PDA

View Full Version : Reel Echo



iam
18 januari 2005, 15:45
test

iam
18 januari 2005, 15:45
heb me deze gekocht via gitaarmarkt... moet wel nog opgstuurd worden
(goed verpakt en hopelijk komtie werkend binnen :))

Iemand ervaring met deze delay/echo? (ik heb searchfunctie al gebruikt, maar er werd vooral geleuterd over de DE7 van iba)
zal hem gaan gebruiken voor akoestische :oops:


ps:alleen zit geen adapter bij, welke gebruik ik daar best voor? (ik veronderstel 9v gestabiliseerd, heb wat gesearched maar wat wil dat nu eigenlijk zeggen?)

Robbert
18 januari 2005, 15:50
ps:alleen zit geen adapter bij, welke gebruik ik daar best voor? (ik veronderstel 9v gestabiliseerd, heb wat gesearched maar wat wil dat nu eigenlijk zeggen?)

9 Volt gelijkstroom en gefilterd ;)

iam
18 januari 2005, 15:54
ps:alleen zit geen adapter bij, welke gebruik ik daar best voor? (ik veronderstel 9v gestabiliseerd, heb wat gesearched maar wat wil dat nu eigenlijk zeggen?)

9 Volt gelijkstroom en gefilterd ;)

voorbeelden? merken? prijzen?

Robbert
18 januari 2005, 16:01
Boss, Ibanez.. de laatste is het goedkoopst en schijnt gewoon prima te werken. Weet je overigens zeker dat er 9 Volt op die echo gaat (ik ken het pedaal verder niet).

iam
18 januari 2005, 16:09
danelectro adapter kost bij thomann.de 9.5€

ik veronderstel dat het 9v is omdat het bij de accesoires staat van de Reel echo

http://www.netzmarkt.de/thomann/danelectro_dte1_reel_echo_bodeneffektgeraet_prodin fo.html

Speeddemon
18 januari 2005, 17:56
danelectro adapter kost bij thomann.de 9.5€

ik veronderstel dat het 9v is omdat het bij de accesoires staat van de Reel echo

http://www.netzmarkt.de/thomann/danelectro_dte1_reel_echo_bodeneffektgeraet_prodin fo.html
maar verzenden uit Duitsland is ook niet gratis.

In NL heb je een Skytronic 300mA gestabiliseerd voor 9,95.

iam
18 januari 2005, 18:36
danelectro adapter kost bij thomann.de 9.5€

ik veronderstel dat het 9v is omdat het bij de accesoires staat van de Reel echo

http://www.netzmarkt.de/thomann/danelectro_dte1_reel_echo_bodeneffektgeraet_prodin fo.html
maar verzenden uit Duitsland is ook niet gratis.

In NL heb je een Skytronic 300mA gestabiliseerd voor 9,95.

is dat te koop in de normale gitaarzaak? of brico of hubo of gamma?

Speeddemon
18 januari 2005, 18:45
nee, Gamma enzo misschien wel, maar sowieso wel in de gemiddelde electronica/onderdelen zaak.

iam
18 januari 2005, 19:04
ok dat weten we dan weer...

iemand ervaring met het pedaal zelf?

Thom TK
18 januari 2005, 19:55
hmm, en dan te bedenken dat ik 39,95 heb btaald vor mijn 200mA Boss adapter... :cry:

matto
19 januari 2005, 10:34
Ja guldens natuurlijk! en in de praktijk blijkt dat ze het ook gewoon blijven doen!

Dastard
19 januari 2005, 11:08
Ik heb een tijdje terug eens een Dan Electro Echo pedaal geprobeerd, damn wat is dat een schijt apparaat.
Als je hem aan trapt, hoor je een klik, die ook nog eens ge-echoed wordt, de dingen die je er verder mee kon vond ik ook echt waardeloos...

Robbert
19 januari 2005, 17:54
hmm, en dan te bedenken dat ik 39,95 heb btaald vor mijn 200mA Boss adapter... :cry:

Volgens mij heb ik er 20 of 25 Euro voor betaald. Toen wist ik ook nog niet dat Ibanez goedkoper was :(

iam
19 januari 2005, 20:28
Ik heb een tijdje terug eens een Dan Electro Echo pedaal geprobeerd, damn wat is dat een schijt apparaat.
Als je hem aan trapt, hoor je een klik, die ook nog eens ge-echoed wordt, de dingen die je er verder mee kon vond ik ook echt waardeloos...

Dan echo is niet gelijk aan de Reel echo...

Dastard
19 januari 2005, 23:22
Dan echo is niet gelijk aan de Reel echo...

weet ik, maar ik wilde ff mijn ei kwijt over dat echo pedaal, ik heb de rest eigenlijk niet echt gelezen, mijn excuses

iam
4 februari 2005, 15:29
kwam vandaag binnen, maar gaat weer de deur uit...

heeft voor mn akoestische niet veel meerwaarde te bieden...
kan me inbeelden da het voor e-gitaar wel super is!

te koop dus...