PDA

View Full Version : Waarde mesa/boogie shit



Nocki
16 januari 2005, 18:16
Hoi.

nu ik een cabinet heb gemaakt voor wat mesa speakers die ik had heb ik de behuizing over en ook een combo van een mark IV zonder speaker compleet met reverb unit

wat zou ik hier nog voor kunnen vragen. eigenlijk kan ik het beter op zolder zetten om als ik het ooit nog eens wil in elkaar te schroeven en te gebruiken of origneel te verkopen. maar aan de andere kant kan ik mn 3e elektro voice speaker in mn 4x12 schroeven en de 2 1x12 cabs en het combo behuizing los verkopen om nog een laatste elektro voice te kopen.

wat zou de waarde zijn van die 2 losse speaker kasten en de combo behuizing.
allen zijn in redelijke staat.

Nocki

EmgMaster
16 januari 2005, 19:23
Ik zou het zonde vinden om dat originele spul te verkopen, zoals je zelf al zegt, als je het houdt kun je het origineel verkopen, brengt een stuk meer op dan een eigen gemaakte kast

pol
16 januari 2005, 19:29
wat voor kastenzijn dit , van die thiele cabs ??

Nocki
16 januari 2005, 19:32
de half open back versie.

Nocki

AART
16 januari 2005, 19:36
alle zooi smamen leeg brengt geen hol op, hooguit 200.

Nocki
16 januari 2005, 19:45
daar hebik nog wel een 4e elektro voice voor dus. dat is leuk.

voormensen die geintereseerd zijn: mail me even privee of gewoon in dit forum.

ik ben nu al overstelpt met mailtjes op mn PM en dat werkt nogal omslachtig. even via de mail of hier graag.

nocki@zeelandnet.nl

marc_o
16 januari 2005, 21:36
Lijkt me echt onverstandig om te verkopen Nocki, moest je het ooit beu zijn, dan trek je je haren uit je kop, want voor die zelfbouwdingen krijg je echt geen ruk terug natuurlijk.

Nocki
16 januari 2005, 21:50
zit idd wel wat in. maar aande andere kant is het ook leuk om een 4e elektro voice te kunnen kopen. ze worden niet meer gemaakt dus de losse speakers raak ik ook wel weer kwijt. en wat zelfmaak troep betreft. mn zolder staat er vol mee. verkopen heb ik nooit aan gedacht.

als ik er een leuk prijsje voor krijg zou ik het kunnen doen. maar msichien ook niet.

NOcki

Jeroenvanhulsteijn
16 januari 2005, 22:09
ik heb vorig jaar 2 van die boxjes verkocht voor 150 of 175 p/st geloof ik. Zaten wel speakers in. Dus ik denk dat je er 75 voor kunt vragen. Die combo shell heb ik geen idee van. Ik denk dat de mensen er relatief gezien niet zoveel voor over hebben. Ik zou er denk ik 125 voor vragen. Zou ik er zelf denk ik nog wel voor over hebben.
Beetje zonde idd om die weg te doen. Mss wil 1 van de zelfbouwers op dit forum hem wel kopen. Zal toch geen slechte kast zijn. En zelfbouw is ook niet goedkoop.

ieme
17 januari 2005, 18:59
dit zijn de hier gaan we spijt van krijgen weken!

Nocki
18 januari 2005, 21:04
Ik heb alles te koop gezet.

1x mesa/boogie mark IV combo + reverb unit
1x mesa/boogie flightcase voor combo
2x 1x12 cabs halfopen back.

ik heb er maar 150 euro per stuk bij gezet.
kan ik gewoon nog zakken als die vraag komt. ik ben eigenlijk wel platgebeld en gemaild. dus zal er wel vanaf komen.
tis een beetje hoog ingezet. maar er zal vast wel wat vanaf gaan...

NOcki

Nocki
23 januari 2005, 13:35
De 1x12 speakers ben ik kwijt.

nu alleen nog de Mark IV combo behuizing en de flightcase. ik verwacht dat dat ook nog wel gaat lukken. er is vraag naar heb ik gemerkt.
mocht er nog iemand interesse hebben (veel mensen hebben via het forum gereageerd) bel dan maar even. 06-51694125

Nocki