PDA

View Full Version : Vandaag de uitslag..........



Gert-Jan
20 januari 2005, 09:52
Heden mogen wij de uitslag verwachten van de backing contest.

Niet ingezonden hebben;

Strattie
Daniel Ten-13
Das Schaap
Defecto
Monkeyface

Jammer...............

De Jury doet hopelijk vandaag uitspraak :-D :-D

Axl Rose
20 januari 2005, 10:42
ben benieuwd!

Stratman70
20 januari 2005, 10:52
Ich auch!

Negative K3 fan
20 januari 2005, 12:41
ik heb het al redelijk af... alleen hoe wil je de uitslag hebben? moet ik een top 3 of wat uitkiezen?

Gert-Jan
20 januari 2005, 13:11
Top 3 is prima. Hebben de twee andere juryleden hun oordeel ook al gereed?

Groet..........

MonkeyFace
20 januari 2005, 13:17
mijn excuus voor het niet inzenden... Ik bleef kampen met zware ruis tijdens het opnemen... dus dat schoot niet op. Zodra ik dat opgelost heb kan ik eens fatsoenlijk gaan opnemen...

Roy K.
20 januari 2005, 14:10
Ok hier even een opmerking wat betreft deelnemers die nog niet een inzending hebben aangeleverd: Laten we ze de kans geven dit te doen tot deze dag is afgelopen...
Als de inzending er om 12.00 vanacht niet staat, jammer dan.

Maar ik ga in ieder geval niet voor die tijd mijn oordeel al vellen. :cool:

Ps: Levert ieder jury lid afzonderlijk een lijstje aan of zullen we een gezamenlijk oordeel uitbrengen?

Equalizer
20 januari 2005, 14:14
Lijkt me dat de afzonderlijke lijstjes via de mail gaan en de uitslag op het forum.

Stratman70
20 januari 2005, 14:18
Ps: Levert ieder jury lid afzonderlijk een lijstje aan of zullen we een gezamenlijk oordeel uitbrengen?

Even een vraagje: zou er bijv. van de eerste drie plaatsen ook een motivatie van de juryleden erbij kunnen, net als meneer Gilbert deed?

Gert-Jan
20 januari 2005, 14:34
Ik heb de uitslag van negative binnen. Het wordt dus een puntensysteem

Dus bijvoorbeeld nummer 1 drie punten, 2 twee punten en 3 één punt. En dan alle punten per deelnemer opgeteld maakt de winnaar(s). Dus in theorie kan een deelnemer 1 tot 9 punten behalen (of nul maar dan sta je in geen enkel jury-lijstje). Gedeelde plaatsen zijn dus ook mogelijk.

Ik zou zeggen kom maar op met die andere twee (Aart en Roy K)!!! Mail het me maar voor de spanning :razz:

Hempo
20 januari 2005, 15:37
motivatie drbij zou leuk zijn. das altijd cool om te lezen enzo :)

VHsologitarist
20 januari 2005, 16:08
Spanning stijgt ;)

:-D


wordt het vanaaf bekend gemaakt?

groetjes

defecto
20 januari 2005, 16:19
Helaas heb ik het niet op kunnen nemen. Blijf maar kloten met die computer :P Maar veel succes nog voor de deelnemers die het wel hebben ingeleverd 8)

Roy K.
20 januari 2005, 16:33
Gert-Jan schreef: Ik zou zeggen kom maar op met die andere twee (Aart en Roy K)!!! Mail het me maar voor de spanning





:stop:






Ok hier even een opmerking wat betreft deelnemers die nog niet een inzending hebben aangeleverd: Laten we ze de kans geven dit te doen tot deze dag is afgelopen...
Als de inzending er om 12.00 vanacht niet staat, jammer dan.

Maar ik ga in ieder geval niet voor die tijd mijn oordeel al vellen.

Op zich wel leuk idee van die motivatie, maar moeten we die afzonderlijk aanleveren of als jury? Ikzelf zou kiezen voor het laatste...

