PDA

View Full Version : Tour Reverb: nieuwe amp??



Reel Big Fish
19 januari 2005, 17:50
FOEK :-D

Reel Big Fish
19 januari 2005, 17:51
Hallo,

k wil waarschijnlijk deze amp gaan kopen (2e hands)

http://www.hughes-and-kettner.com/scripts/products.php?mode=prod&pk_type=attax&id=18

Is dit een goed ding en hoeveel zou ik er ongeveer voor neer moeten leggen volgens jullie??

Greets!!

BartL
19 januari 2005, 18:00
Andere gitarist in mijn band heeft hier een head van. Heeft erg mooi clean. Distortion is meer een stofzuiger geluid.

Reel Big Fish
19 januari 2005, 18:05
Andere gitarist in mijn band heeft hier een head van. Heeft erg mooi clean. Distortion is meer een stofzuiger geluid.

Stofzuiger geluid?? Wtf!!

Op die site bij sounds is dat anders niet het geval of ligt het aan mij?? Of zie ik iets over het hoofd? :lol:

BlackSun
19 januari 2005, 18:17
De distortion clips op de site vind ik ook niet echt denderend, wel een mooi clean geluid idd :)

Distortion is natuurlijk altijd op te lossen met pedaaltjes. je heb iig een mooie cleane basissound.

Reel Big Fish
19 januari 2005, 19:19
Nu de prijs betreft, wat zou ik daarvoor moeten betalen 2e hands??

Greets!! (ps. zit een footswitch bij)

CowboyBebop
20 januari 2005, 08:38
he vissehoofd, ik heb er ook een. ik vond het ook geen denderende distortion hebben terwijl ik het wel verwacht had maar het meeste haal ik toch uit een dist. pedaaltje.

2de hands kun je ze denk ik vinden iets van 300 ofzo :???:

Ritch
20 januari 2005, 08:58
http://www.marktplaza.nl/H-amp-k-gitaarversterkercombo-100w-KOOPJ-647540.php

€350

D3nnis
21 januari 2005, 17:27
Heb een tour reverb head geleend toen mijn triamp doorgefikt was...klonk écht niet verkeerd, vooral clean vond ik hem erg mooi!
Scheurkanaal heeft wel een uitgehold midden geluid (maar klinkt toch "duits"); moet je van houden. Zou het zeker niet slecht willen noemen...

Soulflyhigh
21 januari 2005, 21:05
Ik heb de combo. Clean erg goed. Distortion however erg bass heavy. Ik draai de high vol open en nog vind ik hem te bassig klinken. Ik had hem voor 399 geloof ik tweede hands. Succes