PDA

View Full Version : Moet ik dit pikken



AART
15 januari 2005, 19:56
Wat een idioot mailt mij, nadat ik hem gemaild had nadat hij een bod van 200 op mijn sl-x had uitgebracht. Ik had hem gemaild dat ie daarvoor het cabinet kon ophalen.

"Prijs SL-X als hij perfect is:
600 euro
Er is al eens een defect geweest in de pre amp -200 euro
Het gaat om de minderwaardige versie met 5881 lampen -100 euro
De lampen zijn waarsch aan vervanging toe -100
euro

Actuele waarde:
200 euro

En dan heb ik niet eens rekening gehouden met het feit dat de versterker
hopeloos gedateerd is ten opzichte van alles wat er nu op de markt komt. Qua
gain,sound,mogelijkheden en veelzijdigheid is het allemaal maar zwakjes wat
betreft de reële capaciteit van je Marshall versterker.Maak je geen zorgen
het is een probleem dat met de meeste versterkers voorkomt,tegelijkertijd
één van de redenen waarom er zoveel te koop staan op de diverse sites."

Dat laatste is bullshit(alleen maar duurder daardoor), en 5881 is helemaal niet minderwaardig, maar anders(6l6 like dacht ik).

Sorry, maar dit moest er ff uit.

Trieste line6 slet is het gewoon, STERF HOER STERF!!!!

:evil:

skabouter
15 januari 2005, 19:58
precies, niet pikken. maar als ie het allemaal zo ruk vind, dan rot ie toch gewoon op ? waarschijnlijk een koopjesjager !

andy
15 januari 2005, 20:00
Wat een mongool die gast.

Maar Aart, waarom wil je die SL-X nu al weer kwijt. Toch niet helemaal wat je zocht?? Je had hem nog maar net.

AART
15 januari 2005, 20:02
Wat een mongool die gast.

Maar Aart, waarom wil je die SL-X nu al weer kwijt. Toch niet helemaal wat je zocht?? Je had hem nog maar net.

Vette rock amp, maar voor hardcore hakt ie niet genoeg, maar ik zit de laatste tijd weer flink te twijfelen of ik nou nieuwe amp of cab wil.
Misschien gewoon ff nieuwe High Gain voorbuisjes erin.

Twijfel..... :-?

AART
15 januari 2005, 20:06
Mijn Reactie:

"1: Alleen de goedkope en kwalitatief slechte brugcel is ooit door een goede amptech vervangen door een kwalitatief uitstekend exemplaar. + 50.
2. Als jij 100 euro voor het vervangen van je buizen betaalt moet je een ander adres zoeken. (de mijne doet het voor een fles goede wijn).
3. De amp is helemaal niet gedateerd maar bijna vintage + 100 :lol:
4. 5881 is helemaal niet minderwaardig, er zijn zelfs marshall ombouw kits vn el 34 naar 5881 in de omloop geweest omdat marshall niet aan goede el 34's kon komen!
5. Koop voor je 200 maar een mooie nieuwe en hele moderne marshall MG, allemaal leuke moderne effectjes, vast en zeker wat je zoekt. "

Lord Abortion
15 januari 2005, 20:17
Je kan maar proberen om iets goedkoop te krijgen zeker?

wietse
15 januari 2005, 20:19
laat me raden , op marktplaats zeker?
daar wemelt het tegenwoordig van zulke lui , gewoon negeren en bod verwijderen , pas als ze jou mailen kan je reageren(hoeft niet) als iemand mailt met een absurd laag bod dan verwijder ik de mail direct en negeer ze helemaal.
bespaart je een boel ergernis.

AART
15 januari 2005, 20:24
hoe verwijder ik een bod? :???:
en omdat ik zo twijfel gaat ie alleen weg voor een goed bod

Cubensis
15 januari 2005, 20:31
bij de link advertentie wijzigen in je bevestigingsmail volgens mij

AART
15 januari 2005, 20:48
dank u

iam
15 januari 2005, 21:00
al reactie gehad?

AART
15 januari 2005, 21:05
al reactie gehad?

nog niet, vraag me af of ie nog reageert, de volgende keer dat ie mailt vraag ik hem om zijn adres en dan zeg ik erbij dat ik 't ff langs kom brengen.... een flinke dreun voor zijn hassens....

