PDA

View Full Version : Aaaahhh!!, het brandt



jaywalker
15 januari 2005, 19:50
Zo, vandaag paketje gekregen en der zat in: TUBE FACTOR!


Echt heerlijk ding. Ik heb er veel mensen over hoor praten, maar ik ben er nu ook achter dat het een goed pedaal is.

Ik kan er precies de vervorming mee krijgen die de vox op erg hoog volume doet. De klankkleuring krijg je snel goed en de ingebouwde boost is een goede aanvulling. Dit is nou eigenlijk het geluid waar ik al tijd naar op zoek ben.

Ik ga maar weer eens verder aankooien met dat ding :-D

Rewind
15 januari 2005, 23:33
aaaaaaaaaaa, ik wil ook

gefeliciteerd

Rutger
16 januari 2005, 00:22
De Tubefactor is toch wel de hype van het moment geloof ik!

Is ook een goed pedaal. Laatst toch de deur uitgedaan nadat ik hem op de pedalendag naast een blues OD gezet had. Klonk ie me opeens veel te modern. k Heb nu een wat klassieker klinkende DS (HAO Rustdriver voor de geinteresseerden, een Japans boetiekpedaal, echt top!).

phx
16 januari 2005, 10:17
Jaywalker heeft gas :lol: :lol: :lol:

Gefeliciteerd man.

Ché
16 januari 2005, 21:18
ben ook opzoek naar zo'n tube factor, dus als er iemand eentje heeft liggen tegen een degelijk prijsje, laat maar weten ;)

jaywalker
16 januari 2005, 22:54
der is nu nog een gast op marktplaats die hem weg doet, maar hij wil geen ruilvoorstellen :-D


vond ie niet zo leuk dat ik hem vroeg om zijn tube factor te ruilen met een tubezipper. Gelukkig dacht niet iedereen er zo over

Antal
17 januari 2005, 00:48
vond ie niet zo leuk dat ik hem vroeg om zijn tube factor te ruilen met een tubezipper. Gelukkig dacht niet iedereen er zo over

Wat kan hij daar nou niet leuk aan vinden. Jij doet een voorstel. Hij kan er op in gaan of niet. Als hij het niet wil, prima. Valt toch niets niet leuk aan te vinden lijkt me.

Anyway, gefeliciteerd met je nieuwe speelgoedje :)

Ché
17 januari 2005, 12:36
der is nu nog een gast op marktplaats die hem weg doet

denk niet dat het nog op marktplaats staat, ik vind het toch niet alleszins :???:

jaywalker
17 januari 2005, 14:48
vond ie niet zo leuk dat ik hem vroeg om zijn tube factor te ruilen met een tubezipper. Gelukkig dacht niet iedereen er zo over

Wat kan hij daar nou niet leuk aan vinden. Jij doet een voorstel. Hij kan er op in gaan of niet. Als hij het niet wil, prima. Valt toch niets niet leuk aan te vinden lijkt me.

Anyway, gefeliciteerd met je nieuwe speelgoedje :)

Hij vroeg of ik wel helemaal honderd ben enzo. :-D