PDA

View Full Version : Gitaarmarktsmoesjes zijn best wel grappig



Kasper
17 januari 2005, 02:14
Deze bijvoorbeeld:


TE KOOP

Gibson Epiphone Les Paul
( dus niet de goedkope les paul standaard serie)
het verschil kun je zien aan de humbuckers, deze
gitaar heeft speciale verchroomde humbuckers
voor een krachtig helder geluid

deze gitaar is splinter nieuw, en komt uit de
professionele serie van Gibson Epiphone .


de nieuwprijs van deze gitaar is 899,-

ik verkoop de gitaar nu met 50% korting, dus hij
mag weg voor 450,-

waarom?

Nou, ik speel in een band, en ik heb de gitaar gekocht
om de nummers in te spelen in de studio bij het
opnemen van onze cd, omdat deze gitaren een super vol
en krachtig helder geluid produceren.

de gitaar verkeerd in puntgave staat, want er is slechts 3 dagen
op gespeeld !!!!!!!!

wil je horen hoe de gitaar klinkt, kun je onze cd downloaden die ik heb ingespeeld met deze gitaar! klik op onderstaande link hiervoor
http:loki.cs.utwente.nl/~leeuwen/media.htm



voor vragen, mail me even


groetjes,

Ronnie
http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/elektrgitaren/35375.jpg

Svenson
17 januari 2005, 04:46
Wauw, ik wil ook van die speciaal verchroomde hums hebben, dan krijgt mijn gitaar een nog krachtiger helderder geluid!!

guvnor
17 januari 2005, 09:03
Tja, het kan zijn dat de verkoper niet beter weet en zelf ook met dit verhaaltje is opgelicht bij de gitaarshop.
Aannemelijker lijkt het me dat de verkoper hoopt op iemand die te goed van vertrouwen is en de moeite niet neemt zich in gitaren te verdiepen.

ijff
17 januari 2005, 09:20
... en die link van'm werkt ook al niet!

birt
17 januari 2005, 09:20
dit zouden ze moeten verwijderen... Bullshit verkopen is niet eerlijk :)

michielv
17 januari 2005, 10:22
Klopt, je mag best je spullen een beetje positief aanprijzen maar de boel belazeren is niet eerlijk.

Zou de gitaarmarkt eigenlijk gemodereerd worden? Of mag je daar maar de grootst mogelijke onzin op zetten?

chennie
17 januari 2005, 10:34
Deze bijvoorbeeld:




waarom?

Nou, ik speel in een band, en ik heb de gitaar gekocht
om de nummers in te spelen in de studio bij het
opnemen van onze cd, omdat deze gitaren een super vol
en krachtig helder geluid produceren.

de gitaar verkeerd in puntgave staat, want er is slechts 3 dagen
op gespeeld !!!!!!!!



Doe ik ook altijd, ik koop even een gitaar voor 3 dagen om wat in te spelen om daarna voor de helft weer te verkopen =)
Laatst weer een verkocht, de snaren waren een beetje stroefjes aan het worden =)

guvnor
17 januari 2005, 10:43
Deze bijvoorbeeld:




waarom?

Nou, ik speel in een band, en ik heb de gitaar gekocht
om de nummers in te spelen in de studio bij het
opnemen van onze cd, omdat deze gitaren een super vol
en krachtig helder geluid produceren.

de gitaar verkeerd in puntgave staat, want er is slechts 3 dagen
op gespeeld !!!!!!!!



Doe ik ook altijd, ik koop even een gitaar voor 3 dagen om wat in te spelen om daarna voor de helft weer te verkopen =)
Laatst weer een verkocht, de snaren waren een beetje stroefjes aan het worden =)

Heb ik ook gedaan toen de beschermfolie van m'n slagplaat los begon te laten...

imlikeajungle
17 januari 2005, 10:45
:razz:

Kasper
17 januari 2005, 11:25
Iemand al op de prijs gelet?

