PDA

View Full Version : Nieuwe Deans voor 2005 voorgesteld



Baco
20 januari 2005, 14:21
De Dimebag signature lijn:

De USA made Razorback:

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/RazorbackRustTribute-01a.jpg

De andere Razorbacks:

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/RazorbackShards-01a.jpg

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/RazorbackSlimeBumblebee-01a.jpg

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/Razorback2Tone-01a.jpg

De Far Beyond Driven Tribute ML:

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/DimeMLFBD-01b.jpg

De DBD Tribute ML

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/DimeTrib-MLX-01a.jpg

De Dime-O-Flame Tribute ML

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/DimeMLFlame-01a.jpg

De Dime-O-Flage ML

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/Dime-Dimeoflage-01a.jpg

Er zijn ook nieuwe Michael Schenker sigs.

Meer info te vinden op http://www.deanguitars.com

Enjoy :wink:

schwalbe
20 januari 2005, 14:33
Ik ben best een fan van Dean, maar dit had van mij niet gehoeven... beetje te ver 'over the top'.

Lacrymosa
20 januari 2005, 14:33
die razorback Slime Bumblebee is wel cool!!! hhaa

en die Dime Tribute is ook wel heel erg cool

NeeraDJ
20 januari 2005, 14:45
http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/RazorbackRustTribute-01a.jpg

De andere Razorbacks:

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/RazorbackShards-01a.jpg

Supervet! Ik hou wel van extreme modellen

Lacrymosa
20 januari 2005, 14:52
ja, ze zijn wel extreem, maar niet TE
net als bijv een IronBird

maar de ML blijft een van de coolste gitaren around

Jeroenvanhulsteijn
20 januari 2005, 14:55
http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/DimeMLFlame-01a.jpg (http://www.deanguitars.com)

Hehe, die doodskop in de vlammen is wel mooi gedaan.

Baco
20 januari 2005, 14:55
Ik ben best een fan van Dean, maar dit had van mij niet gehoeven... beetje te ver 'over the top'.

Je moet er idd een beetje voor zijn. Persoonlijk vind ik die Dime-O-Flame echt wel super, echt knappe finish :o

Random_hero
20 januari 2005, 15:28
Netjes afgewerkt, niet mijn stijl.

Dick Wolkendeck
20 januari 2005, 15:52
Die Michael Schenker sig is een beauty! Maar wel 2990 Euri... Tjonge, dus maar even niet. :cry:

Baco
20 januari 2005, 16:23
Die Michael Schenker sig is een beauty! Maar wel 2990 Euri... Tjonge, dus maar even niet. :cry:

Hmm, moet wel iets goedkoper kunnen hoor. 2990 is idd best wel prijzig...

Wouter J
20 januari 2005, 16:31
Ik vind het wel grappig hoe ze dat "Rock 'N Roll Over" logo van Kiss hebben "Ver-Dimed"

http://www.chachacha.co.uk/images/kiss-rocknrollover.jpg

Maar goed, Dimebag was een enorme Kiss fan en is zelfs begraven in een Kiss doodskist.

http://www.losrudos.com/kasket.jpg

Dit is Gene Simmons die laat zien dat behalve Dime zelf er ook wat anders mee met hem de grond in ging...
http://news.bbc.co.uk/olmedia/1390000/images/_1394576_kiss_300.jpg

Wormaap
20 januari 2005, 16:41
Als ze die USA Razorback nu in die 2-tone zwarte kleur hadden zou ik HEEL erg last van GAS krijgen nu :)

Anders Destium
20 januari 2005, 16:46
Is dit nou niet gewoon geld verdienen aan de populariteit van een dode? Tenzij het geld allemaal naar de familie van Dime gaat vind ik dit nogal kwalijke praktijken :stop:

Kevin-D
20 januari 2005, 16:49
Die Dime-0-flame is mooi. Maar niet alleen Dean heeft nieuwe gitaren die cool zijn ESP is ook goed opweg: www.espguitars.com

Kevin-D
20 januari 2005, 17:01
Wat een stel domme idioten op die site van Dean wat een sukkels: lees dit soort dingen: dit gaat over de FBD gitaar van dimebag specs:
Tribute Crest on Headstock
Dimebag Quad image sticker on body
Vintage Brazilliaburst Finish
Floyd Rose licensed tremelo
Dimebucker Treble Pickup
Dean Series II Classic "V" headstock
Dimebag Traction knobs
Mahogany Body and Neck
Flame Maple Top
Cream binding on body and neck
Rosewood fingerboard
Hardshell case included
Bolt-on construction
Mable Neck
Dimebag Tribute Photo suitable for framing


JA HOOR MAHOGANY BODY AND NECK EN OOK NOG EENS EEN MAPLE NECK??? EN OOK NOG EENS BOLT-ON???