BLOK182
15 januari 2005, 21:08
Wat een kutreactie, er loopt tegenwoordig wat gajes rond op internet, en via mail durven ze wel! Ik had eens gereageerd op iemand met een Mark IIB in de aanbieding, oid, hij vroeg een bod. Toen ik hem een Mesa Blue Angel aanbood, kreeg ik een scheldkannonade naar mijn hoofd, waarin mijn mesa een "tyfus grafbak" werd genoemd, ik werd uitgescholden, werkelijk triest!

AART
15 januari 2005, 21:11
Wat een kutreactie, er loopt tegenwoordig wat gajes rond op internet, en via mail durven ze wel! Ik had eens gereageerd op iemand met een Mark IIB in de aanbieding, oid, hij vroeg een bod. Toen ik hem een Mesa Blue Angel aanbood, kreeg ik een scheldkannonade naar mijn hoofd, waarin mijn mesa een "tyfus grafbak" werd genoemd, ik werd uitgescholden, werkelijk triest!

dat schorem zou idd in de penitentiaire inrichting scheveningen gestopt moeten worden, waar ik toevallig langskwam toen ik mijn RG 750 ging ophalen :lol:
Maar de verkoper daarvan was uiterst relaxt 8-)

wietse
15 januari 2005, 21:44
al reactie gehad?

nog niet, vraag me af of ie nog reageert, de volgende keer dat ie mailt vraag ik hem om zijn adres en dan zeg ik erbij dat ik 't ff langs kom brengen.... een flinke dreun voor zijn hassens....
niet doen , niet reageren gewoon er boven staan , verlaag je niet tot zijn nivo.
gewoon negeren.
ik heb al eens tegen zo'n mongool gezegd dat ik in de terp woon , toen hij vroeg wat dat is , dat is een daklozen opvangcentrum in leeuwarden , en dat ik daar terecht kwam als ik op zulke debiele boden inging .
nooit weer wat van die lul gehoord.

AART
15 januari 2005, 21:59
al reactie gehad?

nog niet, vraag me af of ie nog reageert, de volgende keer dat ie mailt vraag ik hem om zijn adres en dan zeg ik erbij dat ik 't ff langs kom brengen.... een flinke dreun voor zijn hassens....
niet doen , niet reageren gewoon er boven staan , verlaag je niet tot zijn nivo.
gewoon negeren.
ik heb al eens tegen zo'n mongool gezegd dat ik in de terp woon , toen hij vroeg wat dat is , dat is een daklozen opvangcentrum in leeuwarden , en dat ik daar terecht kwam als ik op zulke debiele boden inging .
nooit weer wat van die lul gehoord.

das idd LOL 8-)

josh.vandenberg
15 januari 2005, 22:07
Je kunt aan die SLX beter een 4x12 kast hangen.Dan hakt ie wel.

Als je een death geluid wil draai je de mid dicht en de rest open.gain en pre 18 en 8 klaar.

Of metal 7 8 2 7 master op 3 gain 18 pre 8 klaar.

Het is een veelzijdige verstyerker ,maar misscien moet je een 4 x 12 hebben.

BLOK182
15 januari 2005, 22:18
4x12 kan idd al schelen, misschien als je nog wat extra centen uittrekt voor een hele degelijke 4x12...der staat toevallig nog een 5150 4x12 kast in goede staat voor 400 op gitaarmarkt...maar bijv een bogner/mesa/engl v30 kast zal ook wel klinken lijkt me!

AART
15 januari 2005, 22:33
als de deal voor de 5150 2 niet doorgaat gaat dat het dan zeker worden, dank u voor de hulp, enne, josh, ik ben niet zo'n persoon die alle mids wegdraait.....

mijn instellingen: 5-8-7-6 17 - 10

iam
15 januari 2005, 23:33
ik moet toegeven dat ik ook soms afbied, maar zooooo erg ben ik toch niet...

redelijkheid is een mooie deugd :wink:

AART
15 januari 2005, 23:39
ik moet toegeven dat ik ook soms afbied, maar zooooo erg ben ik toch niet...

redelijkheid is een mooie deugd :wink:

50 euro minder bieden of 100 vind ik best, dan stuur ik een mailtje dat we het midden nemen :D

josh.vandenberg
16 januari 2005, 00:11
Mijn instellingen zijn pres 6 bas 5 mid 7 hoog 7 master 3 gain 18 pre 4.

