PDA

View Full Version : Racoon met support act .HALO.



tillens
17 januari 2005, 10:09
.Halo. zal openen voor de band Racoon in Bibelot Dordrecht!

info
www.bibelot.net
www.racoon.nl
www.halo-music.nl

marc_o
28 januari 2005, 11:03
Tof voor je. Heb vroeger heel vaak met die band gespeeld op festivals. Spelen goed, vooral de drummer, Paul.

tillens
31 januari 2005, 14:10
Hey tof eindelijk een reactie :-D . we zijn zekers benieuwd, hou jullie op de hoogte, cheers!

marc_o
31 januari 2005, 14:39
Ah, nou zie ik het pas, Zwijndrecht, daar heb ik in mijn jonge jaren ook nog gewoond, van mijn 12e tot mijn 19e....
Daar is toch echt helemaal geen ruk te doen op live muziek-gebied, of is er iets veranderd de laatse jaren?

tillens
2 februari 2005, 13:29
Inderdaad er is een jongerencentrum waar wel eens een band staat , maar dat is niet echt je van het, en niet veel publiciteit ook. In dordrecht wel een paar zalen, maar vaak beetje stug publiek. Maar goed, we gaan er tegen aan! Misschien zie ik je daar :-D

spanky_franky
2 februari 2005, 15:09
hé tof! Racoon.. weinig van gehoord de laatste tijd..

helaas is Dordrecht te ver..

marc_o
2 februari 2005, 17:24
Inderdaad er is een jongerencentrum waar wel eens een band staat , maar dat is niet echt je van het, en niet veel publiciteit ook. In dordrecht wel een paar zalen, maar vaak beetje stug publiek. Maar goed, we gaan er tegen aan! Misschien zie ik je daar :-D


Wat verwacht je anders? Het blijven Dordtenaren natuurlijk :D

tillens
3 februari 2005, 13:55
Dordt Rules! :-D

marc_o
3 februari 2005, 15:17
Als je een schaap bent wel, ja.





Maareh, welk jongerencentrum is dat dan?
Vroeger had je de Kubiek, maar dat is al eventjes geleden.

tillens
3 februari 2005, 15:25
Haha de kubiek. Nu hebben we Jc Mikado, jawel! maar daar gebeurt niet veel! Maar racoon is in het grote Bibelot he! 8-)

maar pm anders maar, want dit gaat lijken op een chat en dan gaan dalijk de lieve mensen weer uit hun naad, dat het een forum is en geen chatsessie, :-D

peter

Mitch
4 februari 2005, 19:39
Hé ! Het is hier geen slow chat !!!!
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:













:D

marc_o
9 februari 2005, 23:08
:-D Ga jij nou maar een el84 versterkertje kopen....

tillens
29 maart 2005, 11:41
* Kickin' it!*


8-)

tillens
7 april 2005, 11:56
En komen er nog forummers??? Grzt Peter

marc_o
7 april 2005, 12:13
Zou het graag zien, maar moet zelf optreden.....daarbij is het erg ver rijden natuurlijk. Maar veel succes en plezier alvast!!