PDA

View Full Version : Conijn muziek in Eindhoven



nozem
21 juni 2002, 17:01
Wie kent deze winkel? Ik keek net op hun site en ze behoren blijkbaar tot de top 3 van de Benelux en in grote doen ze blijkbaar amper onder voor Feedback in Rotterdam. Verder hebben ze een enorm assortiment verschillende gitaren dus het lijkt de perfecte winkel.. Wie ow wie kent deze zaak en wat vind je er van?

Matje
21 juni 2002, 17:17
ik ken de winkel goed,en wat dat enorme assortiment betreft dat valt best wel mee(of ik ben er aan gewend).Het personeel is wel vriendelijk.Het is wel een grote winkel maar wat gitaren en versterkers betreft vind ik het niet echt bijzonder.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Matje op 2002-06-21 17:17 ]</font>

dungekste
21 juni 2002, 18:52
Eindhoven heeft ook nog Eindhoven Musical Instruments waar ik zelf graag heenga. Die hebben een aardig assortiment gitaren/versterkers.

Grandma_Placenta
21 juni 2002, 19:28
Ik vond het assortiment bij Conijn niet echt bijzonder, ze hadden wel wat mooie dingetjes hangen die je niet overal tegenkomt, maar ze hebben niet echt veel wat gitaren betreft. Versterkers waren ook niet echt super. Hij had wel een paar mooie pedaaltjes liggen daar, en owja het personeel is heel behulpzaam.
EMI is een stuk groter, hebben ook redelijk wat gitaren staan, niet zo veel effecten en je merkt, waarschijnlijk omdat de zaak groter is dan Conijn, dat het personeel minder vriendelijk en behulpzaam is.
Maareh, t kan aan mij liggen ofzo, maar ik zie dat je in Eindhoven woont, dan kan je toch gewoon ff langsgaan?

Arthur
21 juni 2002, 19:53
http://www.gitaarnet.nl/dealervandemaand/conijn.php3

Brianmayrulezzz
22 juni 2002, 13:35
Bij EMI hebben ze gewoon meer, maar de service en vriendelijkheid bij conijn is echt goed.

menneke
24 juni 2002, 10:05
Ik ben er afgelopen vrijdag geweest. Ze hebben een groot assortiment Fenders, Gibsons en Epiphones. Er stonden maar 3 Ibanezen, 3 ESP ik geloof 1 jackson en nog wat van die dingen die je nooit ziet. Ze hebben ook een groot aantal effecten die klaar liggen om uit te proberen. Het assortiment versterkers viel tegen.