PDA

View Full Version : kustom III lead sc



Rock n' sad
16 januari 2005, 14:21
hoeveel is dit waard , mischien wilt iemand dit ruilen voor mijn marshall , mijn distortion moet ik dan wel van pedaaltjes halen dan ...

Rock n' sad
16 januari 2005, 14:27
http://www.broadwaymusicco.com/kuskat043.jpg

Rock n' sad
16 januari 2005, 14:27
http://www.broadwaymusicco.com/kuskat043.jpg

AART
16 januari 2005, 15:02
lijkt me eerlijk gezegd een goedkope bak, en trouwens, spaar gewoon eens door en koop een goede buizenbak, marshall jcm 900 combo ofzo, heb je al voor 450 euro.

Rock n' sad
16 januari 2005, 16:59
het gaat om de versterker van de andere gitarist in m'n groep . ik ben jaloers op z'n geluid en hij vind dat van mij toch ook niet mis dusja , hij gebruikt wel een gt 6 ...

AART
16 januari 2005, 17:03
wat voor versterker heb je nu en wat voor muziek maak je?

Rock n' sad
16 januari 2005, 17:06
valvestate(marshall vs 100 ) heb ik nu . speel vooral metal ( geluiden zou ik eventueel kunnen halen uit line 6 am 4 stompbox ofzo )

AART
16 januari 2005, 17:07
mmm, denk niet dat je dan hiermee blij wordt...
spaar gewoon effe door en koop een buizenbak, desnoods en london city top en hang er een gt 6 aan....

Rock n' sad
16 januari 2005, 17:09
mmm, denk niet dat je dan hiermee blij wordt...
spaar gewoon effe door en koop een buizenbak, desnoods en london city top en hang er een gt 6 aan....

dan heb ik nog geen cabinet
...

AART
16 januari 2005, 17:17
mmm, denk niet dat je dan hiermee blij wordt...
spaar gewoon effe door en koop een buizenbak, desnoods en london city top en hang er een gt 6 aan....

dan heb ik nog geen cabinet
...

dat klopt, maar een jcm of mesa combo zal zeker voldoen voor metal, want al die transistor bakken klinken uiteindelijk op hoog volume allemaal kut op enkele zeldzame uitzonderingen na....

Rock n' sad
16 januari 2005, 17:25
weet iemand anders wat over deze versterker? :razz:

AART
16 januari 2005, 18:07
weet iemand anders wat over deze versterker? :razz:

koopig figuur ben je ook...

jorrit
17 januari 2005, 15:48
hijs nie koppig maar wil gewoon info hebben over die amp...
niet dat ik hm daar aan kan helpen maar k zou hm nooit ruilen.

Dirk_Hendrik
17 januari 2005, 16:13
Ik heb zo'n ding gehad. Een echt goeie scheur zat er niet in maar hij ging wel megahard en was loeizwaar. Daarnaast een goed bruikbaar no nonsense clean.
Los daarvan, een "goedkope bak" was het echt niet. Ik heb ze zien gaan voor 1200 gulden.

De 2 12" Fane speakers die er in zitten gebruik ik vandaag de dag nog steeds in mijn 2*12 cabje onder m'n Rivera.

tillens
17 januari 2005, 16:17
hmm, desnoods een london city top :evil: wat is er daar mis mee!!!!!! En trouwens Dirk, hoe zijn die fane speakers. Ik hoor daar hele verschillende dingen over?

Dirk_Hendrik
17 januari 2005, 20:44
En trouwens Dirk, hoe zijn die fane speakers. Ik hoor daar hele verschillende dingen over?

Kan ik me voorstellen. Het zijn naar mijn gevoel meer PA speakers dan gitaarwerk. Een behoorlijk strakke respons dus. Ben je meer into vintage, alnico en dat soor termen, laat ze dan vooral links liggen. Voor mij werken ze echter als een tierelier.

Rock n' sad
18 januari 2005, 15:51
1200 gulden , hoeveel euro is dat ? :)

Hij heeft em gekocht tesamen met een yamaha + 3 boss pedalen voor ong 700 € ( 28 000 BEF )

Black_monday
21 januari 2005, 17:35
hey , ik heb wel ervaring met die amp !

Ik had hem vroeger ( +/- 1995 ) ,en heb hem nog steeds ,
Het is / was eerder een budget amp . clean is maar matig , en overdrive is er niet ...

Ik had hem dan na een jaar of 2 laten schatten in een winkel , en hij bleek nog maar 200 € waard (hou in je achterhoofd dat die marshall's nog voor + 350 € weggaan )
Ik kreeg hem maar niet verkocht en heb er dan maar de speakers uitgehaald en mee zitten klooien enzo , nu staat de versterker hier nog , maar zonder speaker , tamelijk nutteloos dus ...

Dus ik zou de marshall houden , tenzij er een opleg is van 100 € o.i.d langs de ander zijn kant ,
een marshall word ook veel gemakkelijker overgekocht ( want ooit koop je toch weer wat groter )

Eerlijk gezecht vind ik de looks van die kustom mooier als die marshall , maar dat is door mijn 'vintage' smaak


Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen