PDA

View Full Version : Nieuw Forum: De Werkbank



Franc
17 januari 2005, 18:30
Aangezien GitaarNet niet echt in actie wil komen, heb ik zelf maar een forum gestart.

Dus voor iedere DIY die lekker will babbelen over zijn hobby (maar ook (semi)profs zijn van harte welkom!!):



http://s7.invisionfree.com/Werkbank/

Het zou leuk zijn als iedereen zich onder dezelfde naam registreert als hier, dan herkennen we elkaar tenminste.

Franc.

bert k
17 januari 2005, 19:00
Ehhhh... Tja, leuk initiatief, maar ik hoef niet perse weg bij Gitaarnet. Het gaat hier toch goed? Ik dacht meer aan een subforumpje erbij.

Franc
17 januari 2005, 19:09
Daar gaat het ook niet om, ik heb het idee dat we GitaarNet moeten laten zien dat een forum als Werkbank bestaansrecht heeft.

Dan maken ze vanzelf hier ook een subforum.

En er hoeft toch niemand 'weg'? Er is hier geen plaats voor zelfbouwers en je kunt toch meerdere explorer windows openzetten :-D .
't Was maar een idee...

H.Manback
17 januari 2005, 19:18
He bah, moet ik nou een internet explorer venster er voor openen, bah :razz: doe mij maar een tabje in firefox :-D

Maar wat wel leuk is, op de werkbank hoef je niet 1 minuut te wachten om geen melding te krijgen dat je bericht geplaatst is :razz:

En inderdaad, als ze opletten (en er wat gepost wordt op de werkbank) dan komen ze misschien met een mooie black & decker workmate werkbank hier :wink:

Franc
17 januari 2005, 19:23
Dat was het idee ja :-D

Leuk dat je je hebt aangemeld en idd, deze software lijkt een stuk beter..

birt
17 januari 2005, 22:20
ik heb me ook aangemeld maar ik pleit ook voor het idee om gitaarnet te bestoken met aanvraagmails voor "de werkbank" hier op gitaarnet zelf.

ik ga er nu eentje typen :)

Franc
17 januari 2005, 22:23
Helemaal mee eens.

Ik ben ook absoluut niet van plan GitaarNet dwars te zitten of om een eigen 'GitaarNet' te starten.

Daar heb ik ook geen tijd voor.

Dus GitaarNet: laat eens wat horen, want IK heb al 6 leden :-D

nicoverduin
17 januari 2005, 22:31
7 :-D
Nico

Franc
17 januari 2005, 22:34
Gaaf :-D

Ook wel een discussieren he, iedereen!

Franc
17 januari 2005, 22:38
Sjongejonge, werkelijk ieder nieuw topic en iedere reply:

"Er is geen actie aangegeven."

Als we dan toch aan het klagen zijn: fix dit nou eens!!

birt
17 januari 2005, 22:58
op offstage. be is zelfs een werkbank forum (alleen heet het daar techniek en elektronica) maar er zijn daar (nog) geen zelfbouwers :D

^smurf
18 januari 2005, 16:51
1, op u na birt :)

ben ook bezig met een 18 watt :)

bert k
19 januari 2005, 14:01
Hey, welkom smurf. Ik bouw ook een 18 watt. Zie de discussie in forum De werkbank, alhier. Heb je al foto's?

Dirtypool
20 januari 2005, 12:21
Volgens mij is dat subforumpje er al een tijdje en staat onder het gestolen spul forumpje.
Dus, waarvan akte :cool:

Franc
20 januari 2005, 12:28
Volgens mij is dat subforumpje er al een tijdje en staat onder het gestolen spul forumpje.
Dus, waarvan akte :cool:

Die moet je ff uitleggen :???: