PDA

View Full Version : Versterk je modeler.. Atomic prijzen bekendgemaakt



vettavillenl
19 januari 2005, 21:27
Voor info, foto's en prijzen...
http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm

Negative K3 fan
19 januari 2005, 21:36
maker/eigenaar van atomic is een welbekend (of berucht) fraudeur.

birt
19 januari 2005, 21:40
ik hou niet van je reclame

AART
19 januari 2005, 21:44
maker/eigenaar van atomic is een welbekend (of berucht) fraudeur.

LOL, geen modelling voor mij dus :D

BartL
19 januari 2005, 22:15
ik hou niet van je reclame
Heerlijk botte reactie 8-) :-D

Quink
20 januari 2005, 00:34
Valt dit eigenlijk niet onder de noemer "spam"?? Volgens mij heeft Vetaville nog geen enkele post geplaatst die niet over Line 6 spul gaat.
Als je alleen maar post over een bepaalde winkel, of een bepaald produkt, dan kom je toch puur op dit forum om iets te pushen? Of zie ik dat verkeerd? :???:

ReinoutV
20 januari 2005, 00:56
En weer dezelfde discussie... Hij verkoopt toch niets? Wie hemelt zijn eigen spul nou niet op??

Quink
20 januari 2005, 09:42
En weer dezelfde discussie... Hij verkoopt toch niets? Wie hemelt zijn eigen spul nou niet op??

Tsja, weet het ook niet zo goed. Kan ook niet zeggen dat ik me er heel erg aan stoor. Maar je snapt toch wel dat dit geen kwestie is van "zijn eigen spul ophemelen".

Stel nou dat iemand op dit forum komt en hoofdzakelijk dingen post in de trant van: Winkel X heeft toch een partij mooie gitaren binnen, die service bij winkel X is geweldig, etc. etc. Dan zou dat toch spam zijn? Of niet?

birt
20 januari 2005, 11:01
En weer dezelfde discussie... Hij verkoopt toch niets? Wie hemelt zijn eigen spul nou niet op??
http://www.vettaville.nl/
er is daar zelfs een prijs uitgerijkt door line6 zelf voor diegene die op de meeste fora de meeste aandacht kon krijgen voor hun producten... dat is volgens mij reclame
ik heb geen zin om er verder over te discussieren want da maakt toch niks uit

Toaster
20 januari 2005, 12:17
Vettaville is inderdaad verkeerd bezig.

Hij heeft van mij niet het voordeel van de twijfel in dit geval.

In het topic stilte op het podium hoorde ik gewoon een vertegenwoordiger praten...

Beetje flauw van een fabrikant om zo onder de aandacht te komen.

Thom TK
20 januari 2005, 12:58
Heb nu pas door dat Vettaville een fabrikant is...


































anyway...ik heb zin om mijn Engl Savage 120 te kopen :cool:

mmrizio
20 januari 2005, 13:04
En weer dezelfde discussie... Hij verkoopt toch niets? Wie hemelt zijn eigen spul nou niet op??

Is het voornaamste doel van de post om er commercieel beter van te worden? Kijk voor de gein eens naar het overzicht van zijn posts.http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php?search_author=vettavillenl

Ik vind van wel. Dit is niet hetzelfde als enthousiast praten over de spullen die je gebruikt. Ik vind dat dit de betrouwbaarheid van het forum naar beneden haalt.

Kunnen we een aparte rubriek aanmaken voor dit soort berichten? Dan kan hij z'n reclame kwijt op een plek die daarvoor gemaakt is, kunnen belangstellenden dit lezen, maar vervuilt het niet de inhoudelijke discussie.

Maurice

Lacrymosa
20 januari 2005, 13:07
dat vindt ik nog niet eens zon slecht idee

het probleem is dan, dat gitaarnet wel kan sluiten, want ik verwacht dat het meeste geld verdient wordt aan reclame, en als er een topic is waarin met gratis reclame kan gaan maken, dan is het einde zoek natuurlijk

Toaster
20 januari 2005, 16:14
Heb nu pas door dat Vettaville een fabrikant is...

anyway...ik heb zin om mijn Engl Savage 120 te kopen :cool:


Doe niet zo bijdehand. Je snapt best dat als je het vermogen hebt om tussen door de regels heen te lezen dat het hier over line 6 gaat.


En inderdaad als je zijn berichten leest is het behoorlijk geënd op één merk.

Daarnaast zie je ook hoe dat komt als je de website van deze mijnheer goedleest.


Ik heb niks tegen vettaville. Alleen moet hij niet zo éénkennig zijn.

Bluesbreaker
20 januari 2005, 16:23
:o gaan hier nu een paar lui voorstellen om een apart topic te maken voor spam? Wat een onzin, straks moet er ook een subforum voor Golf GTI rijders komen....

