PDA

View Full Version : Korg 104 DS / 105 OD (of zoiets)



BLOK182
22 juni 2002, 22:49
Ik zag laatst deze pedalen (of misscien net de lettertjes andersom) in de aanbieding staan bij muziekhuis Guus Arons in Heerlen van 158 euro voor 39 euro. Nou is mijn vraag, zijn dit een beetje goeie pedaaltjes en is dit duur?

alhambra
22 juni 2002, 23:19
Ik heb volgens mij in ooit is een test in een blad hierover gezien, kwam er dacht ik erg goed uit. Was al een tijd geleden dus k'weet het niet zeker, kijk anders is op http://www.harmony-central.com/Effects/Data/Korg/ daar staan enekele reviews. Komen er niet slecht uit dracht ik zo.

Nimpf
24 juni 2002, 01:16
Ik heb de Korg 104 ds. Je hebt 2 kanalen, kan 2 geluiden opslaan, 8 knoppen, hi-lo input switch, amp-pa out switch, 2 trapknoppen en hij klinkt geweldig. Het enige probleem: dat ding is super onbetrouwbaar. Soms valt het volume zomaar weg, of geeft ie een heel ander geluid. Dan moet je em weer even aan en uit zetten. Ik heb geen maandag morgen-apparaat want ik heb meer van dit probleem gehoord. En wat ook niet fijn is: als je schakelt van clean naar scheur valt je geluid even weg.

BLOK182
24 juni 2002, 11:01
Ja ik had op harmony central ook al zoiets gelezen, beetje wazig want Korg maakt meestal goed spul (toch?!). Maar ik ga binnenkort toch een andere versterker kopen, en daar zal waarschijnlijk wel een betrouwbare scheur opzitten.

Nimpf
24 juni 2002, 11:51
trouwens, als iemand de reden van dit probleem kent, of de oplossing weet .. zeg het dan aub