PDA

View Full Version : Topic over paarse Schecter



Ritch
20 januari 2005, 19:13
Ik heb het hele forum afgezocht naar het topic over dat iemand een Schecter had gekocht. Het was een superstrat model en had paarse (tigerstipe?) kleur. Die @#$^&! zoekmachine doet ook nooit wat je wil... Alvast bedankt!!

Tsjeers,

Richard

srv-man
20 januari 2005, 20:11
Kun je nog lang zoeken, want volgens mij bedoel je de Anderson van Anders D. :wink:

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=43316&highlight=anderson

Deze bedoel je toch

http://www.freewebs.com/ead_martens/TomAndersonDropTop.JPG

up-guitarman
20 januari 2005, 20:31
Rrrrrrrrrrr, lekker ding :lol:

Squier4ever
20 januari 2005, 21:06
mmm ik kan me anders ook wat herrineren van een paarse schecter hoor

Ritch
20 januari 2005, 22:21
:oops: tis een Anderson.. noob dat ik ben :lol: maar idd dat is um!! bedankt!

(khad het plaatje nodig voor mijn "wish"lijst :) )

Anders Destium
20 januari 2005, 22:36
Het is echt een geweldige gitaar, de bouwkwaliteit is echt subliem! Het zou helemaal mijn droomgitaar zijn als hij of een alder of een mahonie body zou hebben gehad. Ik ben er achter gekomen dat basswood niet (meer) mijn ding is, ik heb nu wel het geluk dat degene bij wie ik hem heb gekocht hem graag weer terug zou willen :)

Ritch
20 januari 2005, 22:43
Aw, jammer dat je hem wegdoet... maar ik heb nou niet het geld :( (en andere prioriteiten) Mag ik desondanks vragen wat de (jouw) vraagprijs is?

Anders Destium
20 januari 2005, 22:53
Hij is niet te koop voor "derden", het spijt me :) Ik hou hem totdat degene van wie ik hem heb gekocht hem weer terug kan kopen. Als dat niet meer gaat gebeuren stuur ik je wel pm :wink:

Ritch
20 januari 2005, 22:59
is goed, maar ik heb echt voorlopig nog andere prioriteiten (Multitone, MM Luke tsjingtsjing kassaa $$$ :cry: :wink: )

Anders Destium
20 januari 2005, 23:13
Denk aan de nieuwprijs van een Multitone voor een idee van de prijs van een 2ehands Tom Anderson :)

Ritch
21 januari 2005, 14:31
:o













[spaarmodusaan] :lol: [spaarmodusaan\]

srv-man
21 januari 2005, 20:23
Denk aan de nieuwprijs van een Multitone voor een idee van de prijs van een 2ehands Tom Anderson :)

Zo, zijn die Multitones ook al zo duur geworden...... :-D

Een TA is het overigens voor de volle 100% waard!

Anders Destium
21 januari 2005, 21:35
Tom Andersons zijn 2ehands bijna niet te vinden, maar de prijzen zijn (in Europa) vrij laag doordat vrijwel niemand het merk kent!