Wat voor een gruwelijke nerd hebben ze nu weer achter die site gezet.
Net als dat ze de Dime-O-Flame de Dime-O-Flage noemen... :???:

Zijn die Dean floyd licenced van goeie kwaliteit trouwens?
Alleen de USA model heeft een OFR, de rest licenced, ik neem aan dat deze ook van goeie kwaliteit zijn?

Baco
20 januari 2005, 17:07
Is dit nou niet gewoon geld verdienen aan de populariteit van een dode? Tenzij het geld allemaal naar de familie van Dime gaat vind ik dit nogal kwalijke praktijken :stop:
Waarom is dat dan wel? Die Razorbacks zijn door Dime zelf ontworpen en Dimebags familie heeft hun toestemming gegeven om die toch uit te laten brengen. Persoonlijk ben ik daar erg blij mee, zou zonde zijn om die niet uit te brengen.
En die Tribute Deans, wat is er daar mis mee? Zijn goedkopere modellen so-to-speak van die Bolt re-issue, niet iedereen kan zo'n USA re-issue betalen (en krijgen ook, is een beperkte reeks).

Begrijp je toch niet hoor...

Anders Destium
20 januari 2005, 17:38
Ik krijg er toch een nare smaak van in de mond.

Wormaap
20 januari 2005, 17:40
Ik krijg er toch een nare smaak van in de mond.
Persoonlijk had ik een narere (mooi woord :-D) smaak in m'n mond gehad als ze de Razorback niet uitgebracht hadden omdat Dime dood is. Al die tributegitaren hadden voor mij niet zo zeer gehoeven, maar die waren waarschijnlijk ook uitgekomen als Dime nog geleefd had.

Das Schaap
20 januari 2005, 17:43
De Dimebag signature lijn:

De USA made Razorback:
http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/RazorbackRustTribute-01a.jpg

De Dime-O-Flame Tribute ML

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/DimeMLFlame-01a.jpg
Enjoy :wink:
De body van de bovenste met de finish van de onderste zou extreem bruut zijn. :cool:

gerrekat
20 januari 2005, 17:48
Is dit nou niet gewoon geld verdienen aan de populariteit van een dode? Tenzij het geld allemaal naar de familie van Dime gaat vind ik dit nogal kwalijke praktijken :stop:
\

Elliott en Dean Z zijn persoonlijk naar Dime's familie geweest om de hele questie te bespreken daar zijn zelfs foto's van.....

Zij wilden graag dat Dime's laatste (zelfontworpen) model op de markt zou komen!

Anders Destium
20 januari 2005, 18:04
Ik heb de foto's gezien inderdaad.

Het voelt alleen niet lekker als een bedrijf winst maakt over het graf van een ander, dat is het meer :wink:

Orpheo
20 januari 2005, 18:09
Ik heb de foto's gezien inderdaad.

Het voelt alleen niet lekker als een bedrijf winst maakt over het graf van een ander, dat is het meer :wink:

maar dat doet fender toch ook met bv de SRV sig en de jagstang??

en doen vele andere merken dat ook niet (met jackson voorop) met de Randy Rhoads V??

(en zometeen als les paul himself dood is....zit jij dan ook te miepen dat gibson winst maakt " over het graf van les" ??)

gerrekat
20 januari 2005, 18:16
Nou ja ik kan me bepaalde sentimenten wel voorstellen.....

Ik ben nog niet helemaal om wat betreft de RAZORBACK geef nog steeds de voorkeur aan een "normale" ML.

Die met die vlammen is een serieuze kandidaat om te kopen, zeker om hdat het een koreaan is en betaalbaar zou moeten zijn....ik zou het leuk vinden om een goedkopere gitaar te hebben met een floyd voor de gein....

Anders Destium
20 januari 2005, 18:19
Ik heb de foto's gezien inderdaad.

Het voelt alleen niet lekker als een bedrijf winst maakt over het graf van een ander, dat is het meer :wink:

maar dat doet fender toch ook met bv de SRV sig en de jagstang??

en doen vele andere merken dat ook niet (met jackson voorop) met de Randy Rhoads V??

(en zometeen als les paul himself dood is....zit jij dan ook te miepen dat gibson winst maakt " over het graf van les" ??)

Zie je het verschil niet :o

Orpheo
20 januari 2005, 18:29
Ik heb de foto's gezien inderdaad.

Het voelt alleen niet lekker als een bedrijf winst maakt over het graf van een ander, dat is het meer :wink:

maar dat doet fender toch ook met bv de SRV sig en de jagstang??

en doen vele andere merken dat ook niet (met jackson voorop) met de Randy Rhoads V??

(en zometeen als les paul himself dood is....zit jij dan ook te miepen dat gibson winst maakt " over het graf van les" ??)