En als ik het goed begrijp moeten de juryleden aan Gert-Jan de toegekende punten mailen. Tja, dan zou hij uiteindelijk met de uitslag komen als deelnemer :o Ik vind het op zich prima, als de overige deelnemers dat ook vinden... :wink:

Hempo
20 januari 2005, 16:34
Ach die Gert-Jan is wel te vertrouwen jong :)

afzonderlijke motivatie is beter denk ik.
jury bestaat uit 3 personen, en verschillende smaken enzo toch?

VHsologitarist
20 januari 2005, 16:45
Ik heb overal vrede mee ;) :-D

ResNovae
20 januari 2005, 16:47
Het is toch maar voor de fun, dus mij maakt het ook weinig uit.

Stratman70
20 januari 2005, 17:00
Doe maar afzonderlijke motivatie. Tuurlijk is het maar voor de lol, maar maak die lol dan ook goed af, toch? Beetje motivatie hoort er gewoon bij denk ik. En dan denk ik ook aan afzonderlijke motivatie.

Ik heb trouwens al een leuk ideetje voor een volgende wedstrijd, die ik begin nadat deze is afgelopen. Ik zit alleen nu in dubio zoals Gert-Jan ook zat: doe ik zelf mee of ben ik jury? ik wil er wel een prijs aan vastbinden: een willekeurig (nog nader te bepalen) gitaaronderdeel voor in de letterbak ofzo. :D

Gert-Jan
20 januari 2005, 17:00
Gert-Jan schreef: Ik zou zeggen kom maar op met die andere twee (Aart en Roy K)!!! Mail het me maar voor de spanning





:stop:






Ok hier even een opmerking wat betreft deelnemers die nog niet een inzending hebben aangeleverd: Laten we ze de kans geven dit te doen tot deze dag is afgelopen...
Als de inzending er om 12.00 vanacht niet staat, jammer dan.

Maar ik ga in ieder geval niet voor die tijd mijn oordeel al vellen.

Op zich wel leuk idee van die motivatie, maar moeten we die afzonderlijk aanleveren of als jury? Ikzelf zou kiezen voor het laatste...

En als ik het goed begrijp moeten de juryleden aan Gert-Jan de toegekende punten mailen. Tja, dan zou hij uiteindelijk met de uitslag komen als deelnemer :o Ik vind het op zich prima, als de overige deelnemers dat ook vinden... :wink:

Mij maakt het geen zak uit. Nk3 had geen tijd meer vandaag en had zijn uitslag al aan mij gemaild. Ik had liever gehad dat de drie juryleden met elkaar contact zouden hebben om uiteindelijk hun top 3 bekend te maken. Nu een van de jury mij zijn uitslag al heeft gemailed, lijkt de optie die ik heb voorgesteld mij het beste. Overigens maak ik alle persoonlijke jury-uitslagen toch bekend dus er kan op mijn eerlijkheid en rekenkunst gecontroleerd worden. :x :x

VHsologitarist
20 januari 2005, 18:26
Doe maar afzonderlijke motivatie. Tuurlijk is het maar voor de lol, maar maak die lol dan ook goed af, toch? Beetje motivatie hoort er gewoon bij denk ik. En dan denk ik ook aan afzonderlijke motivatie.

Ik heb trouwens al een leuk ideetje voor een volgende wedstrijd, die ik begin nadat deze is afgelopen. Ik zit alleen nu in dubio zoals Gert-Jan ook zat: doe ik zelf mee of ben ik jury? ik wil er wel een prijs aan vastbinden: een willekeurig (nog nader te bepalen) gitaaronderdeel voor in de letterbak ofzo. :D



Ik wil wel weer mee doen, vind dit best vet om te doen.
Leuk wedstrijdjes speule

;)

Hempo
20 januari 2005, 18:47
leuk maar waar zijn roy k en aart :)

VHsologitarist
20 januari 2005, 18:49
da weet niemand ;)

Negative K3 fan
20 januari 2005, 19:46
hey ik ben er wel weer planhnen zijn iets veranderd...

voor overleg sta ik ook wel open

AART
20 januari 2005, 21:13
PRESENT.

lange schooldag gehad en gisteren mijn sl-x verkocht dus hier ff niet geweest.