En die gozer verdient gewoon een ban (itt sommige mensen die wel geband worden).

woutB
20 januari 2005, 16:38
Hoewel ik geen last heb van zijn posts( het zijn er toch niet zo heel veel) vind ik dat gitaarnet een daad moet stellen en 'm moet bannen of zo iets. Voor hetzelfde geld gaan andere het ook doen en dan wordt het misschien wel storend. Het is, lijkt mij ook niet eerlijk ten opzichte van de huidige adverteerders op gitaarnet.

Wormaap
20 januari 2005, 16:51
Persoonlijk denk ik dat als een willekeurige andere gebruiker precies dezelfde posts als hem had gemaakt, het geen enkel probleem was geweest, als uit zijn nickname niet zo duidelijk was gebleken dat'ie beheerder of whatever is van die site, had ook niemand het erg gevonden. En als er hier een vertegenwoordiger van ENGL, Bogner of VHT zat die de laatste nieuwtjes vertelde zou er zich óók niemand aan storen. Maar omdat Line6 op dit board niet erg geaccepteerd is (vind d'r zelf ook niet zo veel aan :P) is het meteen spam.
Persoonlijk vind ik dit soort nieuws wel leuk om te lezen steeds :)

Baco
20 januari 2005, 17:14
Ik ben blij dat er hier iemand af en toe wat info kan geven over de nieuwigheden. Is dat nu Line 6 of een ander merk geen probleem. Hij geeft gewoon aan dat die Atomic amps verkrijgbaar zijn, wat in persoonlijk wel interessant vind, want ben wel benieuwd wat die combinatie geeft.

Ik heb hier geen probleem mee, als je dit wel hebt, lees er gewoon over. Zolang hij geen winkel gaat aanprijzen of zo is er toch niks mis mee :roll:

Thom TK
20 januari 2005, 17:17
Heb nu pas door dat Vettaville een fabrikant is...

anyway...ik heb zin om mijn Engl Savage 120 te kopen :cool:


Doe niet zo bijdehand. Je snapt best dat als je het vermogen hebt om tussen door de regels heen te lezen dat het hier over line 6 gaat.

:roll:

sr.face
20 januari 2005, 18:11
om eerlijk te zijn denk ik er eigelijk niet zo luchtig over.

De meeste keren dat ik het gitaarforum bezoek, ben ik op zoek naar informatie en die krijg ik meestal ook. (al dan niet door de zoekfunctie)
Ik verwacht in principe dat die informatie op basis van kennis en ervaring is verkregen. Tuurlijk, het komt el eens voor dat er gewoon uit de nek geluld wordt, maar dat even terzijde.

Voorbeeld: Ik heb mijn JCM 800 aangeschaft omdat ik veeeeeel heb gelezen op dit forum. Tuurlijk, ik heb wel meerdere versterkers getest, maar dit wel op basis van wat ik heb gelezen. Anders ben ik namelijk nog wel een tijdje bezig. Ik ben nu de blije eigenaar van zo'n ding. Geen seconde spijt van de aankoop gehad.

Als nou iemand telkens een bepaald product gaat aanprijzen op basis van niet rationele informatie, zou het maar zo kunnen dat iemand deze kletspraat voor waarheid gaat aannemen. Nu zul je zeggen: dat is dan hun eigen domme schult. Ja klopt dat is misschien wel zo, maar ik vindt dat we deze dingen zo veel mogelijk moeten vermijden.
Als iedereen goed uitkijkt zijn er namelijk geen stoplichten, zebra-paden en klaar-overs nodig.

Kortom: bannen die shit. Zijn enige doel is er zelf beter van te worden.

Swampash
20 januari 2005, 19:47
Als ik iets van Line niks wil weten dan ga ik wel naar hun site.
Ik stoor me er al een lange tijd en begin hierdoor zelfs een hekel te krijgen aan dit merk.

Fuhgawz
20 januari 2005, 20:04
Het enige dat hij doet is informatie geven over Line6 producten. Zo'n ramp is dat toch niet? Als hij het niet had gedaan was er over een paar weken waarschijnlijk wel iemand anders geweest die een topic had gemaakt over de Atomic Amp, wat dat dan ook moge zijn...

Lenweë Míriel
20 januari 2005, 21:08
Het is gewoon spam. Hij probeert hier een produckt aan te prijzen en dat valt gewoon onder spam.
Hij verteld er ook niets bij waardoor ik weet of het wel waarheid is of gewoon zwaar overdreven onzin.
Messchien dat dat op die website staat maar daar ga ik niet kijken.
Dus omdat hij een spammer is verdient ie het gewoon om op ze minst een waarschuwing te krijgen maar liever nog gewoon een ban.