Zie je het verschil niet :o

no, enlight me!

vlak nadat randy overleed (ongeluk!) kwam al de RR in productie. vlak nadat SRV overleed (ONGELUK!!) kwam zijn sig in productie.

zelfde principe, n'est-ce pas? anders: ENLIGHT ME!

Orpheo
20 januari 2005, 18:30
Nou ja ik kan me bepaalde sentimenten wel voorstellen.....

Ik ben nog niet helemaal om wat betreft de RAZORBACK geef nog steeds de voorkeur aan een "normale" ML.

Die met die vlammen is een serieuze kandidaat om te kopen, zeker om hdat het een koreaan is en betaalbaar zou moeten zijn....ik zou het leuk vinden om een goedkopere gitaar te hebben met een floyd voor de gein....

yep, same here. ik vind de razorback nog iets te extreem.... en jij?

gerrekat
20 januari 2005, 18:40
Weet je wat het is....ik vond de ML's toen ik ze voor het eerst zag oiok niet mooi...... :-D :-D


Ik zou liever zo'n DEAN FROM HELL ML hebben met een lightning bolt finish....

Anders Destium
20 januari 2005, 19:28
>Orpheo

Voor mij zou is dat een reden om per definitie geen RR of SRV te willen, en dat is nu met de nieuwe Dime modellen hetzelfde. Ik noem dat lijkenpikkerij, meeliften op de mythe/populariteit van iemand die net overleden is...

Een Les Paul is al een halve eeuw een bekend produkt, zie je nog steeds het verschil niet?

BLOK182
20 januari 2005, 19:56
Vind die vlammenbak en die Beyond Driven erg mooi!! Quanta costa?

AntY
20 januari 2005, 20:04
orpheo, niet op reageren, hij wil je alleen maar aan het denken zetten! :evil:

H.Manback
20 januari 2005, 20:09
Haha, dat zou wat zijn op een forum he ;)

En de modellen, tsja, niet mijn smaak, maar knap gedaan. Zijn dit nou alleen de speciale modellen van Dean voor dit jaar? Ik neem ten minste aan dat ze de gewone MLs en Vs blijven bouwen.

Kevin-D
20 januari 2005, 20:23
Ja die blijven ze bouwen. Maar heeft iemand hier een ID of de floyd licenced die dean gebruikt (ook op de dimebag serie) een b'tje ok zijn?

gerrekat
20 januari 2005, 20:27
Die op mijn ouwe ML Phantom XT bleef zelfs beter gestemd dan mijn OFR's.......

Anders Destium
20 januari 2005, 20:45
orpheo, niet op reageren, hij wil je alleen maar aan het denken zetten! :evil:

En volkomen terecht.

Megadeth
20 januari 2005, 21:15
Ja die blijven ze bouwen. Maar heeft iemand hier een ID of de floyd licenced die dean gebruikt (ook op de dimebag serie) een b'tje ok zijn?
Die op mijn Custom450 is perfect.

Orpheo
20 januari 2005, 21:24
orpheo, niet op reageren, hij wil je alleen maar aan het denken zetten! :evil:

En volkomen terecht.

idd, wat is er verkeerd aan denken?

okay, ik geef toe, mijn voorbeeld van de les paul is niet helemaal toppie...


but still...

ik snap je wel beter, maar ben t niet met je eens.
ik vind t niet een ramp en krijg er ook niet een " vieze smaak van in mn mond" als gitaarbouwers gitaren van andere artiesten gaan verkopen (signatures, i mean, van overleden artietsten)

okayy, het is misschien wat smakeloos om t vlak na t overlijden te doen, maar ik DENK, dat dime t zo wilde, gewoon, hoppa, snel die gitaren op de markt.

hoe t ging met de jagstang en de SRV sig weet ik niet, toen was ik gewoon te jong, en hoe t ging met de RR weet ik al helemaal niet, toen bestond ik nog niet eens, vandaar...


simpel gezegd: ik ben t wel ongeveer met je eens, maar niet helemaal.




























en zo erg is denken heus niet hoor

Orpheo
20 januari 2005, 21:25
orpheo, niet op reageren, hij wil je alleen maar aan het denken zetten! :evil:

En volkomen terecht.

idd, wat is er verkeerd aan denken?

okay, ik geef toe, mijn voorbeeld van de les paul is niet helemaal toppie...


but still...

ik snap je wel beter, maar ben t niet met je eens.
ik vind t niet een ramp en krijg er ook niet een " vieze smaak van in mn mond" als gitaarbouwers gitaren van andere artiesten gaan verkopen (signatures, i mean, van overleden artietsten)

okayy, het is misschien wat smakeloos om t vlak na t overlijden te doen, maar ik DENK, dat dime t zo wilde, gewoon, hoppa, snel die gitaren op de markt.