Ik zal trouwens vooral letten op het nummer, iets minder op techniek, dat telt natuurlijk ook mee, maar het moet wel vet klinken, kwaliteit van opnames maakt voor mij weinig uit. zolang het maar in de maat is.


:wink:

AART
20 januari 2005, 21:14
waar kan ik de mijn top 3 naartoe mailen?

moet ik overal een verhaal bij maken of alleen bij de top 3?

AART
20 januari 2005, 21:33
@ gert jna: you got a pm!

Gert-Jan
20 januari 2005, 21:37
Hey Roy K het wachten is op jou

Hempo
20 januari 2005, 21:50
Als de inzending er om 12.00 vanacht niet staat, jammer dan.

Maar ik ga in ieder geval niet voor die tijd mijn oordeel al vellen.

Roy K.
20 januari 2005, 22:02
Klopt, was ik ook van plan, maar aangezien de rest van de jury zich al heeft uitgesproken, heeft het geen zin natuurlijk nog te wachten. Ik verwacht ook niet dat er in de komende 2 uur nog een aanmelding komt, dus ik heb Gert-Jan net ook gePM-ed...

Hempo
20 januari 2005, 23:39
volgens mij pit Gertjan al :D

VHsologitarist
20 januari 2005, 23:40
volgens mij ook ;) :D

Bouke
20 januari 2005, 23:41
Nou ja, dan ga ik ook maar :D

Truste!

Bouke

Roy K.
20 januari 2005, 23:41
Denk ik ook, of hij denkt dat het geen zin heeft om hier te checken, omdat ik pas na 24.00 mijn uitslag bekend zou maken... :D

VHsologitarist
21 januari 2005, 00:00
En de klok sloeg 24:00 uur



:-?

Axl Rose
21 januari 2005, 00:02
frantic tic tic tic :D

VHsologitarist
21 januari 2005, 00:04
Nah dan ga ik ook maar pitte


greetz...... :-(

Stratman70
21 januari 2005, 00:05
AND THE WINNER IZZZZZZZ....
















Nou, ik zie het morgen wel. Truste!

Axl Rose
21 januari 2005, 00:07
zoals Axl altijd zei: GOOD..................FUCKING...............NIGHT! !!

ikke dus ook :D

Stratman70
21 januari 2005, 00:11
Dat ie maar eens zegt: NEW....FUCKING.....ALBUM! :)

Gert-Jan
21 januari 2005, 05:53
MOEWHAAAAA, lekker geslapen jongens????

Zoals je aan de tijd van deze post ziet ben ik altijd vroeg op en dus niet zo laat erin. OK alle uitslagen zijn binnen;

Aart

1. Hempo (3 punten)
2. Mad Gerrit (2 punten)
3. Stratman (1 punt)

Negative K3 fan

1. Vhsologitarist (3 punten)
2. Stratman (2 punten)
3. Gert-Jan (1 punt)


Roy K

1. Gert-Jan (3 punten)
2. Resnovae (2 punten)
3. Stratman (1 punt)

Eindstand


gedeelde 1e plaats Stratman/Gert-Jan 4 punten
gedeelde 2e plaats Hempo/VHsologitarist 3 punten
gedeelde 3e plaats Resnovae/Mad Gerrit 2 punten



Hieronder de toelichtingen;

Roy K

hierbij mijn uitslag van de contest. Ik had van NK3F begrepen dat hij alleen de uitslag had doorgegeven, ik geeft hierbij de uitslag + een summier commentaar.

Uitslag:

In aanmerking nemende, dat alle deelnemers erg hun best hebben gedaan het ons moeilijk te maken en dat er 3 uitkiezen eigenlijk een onmogenlijke opdracht was, hierbij de uitslag:

Ik heb vooral geluisterd naar of het nummer me vanaf het begin in z'n greep hield, en vooral of ie origineel is.

