PDA

View Full Version : mesa caliber 50+



strattie
15 januari 2005, 23:43
Ik heb een Mesa caliber50+ zien staan voor 400 euro. Over het geluid ben ik heel tevreden, prachtig clean, mega scheur! Zijn er mensen met ervaringen, ik heb de search gebruikt maar wou nog even wat extra meningen. Nu nog even de financien goed krijgen...

strattie
15 januari 2005, 23:56
oh jah, het is een combo trouwens.

AART
15 januari 2005, 23:57
voor 400 euro zou ik het zeker doen, zie topic dual caliber, staan een par mensen die e inhoudelijk antwoord over geven...

Nocki
16 januari 2005, 11:11
ja. idd doen!

400 euro is geen geld. ik heb er al een aantal mogen kopen stk of 3 in de studio en caliber uitvoering voor rond de 400. en het zijn leuke combotjes. en je kan ze altijd heel erg leuk ruilen of verkopen...het geluid van de caliber is niet zoals van bv de mark amps maar als je er 2 hebt met een a/b pedaaltje heb je een killer combinatie. en het staat ook leuk...

goede amps. niet veelzijdig. neem m wel met de equalizer. want zonder eq is het niet veel.

Nocki

doncker
16 januari 2005, 12:41
Kheb hem gehad maar spijtig genoeg terug weggedaan . Als jij hem niet koopt mag je het me altijd laten weten , ga ik hem ophalen.

strattie
16 januari 2005, 13:10
@nocki het is er idd een met eq!

@doncker, Ik moet even kijken of ik het geld bij elkaar kan krijgen en anders kaat ik je het weten via pm.

Zijn er nog meer mensen die deze amp hebben gehad?(of vergelijkbaar)

strattie
16 januari 2005, 13:10
dubbel

Michael AE
16 januari 2005, 13:14
Ik heb er 1 gehad, maar dat was de top. Klonk best goed, vond ik. Ik gebruikte hem voornamelijk om mee op te nemen. Hij was makkelijk op tape te zetten in mijn ervaring. Ik heb hem uiteindelijk weggedaan omdat ik al een TriAxis/2:90, MKIII, MKIIC+ en een rectifier had.

strattie
16 januari 2005, 18:19
nou tis rond, volgende week verstertje halen :-D blijheid hier in huize strattie :-D :-D

doncker
16 januari 2005, 19:31
Proficiat,

Zeker als je maar 1 geluid nodig hebt ga je hier super tevreden over zijn. Veel met de equalizer spelen en je gaat telkens weer nieuwe geluiden vinden. In ieder geval veel plezier ermee.

strattie
16 januari 2005, 21:57
Ik heb eigenlijk 2 sounds nodig gewoon goed clean en scheur. Maar omdat ik eigenlijk weinig gain gebruik, blijft het clean kanaal ook echt clean.
Ik denk dat ik hem woensdag kan halen. Best lekker mijn eerste buizenamp 8-)

robzilla
16 januari 2005, 23:19
Ik heb eigenlijk 2 sounds nodig gewoon goed clean en scheur. Maar omdat ik eigenlijk weinig gain gebruik, blijft het clean kanaal ook echt clean.
Ik denk dat ik hem woensdag kan halen. Best lekker mijn eerste buizenamp 8-)

netjes, nu ik nog.. :(

strattie
22 januari 2005, 15:35
zo, net eerste optreden gehad op de opendag op school. vanavond nog een keer spelen, in 'de waag' in Leiden. prikte echt lekkr door de mix heen. geweldig gewoon, ik ben echt blij :-D :-D :-D .

doncker
22 januari 2005, 16:29
Proficiat, ga je nog veel plezier van hebben. Lekker compact en toch krachtig genoeg om heel wat weg te blazen.

iam
22 januari 2005, 16:35
uitgebreide review? foto's? soundclips? :razz:

AART
22 januari 2005, 22:25
gefelici, morgen ga ik ook een nieuwe halen, een 5150 II, de vervanger van mijn SL-X. 8-)

strattie
23 januari 2005, 11:25
uitgebreide review? foto's? soundclips? :razz:

mmm misschien vanmiddag, ik heb nog een beetje hoofdpijn van gisteravond :wink:.

Bins
23 januari 2005, 12:33
Cool man! Hier nog een tevreden .50+ gebruiker.

Hoe heb jij de knoppen (en de eq.) staan?

Nocki
23 januari 2005, 13:30
Hoi. leuk dat je zo tevreden bent. ik zelf ben oook nog altijd verliefd op die amps. en zoals gezegd... ik heb er veel over nagedacht om er 2 te kopen. een voor clean en een voor overdrive. en dan met een ab pedaal onder elk combo nog een speaker kast en je hebt een killer 4x12 setup... :-)

Nocki