hoe t ging met de jagstang en de SRV sig weet ik niet, toen was ik gewoon te jong, en hoe t ging met de RR weet ik al helemaal niet, toen bestond ik nog niet eens, vandaar...


simpel gezegd: ik ben t wel ongeveer met je eens, maar niet helemaal.




























en zo erg is denken heus niet hoor

Orpheo
20 januari 2005, 21:25
orpheo, niet op reageren, hij wil je alleen maar aan het denken zetten! :evil:

En volkomen terecht.

idd, wat is er verkeerd aan denken?

okay, ik geef toe, mijn voorbeeld van de les paul is niet helemaal toppie...


but still...

ik snap je wel beter, maar ben t niet met je eens.
ik vind t niet een ramp en krijg er ook niet een " vieze smaak van in mn mond" als gitaarbouwers gitaren van andere artiesten gaan verkopen (signatures, i mean, van overleden artietsten)

okayy, het is misschien wat smakeloos om t vlak na t overlijden te doen, maar ik DENK, dat dime t zo wilde, gewoon, hoppa, snel die gitaren op de markt.

hoe t ging met de jagstang en de SRV sig weet ik niet, toen was ik gewoon te jong, en hoe t ging met de RR weet ik al helemaal niet, toen bestond ik nog niet eens, vandaar...


simpel gezegd: ik ben t wel ongeveer met je eens, maar niet helemaal.




























en zo erg is denken heus niet hoor

Das Schaap
20 januari 2005, 21:44
En Dime was zelf toch ook allang bezig met die signature gitaren enzo. :???:
Niet alsof ze nu ff snel wat in elkaar geflanst hebben dacht ik. En ach boeiend, of ze em nu of wat later uitbrengen, betwijfel of het veel verschil zal maken. Hij is echt niet binnen een half jaar vergeten ofzo.

AntY
20 januari 2005, 21:51
als ze die dingen mochten maken terwijl die nog leefde, waarom zouden ze ze dan ineens niet meer mogen maken na zn dood?

Orpheo
20 januari 2005, 22:07
omdat de kans er dik inzit dat die dingen nu veel populairder worden nu hij overleden is, dan voor zijn dood..... :???:

zoiets?

Anders Destium
20 januari 2005, 22:20
als ze die dingen mochten maken terwijl die nog leefde, waarom zouden ze ze dan ineens niet meer mogen maken na zn dood?

Laat ik het erop houden dat je de schijn tegen hebt als je als fabrikant posthuum een signature model op de markt brengt. Het is niet alsof Dime nu zelf nog van zijn werk aan die gitaren kan profiteren, of wel?

Orpheo
20 januari 2005, 22:51
als ze die dingen mochten maken terwijl die nog leefde, waarom zouden ze ze dan ineens niet meer mogen maken na zn dood?

Laat ik het erop houden dat je de schijn tegen hebt als je als fabrikant posthuum een signature model op de markt brengt. Het is niet alsof Dime nu zelf nog van zijn werk aan die gitaren kan profiteren, of wel?

okay, ja, ik zie je punt nu een stuk duidelijker.

hoewel t nog steeds wel zo is, dat dime's sig uit zou komen, dead or alive :wink:

Braindead
20 januari 2005, 23:16
Waarom zouden die gitaren ineens in de stal moeten blijven staan. Het is juist een ode aan Dimebag. Hij heeft tenslotte zelf voor die modellen en voor het merk gekozen. Hij zou het zelf waarschijnlijk niet anders gewild hebben.
Bovendien zijn ze gewoon fucking leip!

AntY
20 januari 2005, 23:25
ja, dime ontwerpt een gitaar, om m uit te laten brengen, hij wordt vermoord, hey laten we die gitaar maar zitten?

onzin!

Anders Destium
20 januari 2005, 23:41
De gitaren zelf zijn geen onzin, het is wel onzin dat Dime er zelf niet meer aan kan verdienen. Zijn familie misschien wel ten dele, maar waar denken jullie zelf dat het grootste gedeelte van de opbrengst naar toe gaat?

Alle gitaristen die nu als ode aan Dime zijn tribute signature gaan kopen spekken vooral de kas van Dean en niet van Darrell of zijn directe familie. Aasgieren, bah...

Braindead
20 januari 2005, 23:52
De gitaren zelf zijn geen onzin, het is wel onzin dat Dime er zelf niet meer aan kan verdienen. Zijn familie misschien wel ten dele, maar waar denken jullie zelf dat het grootste gedeelte van de opbrengst naar toe gaat?

Alle gitaristen die nu als ode aan Dime zijn tribute signature gaan kopen spekken vooral de kas van Dean en niet van Darrell of zijn directe familie. Aasgieren, bah...

Ach ik vind dat zolang Dean niks met de moord te maken heeft, zij rustig aan deze gitaar mogen verdienen. Net of zij er wat aan kunnen doen. Bovendien hebben ze ook kosten gemaakt om dit te kunnen realiseren...