Maar dit is slechts mijn mening. Andere kunnen en mogen er anders over denken.

Wormaap
20 januari 2005, 21:27
@sr.face: Of Vettavillenl nu 'onzin' verkoopt of een andere user, dat is voor iemand die niet oplet gelijk, moeten we dan iedereen die onzin lult gaan bannen?

Bluesbreaker
20 januari 2005, 23:30
@Lenweë Míriel:
Kap aub met die spelling gestapo-shit, je maakt zelf in ongeveer al je berichten spelfouten man.

@iedereen:
Het is gewoon tegen de regels, en iedereen weet dat iemand die regelmatig post meer kan maken dan iemand die bijna geen posts heeft. Daar komt ook nog eens bij dat de weinige posts van vettaville allemaal spam voor hetzelfde bedrijf zijn..

Diedo
20 januari 2005, 23:55
@Lenweë Míriel:
Kap aub met die spelling gestapo-shit, je maakt zelf in ongeveer al je berichten spelfouten man.

@iedereen:
Het is gewoon tegen de regels, en iedereen weet dat iemand die regelmatig post meer kan maken dan iemand die bijna geen posts heeft. Daar komt ook nog eens bij dat de weinige posts van vettaville allemaal spam voor hetzelfde bedrijf zijn..

De spellingsgestapo stelt met zulke leden niet bijster veel voor nee :)
ik vind het wel oke dat er eindelijk hier en daar wordt gezegd dat er belachelijk veel onnodige fouten worden gemaakt. Het moet natuurlijk niet bij elke kleinigheid voorkomen, maar en correctie hier en daar is hard nodig.

@bluesbreaker: vind jij het eerlijk dat iemand met meer posts bijvoorbeeld wel eens wat spam zou mogen plaatsen zonder dat iemand daar van opkijkt en dat iemand die relatief nieuw is gewoon ongegeneerd tot op de grond wordt afgebrand? Ik niet. zoals eerder gezegd: als iemand hier elke keer de laatste nieuwtjes over engl zou posten zou dat absoluut geen probleem opleveren, maarja, line6 is natuurlijk door de veelal conservatieve gitaristen hier niet geaccepteerd. Als je het niet wilt lezen, DOE DAT DAN OOK NIET!

Anders Destium
20 januari 2005, 23:59
Het wordt onderhand wel tijd voor een ban, voor deze zelfde informatie kun je reclameruimte kopen. Als je daartoe niet bereid bent is dat pech hebben...

duckman
21 januari 2005, 00:29
Hoi,

ikzelf lees met plezier vettaville, heb wel wat line 6 spullen ( Variax, flextone, podxt live, echopark).
Ik lees ook met plezier de forum van tascam en natuurlijk deze.

Ik zou wel willen dat Hans wat actiever was als er vragen zijn over line 6 gear ( gebruik je expertise..), i.p..v alleen "nieuwtjes" te posten.
Atomic amps is overigens NIET van line 6.

Bannen van een user vind ik te ver gaan, maar misschien moet er eens een forum op vettaville .nl komen ?
Daar wil ik best rondsnuffelen..

Er is niks mis met merk georienteerde forums.

mazzel,
Arjan

Bluesbreaker
21 januari 2005, 08:40
@bluesbreaker: vind jij het eerlijk dat iemand met meer posts bijvoorbeeld wel eens wat spam zou mogen plaatsen zonder dat iemand daar van opkijkt en dat iemand die relatief nieuw is gewoon ongegeneerd tot op de grond wordt afgebrand?

Eigelijk vind ik dat wel eerlijk ja.
Als iemand een redelijk aantal posts heeft, verdeeld over het forum, laat dat zien dat iemand hier niet alleen is om te spammen.

Phyrexian
21 januari 2005, 10:24
Het enige dat hij doet is informatie geven over Line6 producten. Zo'n ramp is dat toch niet? Als hij het niet had gedaan was er over een paar weken waarschijnlijk wel iemand anders geweest die een topic had gemaakt over de Atomic Amp, wat dat dan ook moge zijn...

Inderdaad... ik heb vorig jaar al eens een topic gemaakt over die Atomic Reactor... niemand die daar bezwaar op had. 8-)

sr.face
21 januari 2005, 11:17
@Wormaap.

Ik weet dat nog ff bezig bent als je alle onzin van het forum wilt verwijderen, maar zoals ik al aangaf lijkt me deze "informatie" puur uit eigenbelang. Waar de grens ligt, is een ander verhaal. Maar het is voor mezelf overduidelijk dat deze vertegenwoordiger WEL over deze grens zit.