Een Epiphone LP Standard heb je voor ongeveer €500-600.
Deze persoon zegt dat ie er €900 voor betaald heeft, en doet er (vrijgevig als hij is) 50%(!) van af, zodat het slechts €450 euro meer is!

Dirk_Hendrik
17 januari 2005, 11:25
Ik raus er één achteraan:
Echt oud pedaal geen reissue!!! Dit pedaal klinkt absoluut gelijk aan de Tubescreamer TS10 en de Fat CAT FC10. Deze heet MC10 en het leuke is dat al deze pedalen eigenlijk het zelfde zijn behalve dat de TS iets minder hard kan. De toonregeling is bij deze iets uitgebreider maar dat is het dan ook. Ik heb zowel de tubescreamer TS10 als de FC10 dus kom en constateer met mij dat hij hetzelfde klinkt. Wil je klinken als SRV of Malmsteen, Gary Moore e.d. dat is dit je effect. Ook al gek geworden van de multi digitale effect bakken die nooit dat geluid hebben dat je wilt. Ik garandeer je dat dit is wat je zoekt. Heel dynamisch en het effect regel je met je volume knop op je gitaar, dus geen getrap bij een overgang van slag naar solo!! Opsturen kan voor 5,50 pakket of aangetekend tegen de werkelijke porto kosten. Afhalen en eerst even horen dat wat ik zeg waar is kan uiteraard ook. Wat kleine krasjes maar perfect werkende staat. Kan op batterij en heeft ook een adapter aansluiting (niet meegeleverd)

De MC 10 is al totaal anders dan een TS en hoe hij er bij komt te stellen dat een fat cat (fuzz) als een tubescreamer zou klinken is me een raadsel...

1959SLP
17 januari 2005, 11:37
ach ja Dirk, wat zullen we zeggen? Jong en naief, of stom geboren en sterk achteruit gegaan? :wink:

wietse
17 januari 2005, 11:51
Iemand al op de prijs gelet?

Een Epiphone LP Standard heb je voor ongeveer €500-600.
Deze persoon zegt dat ie er €900 voor betaald heeft, en doet er (vrijgevig als hij is) 50%(!) van af, zodat het slechts €450 euro meer is!
goed lezen hij zegt dus dat het niet de goedkope standard serie is ,wat het wel is laat hij zich niet over uit.

Kasper
17 januari 2005, 12:30
Iemand al op de prijs gelet?

Een Epiphone LP Standard heb je voor ongeveer €500-600.
Deze persoon zegt dat ie er €900 voor betaald heeft, en doet er (vrijgevig als hij is) 50%(!) van af, zodat het slechts €450 euro meer is!
goed lezen hij zegt dus dat het niet de goedkope standard serie is ,wat het wel is laat hij zich niet over uit.

Toch blijft het bullshit, zijn omschrijving. De Standards zijn volgens mij al de duurdere Epiphones. Als je nog duurder wilt moet je dan gaan kijken naar de Elitist series, die dan boven de €1100 liggen.

Correcte link naar zijn bandwebsite trouwens: http://loki.cs.utwente.nl/~leeuwen/

Reel Big Fish
18 januari 2005, 07:39
K wil niet stom overkomen, maar dat lijkt vedomd veel op mijn Epi Std Plus, alleen dan zwart :roll:

Neals
18 januari 2005, 09:50
Ik heb nog wel met die lui samengespeeld, maar ik denk dat ze idd een slaatje proberen te slaan uit andermans stomheid!

Kasper
18 januari 2005, 11:20
K wil niet stom overkomen, maar dat lijkt vedomd veel op mijn Epi Std Plus, alleen dan zwart :roll:

Die is naar mijn weten (en korte zoektocht) ook geen €900 waard? Of wel?

Een plus heeft ook geen kapjes over de elementen, wat bij hem duidelijk wel het geval is.

Static-M
18 januari 2005, 17:09
lijp trouwens dat ie achter loki zit hier, voor zover ik weet is dat geen server waar studenten achter zitten... hoewel mss er homepages op draaien...