Je moet het zien als kunst. Dimebag leeft voort in zijn signature gitaren. Dat is toch geweldig! :wink:

Anders Destium
21 januari 2005, 00:07
De gitaren zelf zijn geen onzin, het is wel onzin dat Dime er zelf niet meer aan kan verdienen. Zijn familie misschien wel ten dele, maar waar denken jullie zelf dat het grootste gedeelte van de opbrengst naar toe gaat?

Alle gitaristen die nu als ode aan Dime zijn tribute signature gaan kopen spekken vooral de kas van Dean en niet van Darrell of zijn directe familie. Aasgieren, bah...

Ach ik vind dat zolang Dean niks met de moord te maken heeft, zij rustig aan deze gitaar mogen verdienen. Net of zij er wat aan kunnen doen. Bovendien hebben ze ook kosten gemaakt om dit te kunnen realiseren...

Je moet het zien als kunst. Dimebag leeft voort in zijn signature gitaren. Dat is toch geweldig! :wink:

Dime heeft die signature gitaren niet nodig om voort te leven, Dean kennelijk wel.

AntY
21 januari 2005, 01:18
hmm anders.

je roept van alles zonder te weten waar je t over hebt.

ik ben geen expert in recht, en zeker niet in het recht van de VS. maar volgens mij werkt t als volgt.

maar je moet t zien als copyright recht, dime ontwerpt een gitaar en heeft daar de rechten op, en dean mag ze uitbrengen, dime krijgt een royalty.

nu dime dood is betaalt dean nog steeds diezelfde royalties, maar dan aan zijn familie, de huidige rechtshebbende (tenzij dime die rechten aan iemand anders heeft nagelaten).

kortom, per gitaar vangt dean niets meer of minder. dr zullen dr wel meer worden verkocht dan als dime niet was gestorven, maar goed, daar kunnen zij ook niets aandoen.

met aasgieren gedrag heeft t in ieder geval niets te maken denk ik.

bobby
21 januari 2005, 01:39
Mooi hoor, die razorbacks...
ziet er prima uit, alleen ben ik bang dat Dean schadeclaims van uitgestoken ogen en opengehaalde handen gaat krijgen.. wat een punten joh...

gerrekat
21 januari 2005, 06:55
De gitaren zelf zijn geen onzin, het is wel onzin dat Dime er zelf niet meer aan kan verdienen. Zijn familie misschien wel ten dele, maar waar denken jullie zelf dat het grootste gedeelte van de opbrengst naar toe gaat?

Alle gitaristen die nu als ode aan Dime zijn tribute signature gaan kopen spekken vooral de kas van Dean en niet van Darrell of zijn directe familie. Aasgieren, bah...

Ach ik vind dat zolang Dean niks met de moord te maken heeft, zij rustig aan deze gitaar mogen verdienen. Net of zij er wat aan kunnen doen. Bovendien hebben ze ook kosten gemaakt om dit te kunnen realiseren...

Je moet het zien als kunst. Dimebag leeft voort in zijn signature gitaren. Dat is toch geweldig! :wink:

Dime heeft die signature gitaren niet nodig om voort te leven, Dean kennelijk wel.


Dat is pure onzin! Ze hebben het jaren zonder Dime gedaan...als zijn familie geen toestemming had gegeven waren ze er niet gekomen PUNT!

Anders Destium
21 januari 2005, 09:37
>Anty

Toch leuk dat je zelf blaat dat ik ergens geen verstand van heb terwijl je dat zelf ook niet hebt over het onderwerp dat je er uit het niets bijhaalt. Wie had het over recht :???:

Natuurlijk mag Dean die gitaren op de markt brengen, ik heb echter vanuit ethische overwegingen mijn vraagtekens erbij. Zo goed :roll:

AntY
21 januari 2005, 14:15
nee. jij hebt ethische bezwaren omdat na dimes dood zo zal zijn dat dean daarop parasiteerrt door veel aan die gitaren te verdienen. volgens mijn post zal dean waarschijnlijk helemaal niet zoveel extra verdienen...

