PDA

View Full Version : nieuwe pups (fotos)



glacius
18 januari 2005, 16:56
yo kan iemand even een foto voor me uppen, heb daar geen mogelijkheden voor zelf.

heb nieuwe elementen voor mijn gibson les paul gekocht, seymour duncan alnico pro II humbuckers, de welbekende slash elementen !

ik zou eerst voor iets hotters gaan maar dit sprak me toch wel erg aan!
ik heb ze in zebra stijl en staan ook erug mooi op mijn flametopje !

ze klinken zoooo lekker !!

BartL
18 januari 2005, 16:57
Jaja...'Test, test'. Schiet eens op godverdomme! :P

glacius
18 januari 2005, 16:59
kijk dan goed

AART
18 januari 2005, 18:33
www.imageshack.us

NeeraDJ
18 januari 2005, 19:16
kijk dan goed

Waar zouden we moeten kijken? Overigens heeft Slash custom wound Alnico II Pros, die moet je bij de custom shop laten maken voor 150$ a piece. Maar toch gefeliciteerd, je komt er iig wel erg dichtbij mee

glacius
20 januari 2005, 17:20
kijk dan goed

Waar zouden we moeten kijken? Overigens heeft Slash custom wound Alnico II Pros, die moet je bij de custom shop laten maken voor 150$ a piece. Maar toch gefeliciteerd, je komt er iig wel erg dichtbij mee

foto's kan ik niet uppen dus als iemand dat voor me wil doen dan kan je het zien ..

Bluesbreaker
20 januari 2005, 17:22
hmm, missen we zo veel aan een foto van een pickup?

glacius
20 januari 2005, 17:22
http://img108.exs.cx/img108/5637/gibsonglacius25qs.jpg

als het lukt , thanx AART !!!

iam
20 januari 2005, 17:23
wow mooi vet!!

glacius
20 januari 2005, 17:25
wow mooi vet!!

daarom wilde ik hem even showen, ben ape trots dat dat mijn gitaar is

PeArLjAm
20 januari 2005, 17:27
kijk dan goed

Waar zouden we moeten kijken? Overigens heeft Slash custom wound Alnico II Pros, die moet je bij de custom shop laten maken voor 150$ a piece. Maar toch gefeliciteerd, je komt er iig wel erg dichtbij mee

dit was aanvankelijk een gerucht ja, maar is door iemand uitgezocht (weet niet precies meer waar ik het heb gelezen) maar Slash gebruikt gewoon nog de standaard Alnico Pro's hoor. Al vanaf de jaren 80, en die kocht hij gewoon in de winkel toen. Maar de Seymour Duncans uit de jaren 80 schijnen weer beter te zijn dan dat ze tegenwoordig zijn. De SD custom shop heeft Slash wel een setje scatterwound Alnico pro's toegezonden, maar of hij die ooit in een gitaar heeft gezet... Maar in ieder geval in zijn Guns N roses jaren gebruikte Slash gewoon standaard Alnico Pro's, daar ga ik wel vanuit in ieder geval. (wat kan een mens zich druk maken om bepaalde zaken trouwens :D )

glacius
20 januari 2005, 18:32
kijk dan goed

Waar zouden we moeten kijken? Overigens heeft Slash custom wound Alnico II Pros, die moet je bij de custom shop laten maken voor 150$ a piece. Maar toch gefeliciteerd, je komt er iig wel erg dichtbij mee

dit was aanvankelijk een gerucht ja, maar is door iemand uitgezocht (weet niet precies meer waar ik het heb gelezen) maar Slash gebruikt gewoon nog de standaard Alnico Pro's hoor. Al vanaf de jaren 80, en die kocht hij gewoon in de winkel toen. Maar de Seymour Duncans uit de jaren 80 schijnen weer beter te zijn dan dat ze tegenwoordig zijn. De SD custom shop heeft Slash wel een setje scatterwound Alnico pro's toegezonden, maar of hij die ooit in een gitaar heeft gezet... Maar in ieder geval in zijn Guns N roses jaren gebruikte Slash gewoon standaard Alnico Pro's, daar ga ik wel vanuit in ieder geval. (wat kan een mens zich druk maken om bepaalde zaken trouwens :D )

dacht ik ook, iig ik vind ze heerlijk klinken alleen jammer dat de veertjes die erbij geleverd worden WAY TO LONG zijn

PeArLjAm
20 januari 2005, 18:44
GAVE les paul glacius!

glacius
20 januari 2005, 18:54
thnx!!

AART
20 januari 2005, 18:57
Gve Marshall!!! :D

glacius
20 januari 2005, 19:01
als je die marshall mooi vind dan staat die mooie gibson behoorlijk in de weg, marshalls doen het goed als achtergrond voor gitaarfoto's

1959SLP
20 januari 2005, 19:19
Errug mooi Glacius. Daar heb ik toch ook nog steeds een zwak voor.

P****Fred
20 januari 2005, 21:10
hey!

super hoor!

is dat een light burst of honey?

glacius
20 januari 2005, 21:28
honeyburst is het !

P****Fred
20 januari 2005, 22:20
lekker!

was m'n tweede keus toen ik m'n vorige gitaar kocht

Kasper
20 januari 2005, 22:47
Normaal ben ik niet voor zo'n felle tops, maar die pups passen er echt volledig in. Veel speel en kijkplezier :wink:

Mooie gitaar!