PDA

View Full Version : Voor alle (Toekomstige) 18 watt bouwers adresje voor trafo's



chocorookie
19 januari 2005, 21:04
http://www.shinrock.com/shop/product_info.php/products_id/1

GR choc

Negative K3 fan
19 januari 2005, 21:08
wow, best goedkoop!

Mr.Jay
19 januari 2005, 21:23
wow, best goedkoop!

WOWwww.........is 't ook wat ?
JaY

chocorookie
19 januari 2005, 21:34
Heb gehoord dat zei al een tijdje freebee-ent aan het wikkelen zijn maar nu toch serieus bezig zijn.

Heb nog niemand gesproken wie al een bestelling binnen of in gebruik heeft.
Maar naast de Trafo schaarste naast FNS doen ze het toch voor een leuke prijs, helaas nog wel alleen op marshall gebied, maarja.

Zou op kwaliteit ook wel een antwoord willen hebben, krijg dit adresje ook maar ff op m'n prive mail.

Dus: Testers wanted!!!!!!

Choc

birt
19 januari 2005, 22:11
shinrock is enkel Ingo en een helper.
hij doet dit na zijn gewone werkuren maar is een perfectionist. dwz dat hij de originele 18watt trafo's tot in de kleinste details nabouwt. kwaliteit is top en service ook. je moet alleen rekenen op behoorlijk lange wachttijden.

voor meer info gebruik de search op 18watt.com, niets dan lovende kritiek over shinrock 8-)

jor15
20 januari 2005, 11:28
Ik heb ooit een trafo van hem proberen te kopen, maar na wat heen en weer gemail over de specs en na mijn bestelling heb ik niets meer van hem gehoord. Dit is ongeveer een jaar geleden, en ik heb de indruk dat toen zijn bedrijfje erg populair werd en er af en toe wat bij inschoot.

Het ging wel over een niet-standaard item, dus misschien heb je daar met 18watt trafo's geen last van.

Franc
20 januari 2005, 11:46
Ik wil niemand afkraken, maar inderdaad, er zijn meer van dit soort ervaringen met Ingo, helaas.

Zijn spullen zijn erg goed (schijnt) maar van de business kant van het verhaal heeft hij nog weinig kaas gegeten, want hij reageert heel slecht op email (en zelfs telefoon).

Misschien moet iemand met wat meer verstand van business eens een samenwerking voorstellen :)

birt
20 januari 2005, 12:09
Ik wil niemand afkraken, maar inderdaad, er zijn meer van dit soort ervaringen met Ingo, helaas.

Zijn spullen zijn erg goed (schijnt) maar van de business kant van het verhaal heeft hij nog weinig kaas gegeten, want hij reageert heel slecht op email (en zelfs telefoon).

Misschien moet iemand met wat meer verstand van business eens een samenwerking voorstellen :)

dat is intussen ook beter.. het duurt nog allemaal wel lang (leveringen en mails) maar hij aarzelde bijvoorbeeld niet om meermaals op eigen kosten naar iemand in australie te bellen om die persoon te helpen en dan omdat de voltages een klein beetje fout waren (niets onoverkomelijks) perfectionistisch als hij is een nieuwe trafo op te sturen.

petje af voor zo'n service


ik zal voor de geinteresseerden maar gewoon een link naar het topiuc posten: http://www.18watt.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3024 :-?

^smurf
20 januari 2005, 13:02
ik heb er ook mn trafo besteld voor mn 18watter, en zal imo ook nog wel ff duren voor ik em heb, maar kheb toch nog genoeg te doen dus da maakt ni veel uit :)

ChrisMW
22 januari 2005, 16:47
Ik wil niemand afkraken, maar inderdaad, er zijn meer van dit soort ervaringen met Ingo, helaas.

Zijn spullen zijn erg goed (schijnt) maar van de business kant van het verhaal heeft hij nog weinig kaas gegeten, want hij reageert heel slecht op email (en zelfs telefoon).

Prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. Ingo vertelde me dat ie in de toekomst ander metaal laat gebruiken voor 'n "meer vintage klank" in z'n 18 Watt OTs.
Hij doet dit "on the side" net als wat amerikaanse trafo-jongens wat zorgt voor een vrij lage prijsstelling.
Ik heb vorig jaar ruim 3 maanden moeten wachten op 3 trafootjes. Hij belt inderdaad ook wel op met bedankjes en/of excuses.

Als je geduld hebt en 'n wat beperkter budget: absolute aanrader!

Chris

ChrisMW
22 januari 2005, 16:53
Ging wat mis met posten...

mathe
22 januari 2005, 19:35
Je kunt voor trafo's ook eens op Ebay kijken. Zo kocht ik er pas nog een Radiospares voedings- en uitgangstrafo voor een 18 Watter voor ongeveer dezelfde prijs als nieuw bij Shinrock.

Marc

ChrisMW
22 januari 2005, 23:18
Dank Mathe!

(Maar 2e hands/etc. van Ebay/etc. is helaas nog steeds geen constante/betrouwbare bron/leverancier....

:-? :lol: )

Chris

^smurf
9 maart 2005, 18:57
oud topic, inno

maar
net op 18watt.com forums gelezen dat ingo stopt (de gast die die trafo's maakt). heeft al zn orders die er nog waren afgehandeld, en dat is het dan

de mijne zou op weg moeten zijn :)
jammer voor zij die er nog wilden bestellen in de toekomst

Nielsje
9 maart 2005, 19:31
ow bloody,

waarom dan??

^smurf
9 maart 2005, 19:43
http://www.18watt.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3890

geeft niet echt een reden, lees zelf maar eens

nicoverduin
9 maart 2005, 20:22
http://www.18watt.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3890

geeft niet echt een reden, lees zelf maar eensJammer. Hij scheen goede trafo's te maken. Alleen zijn logistiek was niet je van het.
Nico