Kevin-D
21 januari 2005, 15:24
Jo mensen geen ruzie maken ga dan maar pm'en.
Meld 't iig ff als er in nederland/duitsland, waar dan ook deze series te koop is! (met name de dimeoflame, en de FBD)

schwalbe
21 januari 2005, 16:48
Grotere plaatjes van de Dime-signatures vind je op de website van Carlino guitars:
http://www.carlinoguitars.com/newdimemodels.html

turboblues
22 januari 2005, 01:29
De Dean Cadillac, dat vind ik nog altijd een coole gitaar!
http://tinypic.com/1exco7

http://tinypic.com/1excth

gerrekat
22 januari 2005, 08:57
Dime vroeg Dean Zelinsky voor zijn dood een USA RAZORBACK voor ZAkk te bouwen.......


http://www.deanguitars.com/userpics/lib3/namm%2005%201.jpg

gerrekat
22 januari 2005, 09:18
http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20348.jpg

gerrekat
22 januari 2005, 09:32
http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20350.jpg


http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20351.jpg


http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20430.jpg


http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20188.jpg


http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20194.jpg

gerrekat
22 januari 2005, 09:36
http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20207.jpg


http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20212.jpg


http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20243.jpg


http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20250.jpg

[/img]

Flatcat
22 januari 2005, 10:25
is het ik of lijkt die met z'n rare bakkebaarden op andré hazes? :lol:

Kevin-D
22 januari 2005, 11:13
Err ze zijn best duur :o zeker als je nog naar de specs kijkt, voor die prijs kan je gitaren krijgen met vergelijkbare specs (op floyd na misschien) met 2 seymours/dimarzio's etc. Of is 't hout zooooo goed, of betaal je zoals altijd weer teveel voor de naam :???:

Cubensis
22 januari 2005, 11:22
Err ze zijn best duur :o zeker als je nog naar de specs kijkt, voor die prijs kan je gitaren krijgen met vergelijkbare specs (op floyd na misschien) met 2 seymours/dimarzio's etc. Of is 't hout zooooo goed, of betaal je zoals altijd weer teveel voor de naam :???:

ik vind de prijs van USA deans wel meevallen als je ze vergelijkt met gibsons waar je minder kwaliteit voor meer geld krijgt :D

gerrekat
22 januari 2005, 11:30
Err ze zijn best duur :o zeker als je nog naar de specs kijkt, voor die prijs kan je gitaren krijgen met vergelijkbare specs (op floyd na misschien) met 2 seymours/dimarzio's etc. Of is 't hout zooooo goed, of betaal je zoals altijd weer teveel voor de naam :???:


Bij signature series betaal je altijd voor de naam van de artiest die ermee verbonden is....kijk naar GIBSONS Joe Perry Boneyard ofzo...nu zijn ze wat gedaald in prijs maar bij introductie lag de prijs bij $ 8000-10.000, zelfde voor de Jimmy Page LP of de ZAKK WYLDE LP, dan valt een $ 2900 voor een DEAN FROM HELL wel mee....

de KOreanen FDB en de Dime-o-flame komen rond de $ 750....en zijn bijvoorbeeld vergtelijk met de oude Washburn pro series (maar dan mooier!) die toch net over de $ 1000 zaten.

gerrekat
22 januari 2005, 11:32
Dis wel een kekke tattoo! :-D :-D




http://www.ads345.com/adView.aspx?requesturl=http%3A%2F%2Fwww.deanguitar s.com%2Fdimetatz%2Fpc2500151ig.jpg&mac=d43da5dc&Segment=1

Sicky61
22 januari 2005, 15:54
Dis wel een kekke tattoo! :-D :-D




http://www.ads345.com/adView.aspx?requesturl=http%3A%2F%2Fwww.deanguitar s.com%2Fdimetatz%2Fpc2500151ig.jpg&mac=d43da5dc&Segment=1
jammer dat íe niet op dimebag lijkt :roll:

Sicky61
22 januari 2005, 16:02
mooi die razorbacks,en zeker ook de vorm....en lekker belangrijk dat ze vlak na z'n dood uitgebracht worden.
Als ze eerder klaar geweest waren,zouden ze vast wel voor z'n dood uitgebracht zijn :wink:
tipje voor A.D.: ga ff lekker met dean,damageplan,of vinnie paul mailen.
Heb je gelijk wat te doen I.P.V. het topic te verzieken met je brave gezeik
of het e.e.a.wel netjes is.
Lijkt mij dat de mannen van dean en de nabestaanden van dimebag daar vast wel over uit zijn :roll:

vulvasonic
22 januari 2005, 18:10
Ik vind het niet meer dan normaal dat Dean probeert geld te halen uit de verkoop van deze 'Dime' gitaren. Dit is het type marketingtechniek dat ze in staat zal stellen het hoofd nog een beetje boven water te houden.
Vorig jaar hebben slechts aan ene 'Gerrekat' een gitaar weten te slijten. NIEMAND wil deze spuuglelijke modellen hebben. Met de dood van DD hopen ze de omzet te verdubbelen dit jaar..... :D

Baco
22 januari 2005, 18:34
Ik vind het niet meer dan normaal dat Dean probeert geld te halen uit de verkoop van deze 'Dime' gitaren. Dit is het type marketingtechniek dat ze in staat zal stellen het hoofd nog een beetje boven water te houden.
Vorig jaar hebben slechts aan ene 'Gerrekat' een gitaar weten te slijten. NIEMAND wil deze spuuglelijke modellen hebben. Met de dood van DD hopen ze de omzet te verdubbelen dit jaar..... :D
Je hebt duidelijk geen flauw idee waar je het over hebt...

