey Jeroen,

Jaja, pulp fiction :)
Ik zat zo te zoeken naar geluiden op het internet en kwam onder andere die floortom tegen dus heb ik die er maar ingestopt. Anders wordt het zo snel saai.

Het solo stukje is inderdaad niet echt super. Misschien dat ik dat nog daaraan ga veranderen. Of er misschien nog iets overheen gooi. Das misschien ook wel leuk.