1. Gert-Jan
Als je naar Gert/Jan´s creatie luisterd, heb je het idee dat dit de bedoeling van de backing is. De intro met de 2/stemmige partij, de solo´s die volgen, alles klopt aan deze inzending. Voor mij geen twijfel mogelijk.

2. Resnovae
De backing is zo gemaakt, dat je al gauw een bepaalde hoek wordt ingeduwd. Resnovae moet gedacht hebben, dat laat ik mij niet gebeuren en kiest voor een bijna fusion/achtige benadering door leuke verrassende nootjes op de juiste momenten te kiezen (paar voorbeelden 1.30, 3.01 maar er zijn er nog veel meer).

3. Stratman viel natuurlijk direct op door de intro, waarbij hij de backing mooi liet invallen. Verder bleef dit nummer bij tijdens het luisteren geen moment vervelen, koos voor de juiste afwisseling gedurende het nummer, was gewoon perfrect opgebouwd.

Nogmaals, er kwamen er nog een aantal in aanmerking voor de top 3, maar goed er moest gekozen worden en dit is hem geworden.

Aarts top 3

1. Hempo - Rat Race.
Lekkere sound, leuke melodie en zeer plesant om naar te luisteren. Het eerste waar ik aan moest denken toen ik het hoorde was een foute jaren 80 high school soap, positief bedoelt in dit geval. Het was ook een vrij vrolijk deuntje. Het spel was ook prima, geen geweldig moelijke shred trucjes die overheersen maar gewoon een lekkere solo om mee te neuriën. Ook lekker veel afwisseling, weinig op aan te merken. In een woord: Pinofeeling!


2. Mad Gerrit - Cruisin'.
Catchy lick, vooral @ 0.52 was ik aangenaam verrast. Ik vond wel dat er iets meer afwisseling in had gemogen, maar naarmate de song vorderde ging dat over. Prima techniek en spel. Alleen de tone vond ik op sommige momenten een beetje indringend.

3. Stratman 70 - Mad Ed's Weird Whammy Bar Song.
Prachtig intro, bracht gelijk wat sfeer. de overgang naar de backing was een minpuntje, het intro ging vrij abrupt over in de backing, en het intro was wat meta achtig en paste dus iets minder bij de rockbacking.
Spel is zoals we van stratman gewend zijn: Top! Mooi gebruik van meerdere gitaarpartijen(solerende). Het gebruik van de Tremolo is ook zeer leuk.

NK3
Gertjan:

- Duidelijk terugkerend thema
- Sound is erg ‘wet’ niet geweldig, mist iets in het presence gebied, klinkt daardoor te digitaal
- Technische beheersing goed
- Gitaar goed bij de backing gemixt
- Wel opbouw, maar climax valt tegen
- Leuk gebruik gemaakt van fadend einde, fade duurt alleen wat te lang

Stratman

-toon matigjes
-intro koel
-mix is wat minder
-op 1 na origineelst van alle inzendingen

VHsologitarist
-erg koel
-lekker vaag
-technisch ook goed
-tone is minder
-dempen is vet
-origineel

Gert-Jan
21 januari 2005, 07:10
Hey Roy K,

Ik reken binnenkort met je af........... :-D :D :-D :D :dance:

Stratman70
21 januari 2005, 09:05
Heyyy.... toffe uitslag! Dank voor jullie toelichting heren!
En Gert-Jan: bedankt voor de toffe backing!


op naar de volgende wedstrijd...... :D

Hempo
21 januari 2005, 09:17
Ik wou eerst niet meedoen :) , maargoed.
gert-jan goed initiatief en tot de volgende keer maar weer

VHsologitarist
21 januari 2005, 10:01
Jippie :D

Roy K.
21 januari 2005, 10:33
Gert-Jan schreef: Hey Roy K,

Ik reken binnenkort met je af........... :-D :D :-D :D :dance:

:seriousf:

ResNovae
21 januari 2005, 10:54
Winnaars, gefeliciteerd!

Dit was wat mij betreft wederom een geslaagde contest.

En de jury uiteraard bedankt voor het luisteren naar onze zieke geestekindjes.