Ik neem ceel op met een se 100 speakeremulator en dan merk je dat de slx veel veelzijdiger is als een heleboel andere bakken

Ikspeel rock/ hard rock,maar ik bedoelde dat je eigenlijk alle kanten met die versterker uitkan.

Als je veelzijdiger wilt,kijk dan b v naar Vht pittbulls,de single rectrumfrier van mesa is ook wel goed,maar niet die triples of de duals ,is niet zo mij n geluid .Maar dat is persoonlijk.

AART
16 januari 2005, 00:30
Mijn instellingen zijn pres 6 bas 5 mid 7 hoog 7 master 3 gain 18 pre 4.

Ik neem ceel op met een se 100 speakeremulator en dan merk je dat de slx veel veelzijdiger is als een heleboel andere bakken

Ikspeel rock/ hard rock,maar ik bedoelde dat je eigenlijk alle kanten met die versterker uitkan.

Als je veelzijdiger wilt,kijk dan b v naar Vht pittbulls,de single rectrumfrier van mesa is ook wel goed,maar niet die triples of de duals ,is niet zo mij n geluid .Maar dat is persoonlijk.

die kerel mailt trouwens helemaal niet meer terug, maare, de sl-x is idd heel veelzijdig, en die klotenfrituurders van mesa zijn idd kut qua distortion, de marks zijn wel lekker maar te duur.

Aart

NeeraDJ
16 januari 2005, 00:58
Ik vind dat je goed hebt gehandeld met dat mailtje AART, ik heb vaak onzinbiedingen maar nog nooit zo'n reactie ontvangen. Ik leg mensen meestal uit waarop ze bieden en de nieuwprijs, als ik dan niets meer van ze verneem dan neem ik aan dat ze mijn spul niet waard zijn, even goede vrienden.

BartL
16 januari 2005, 01:34
Hahaha...wat een ongelofelijke kut-naab van dat mailtje.
Oftewel:
Ik ga bieden op een versterker die ik toch niet wil hebben... :-? :???:

andy
16 januari 2005, 02:33
Mijn instellingen zijn pres 6 bas 5 mid 7 hoog 7 master 3 gain 18 pre 4.

Ik neem ceel op met een se 100 speakeremulator en dan merk je dat de slx veel veelzijdiger is als een heleboel andere bakken

Ikspeel rock/ hard rock,maar ik bedoelde dat je eigenlijk alle kanten met die versterker uitkan.

Als je veelzijdiger wilt,kijk dan b v naar Vht pittbulls,de single rectrumfrier van mesa is ook wel goed,maar niet die triples of de duals ,is niet zo mij n geluid .Maar dat is persoonlijk.

Sorry maar waar heb jij het nou over. De SL-X is in mijn ogen een metalbak die het gewoon net niet heeft. De gain is niet echt van, yes. En clean.... Nee helemaal niet.
Maar veelzijdig, echt niet.

matto
16 januari 2005, 09:04
Als ik wat te koop heb en er biedt iemand een achterlijk laag bod dan mail ik meestal even netjes terug dat ik iets te koop heb en niet een sponsorschap aanbiedt. :D

gerrekat
16 januari 2005, 09:57
Wat een idioot mailt mij, nadat ik hem gemaild had nadat hij een bod van 200 op mijn sl-x had uitgebracht. Ik had hem gemaild dat ie daarvoor het cabinet kon ophalen.

"Prijs SL-X als hij perfect is:
600 euro
Er is al eens een defect geweest in de pre amp -200 euro
Het gaat om de minderwaardige versie met 5881 lampen -100 euro
De lampen zijn waarsch aan vervanging toe -100
euro

Actuele waarde:
200 euro

En dan heb ik niet eens rekening gehouden met het feit dat de versterker
hopeloos gedateerd is ten opzichte van alles wat er nu op de markt komt. Qua
gain,sound,mogelijkheden en veelzijdigheid is het allemaal maar zwakjes wat
betreft de reële capaciteit van je Marshall versterker.Maak je geen zorgen
het is een probleem dat met de meeste versterkers voorkomt,tegelijkertijd
één van de redenen waarom er zoveel te koop staan op de diverse sites."

Dat laatste is bullshit(alleen maar duurder daardoor), en 5881 is helemaal niet minderwaardig, maar anders(6l6 like dacht ik).

Sorry, maar dit moest er ff uit.

Trieste line6 slet is het gewoon, STERF HOER STERF!!!!

:evil:


Wat en grappenmaker.....