PDA

View Full Version : Brunetti?



Man
20 januari 2005, 08:20
..

Man
20 januari 2005, 08:20
Ik ben opzoek naar een nieuwe versterker, ik vind het geluid van mijn H&KAttax80 niet mooi ( sologeluid ) en zoek nu dan ook iets wat dat wel doet.

Ook heb ik graag een versterker die wat meer geluid kan produceren om in een oefenruimte met twee gitaren, toetsen, bass en een drumstel nog duidelijk aanwezig te zijn.

Ik hoor dat Brunetti versterkers goedkoop zijn maar erg goed?, mijn budget ligt rond de E700 en mijn spel gaat van jazzy naar de richting van metal.

tillens
20 januari 2005, 09:31
Hai Brunetti zijn inderdaad fraaie versterkers, en stuk goed koper dan bijvoorbeeld bogner en diezel. Enige devies ; TESTEN! 8-)

Lacrymosa
20 januari 2005, 09:48
je kan ook voor een Koch kijken

BartL
20 januari 2005, 14:24
je kan ook voor een Koch kijken
Nog nooit gezien voor 700 pleuro...helaas :)

Lacrymosa
20 januari 2005, 14:31
brunetti wel dan?
die zit ongeveer in de zelfde prijsklasse als koch, dan wel niet duurder

tillens
20 januari 2005, 14:35
Hij vraagt toch naar Brunetti of niet? Brunetti Maranello bij feedback; 829 euro

NeeraDJ
20 januari 2005, 14:42
Volgens mij staat ie voor alles open hoor. Als je een honderdje meer had dan mocht je mijn Mesa Boogie combo hebben, too bad :cry:

In die prijsklasse is het moeilijk zoeken, mijn Mesa is op zich een veelzijdige versterker, maar Brunetti is niet goedkoop hoor. Ze hebben ook een sound waar van je moet houden, dus ik raad je aan ze eerst te testen

Mitch
20 januari 2005, 19:53
Heb toevallig die bewuste Maranello getest gisteren en het was de verrassing van de dag voor mij ! Puike, maar erg strakke clean, scheur gaat van stevig tot nog steviger en sustainend (geen subtiele crunch dus) maar heel makkelijk om een goede sound uit te krijgen. Verrassend veel bruikbaar laag ook. Met mijn Thiele ondercab kwam er echt bizar veel druk uit.
Heeft ook die Mesa-achtige speakerdemping, dus kort en droog. Maar klonk lekkerder dan de F30 :razz: