PDA

View Full Version : Boss ME-30



jaccoos
22 juni 2002, 14:37
Cadeautje voor mijn slagen. Machtig wonderdoosje. Wat zijn jullie ervaringen ermee. enige nadeel is dat ie nogal ingewikkeld is.

Nesker
22 juni 2002, 15:31
ik heb de opvolger van de me 30 de me 33, ik vind het echt een leuk kastje, doet het goed.
de me 33 sluit ik op mijn oefenversterker aan ( vox cambridge 30r) en dat ding klinkt voor z'n prijs (345 euro) super.

greetz Joost

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nesker op 2002-06-22 15:32 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nesker op 2002-06-22 15:32 ]</font>

doncker
30 september 2002, 21:55
ik heb een me-30 en ik ben er wel tevreden over het enige wat ik zoek is nog een paar settings,zeker voor ska
het enige nadeel vind ik wel dat de 2 knoppen waarop je moet drukken voor te stemme zo ver uit elkaar ligge

greets

Neo Groove Zystem
7 oktober 2002, 14:31
Het is echt een waardeloos apparaat. Ik gebruik em in de oefenruimte en dat dingt staat maar te zoemen en te ruisen. De distortions zuigen verschrikkelijk. De wah-wah is niet te gebruiken en de compressor is verschrikkelijk. het enige aardige is de delay en de chorus maar ik heb een JC-120 dus voor clean geluid heb ik dat kreng niet nodig. Ik wil em zo snel mogelijk kwijt dus als je interesse hebt..hij is te koop voor 50 euro. (wat een goed verkooppraatje he :razz:)

daron_kurt
7 oktober 2002, 20:32
ik heb er ook 1, ik ben het volledig eens met Neo Groove Zystem. Maar ik gebruik eigelijk bijna alleen maar de chorus, delay en de chrunch (fuzz). Voor de rest niet egt tevreden, maar als ik geld genoeg heb koop ik wel wat leuke losse pedaaltjes, die hebben toch mijn voorkeur. Toch veel plezier er meej.