PDA

View Full Version : Gezocht: een gitarist



dommeldehond
23 juni 2002, 14:18
Hallo, wij zijn een (melodische) metalband en we zijn opzoek naar een goeie, gemotiveerde gitarist. De bezetting nu is: Leadgitarist, db-drummer, bassist en toetsenist. We oefene wekelijks in Db's in Utrecht. Vrijdags van 3 uur 's middags tot 6 uur. De hele band woont in Zeist, behalve ik de bassist in Vianen. Als je strak kan spelen en er ook nog 'ns erbij kan zingen is dat helemaal mooi meegenomen want we zoeken ook nog een zanger. 16 tot en met 20 jaar. Nou als je interesse hebt moet je maar even een mailtje sturen. vlurb@hotmail.com

Noctiis
23 juni 2002, 14:59
zozo, Pijnvaluta op zoek naar een gitarist?

Ditmar
23 juni 2002, 15:23
Hee Kees, jij ook op dit forum ???

AMS_yeah
10 augustus 2002, 20:15
hoi,
Ik ben een eind 2e jaars, begin 3e jaars akkoestisch gitariste uit Nieuwegein en ik ben 16. Ik heb mijn A-examen van de muziekschool gehaald en ga in september beginnen met elektrisch lessen maar ik ben al een jaar bezig zonder lessen. Ik heb dus geen ervaring met bands maar ik leer snel. Als je iets in me ziet......... reageer dan snel.
mzzls,
AMS

ps. Persoonlijk houd ik meer van rock zoals Nirvana, The smashing pumpkins, muse, en the Red Hot Chili Peppers, maar metal is ook OK