vulvasonic
22 januari 2005, 18:44
Ik vind het niet meer dan normaal dat Dean probeert geld te halen uit de verkoop van deze 'Dime' gitaren. Dit is het type marketingtechniek dat ze in staat zal stellen het hoofd nog een beetje boven water te houden.
Vorig jaar hebben slechts aan ene 'Gerrekat' een gitaar weten te slijten. NIEMAND wil deze spuuglelijke modellen hebben. Met de dood van DD hopen ze de omzet te verdubbelen dit jaar..... :D
Je hebt duidelijk geen flauw idee waar je het over hebt...

Niet gedacht dat hier iemand serieus op zou reageren..... :D

Baco
22 januari 2005, 18:46
Blijkbaar wel hé :wink:

gerrekat
22 januari 2005, 18:49
Ik vind het niet meer dan normaal dat Dean probeert geld te halen uit de verkoop van deze 'Dime' gitaren. Dit is het type marketingtechniek dat ze in staat zal stellen het hoofd nog een beetje boven water te houden.
Vorig jaar hebben slechts aan ene 'Gerrekat' een gitaar weten te slijten. NIEMAND wil deze spuuglelijke modellen hebben. Met de dood van DD hopen ze de omzet te verdubbelen dit jaar..... :D


Beetje trieste reactie....zal er verder maar niet op in gaan.

Sicky61
23 januari 2005, 00:12
mooi detail,en vernieuwing, is de ducktape vervanging op het halselement

ccc
23 januari 2005, 00:45
Een goeie gitaar ontwerpen kost tijd , testen en veel geduld. Er zijn zijn echt wel merken die dat door hebben.
Dean dus duidelijk niet.

LIJKENPIKKERS noem ik dat. Een paar onozelaars zullen er wel weer inlopen.

Orpheo
23 januari 2005, 00:55
Een goeie gitaar ontwerpen kost tijd , testen en veel geduld. Er zijn zijn echt wel merken die dat door hebben.
Dean dus duidelijk niet.

LIJKENPIKKERS noem ik dat. Een paar onozelaars zullen er wel weer inlopen.

uhm....wat heb ik gemist??

gaat t over dat stukkie ducktape bij t halselement?? vanwege snaren die erachter zouden blijven hangen?

als t daarover gaat, welk merk/merken proberen dat dan op te lossen? en hoe?

Orpheo
23 januari 2005, 00:55
Een goeie gitaar ontwerpen kost tijd , testen en veel geduld. Er zijn zijn echt wel merken die dat door hebben.
Dean dus duidelijk niet.

LIJKENPIKKERS noem ik dat. Een paar onozelaars zullen er wel weer inlopen.

uhm....wat heb ik gemist??

gaat t over dat stukkie ducktape bij t halselement?? vanwege snaren die erachter zouden blijven hangen?

als t daarover gaat, welk merk/merken proberen dat dan op te lossen? en hoe?

Wouter J
23 januari 2005, 02:42
De Dean Cadillac, dat vind ik nog altijd een coole gitaar!
http://tinypic.com/1exco7

http://tinypic.com/1excth

Helemaal met je eens, explorer-meets-Les Paul. Ik wou dat ik er zo een kon betalen. Ik vind ze erg stijlvol.

gerrekat
23 januari 2005, 08:28
http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20188.jpg


http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20189.jpg


http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20190.jpg


http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20193.jpg


http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20196.jpg

gerrekat
23 januari 2005, 08:32
De vendettas!

http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20215.jpg

Hardtail selects!

http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20216.jpg

SKA gitaren???

http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20217.jpg

Een acoustische Schenker gitaar!

http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20239.jpg


Koreaanse Schenker standard!

http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20240.jpg

Acoiutsische exaitic hardwood bass!

http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20269.jpg

gerrekat
23 januari 2005, 08:37
Tja.....moet kunnen!

http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20332.jpg


Bromberg met zijn signature bass.

http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20340.jpg


Jerry Cantrell.....binnenkort een neiuwe foto op de endorsee page???

http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20434.jpg

BLOK182
23 januari 2005, 21:24
http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20196.jpg
Deze vind ik prachtig! De gitaar dan, al mag dat meiske der ook zeker zijn!

BramVersteeg
23 januari 2005, 22:17
Oh verrek, ze hebben ook nog gitaren vast :razz:

vulvasonic
23 januari 2005, 22:26
De vendettas!

http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/show2/Picture%20215.jpg



Die plank rechtsboven! Da's een gave finish! :o

Sicky61
24 januari 2005, 22:03
eindelijk weet ik waar die mooie grote headstocks voor gemaakt zijn:
http://www.rockconcertfotos.com/damageplan1004/bigimages/ChicagoDime2785.jpg

up-guitarman
25 januari 2005, 00:31
De Dimebag signature lijn:

De USA made Razorback:

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/RazorbackRustTribute-01a.jpg

De andere Razorbacks:

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/RazorbackShards-01a.jpg

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/RazorbackSlimeBumblebee-01a.jpg

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/Razorback2Tone-01a.jpg

De Far Beyond Driven Tribute ML:

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/DimeMLFBD-01b.jpg

De DBD Tribute ML

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/DimeTrib-MLX-01a.jpg

De Dime-O-Flame Tribute ML

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/DimeMLFlame-01a.jpg

De Dime-O-Flage ML

http://www.deanguitars.com/Dean05/dime/page/Dime-Dimeoflage-01a.jpg

Er zijn ook nieuwe Michael Schenker sigs.

Meer info te vinden op http://www.deanguitars.com

Enjoy :wink:

Yuk, wat een gedrocht !!! Lijkt wel een soort gesmolten E.T. :-D
Ach ja, als je maar eerlijk bent !!!

gerrekat
25 januari 2005, 21:30
de Hardtail select met trem!

http://www.cheva.net/images/NAMM05/P1000717.JPG

Hardtail select trans blueburst!

http://www.cheva.net/images/NAMM05/P1000718.JPG

de Dean From Hell reissue!

http://www.cheva.net/images/NAMM05/P1000722.JPG


de RAZORBACK USA's!

http://www.cheva.net/images/NAMM05/P1000723.JPG

http://www.cheva.net/images/NAMM05/P1000734.JPG



Misschien wel de vetste top op een ML die ik ooit gezien heb een trans black redwood top!

http://www.cheva.net/images/NAMM05/P1000731.JPG


Close ups van de Koreaanse DIME line!

http://www.cheva.net/images/NAMM05/P1000735.JPG


http://www.cheva.net/images/NAMM05/P1000725.JPG

turboblues
25 januari 2005, 22:32
Hardtail met trem? Waarom noemt ze dan nog hardtail?

Orpheo
25 januari 2005, 22:55
die hardtail met trem, hoeveel gaat die ongeveer kosten?? is daar iets van bekend??

Orpheo
25 januari 2005, 22:56
die hardtail met trem, hoeveel gaat die ongeveer kosten?? is daar iets van bekend??

AntY
25 januari 2005, 22:57
kan je geen betere foto van die trans redwood top laten zien gerrekat? alles spiegelt :(

Baco
26 januari 2005, 06:21
kan je geen betere foto van die trans redwood top laten zien gerrekat? alles spiegelt :(

Yep, die wil ik wel eens van dichterbij zien :o

gerrekat
26 januari 2005, 19:26
Sorry hij zat niet voor niets achter glas...misschien dat er later nog fotoos opduiken, ik heb geen idee wat er met dat ding gedaan gaat worden???

Baco
27 januari 2005, 09:06
Aargh, must... resist....

:wink:

Josdevos
27 januari 2005, 10:08
Wild guess maar ik denk dat Hans een USA Razorback oid gaat kopen... :dance:


Waarom staan er anders 2 van z'n MLs te koop...

Baco
27 januari 2005, 10:17
Ah zo. Cool :-D

Maar ja, is een guess natuurlijk hé :wink:

Josdevos
27 januari 2005, 10:18
BTW @ Baco tis in de pocket met m'n green monster als ik wil hé...

Baco
27 januari 2005, 10:21
BTW @ Baco tis in de pocket met m'n green monster als ik wil hé...

Go on, you know you want to :-D

Josdevos
27 januari 2005, 10:22
BTW @ Baco tis in de pocket met m'n green monster als ik wil hé...

Go on, you know you want to :-D

How sweet is that! :wink:
Het is volgens mij ook de setting dat het hem doet...

http://users.pandora.be/josdevos/Stuff/189ghtfull.jpg

Baco
27 januari 2005, 10:45
You got my vote :o

.ChiefRebelAngel.
27 januari 2005, 10:51
nieuw speeltje? :o
coole shape... (maar imho groen = :-? )

Josdevos
27 januari 2005, 11:04
(maar imho groen = :-? )

Toch niks mis mee, vinnet erg lekker...

.ChiefRebelAngel.
27 januari 2005, 11:08
ik vind groen gewoon geen coole kleur, brengt me te hard tot rust :razz:

de gitaar wordt wel gered door de te gekke tekening in't hout

gerrekat
27 januari 2005, 18:38
Hier heb ik dus een beetje GAS voor!

oh wat is dat MOP DEAN LOGO geil op een zwarte gitaar!

http://www.deanguitars.com/Dean05/namm/guitars/index.php?directory=.&currentPic=67