PDA

View Full Version : Mijn halfstack



BramVersteeg
15 januari 2005, 17:21
test

e_lukather
15 januari 2005, 17:22
yeah baby

BramVersteeg
15 januari 2005, 17:22
Ik ben vandaag naar Duitsland gereden (Beyers) om mijn cabinet op te halen. Het was de laatste VHT Fat Bottom (met P-50 speakers) en die had ik gelukkig kunnen reserveren zodat ik nog de lage prijs hoefde te betalen (43% eraf was 799 maar ik hoefde maar 750 te betalen :razz: ). Nou, voor de mensen die er nog nooit geeest zijn en er binnenkort naartoe willen.......ja, het is die schimmelende bunker met die verrotte stickers! :-? :D Was nou niet echt wat ik van Beyers verwachtte. Maar binnen was het allemaal wel netjes en ze hadden er erg veel mooi spul. Ik meteen naar Till (gozer die ik had gemaild) en vragen waar ie stond. Het was een rechte(B) kast in groen leer 8-) ! Erg vet!
Even getest met een CLX 100 (ofzo) en een Gibson LP Custom. Ik was meteen weer verkocht en heb even zitten raggen. Om een een of andere reden had ik totaal niet de drang om andere spullen (versterkers en gitaren) uit te proberen terwijl er zat mooi spul was :o . Misschien ben ik wel gewoon meer dan tevreden met wat ik heb en begint het GAS langzaam aan weg te gaan!? :razz:
Thuis aangekomen even alles goed gezet en even getest met m'n eigen versterker. Dat klonk nog beter :P . Ik heb nog geen foto kunnen maken maar als ik weer tijd heb zal ik die hier even posten.
Cheers, Bram

doncker
15 januari 2005, 17:40
gefeliciteerd bram,

gewoon nog 1ding:
Dat van dat GAS dat weggaat, dat geloof je nu toch zelf niet zeker ? :-D

NeeraDJ
15 januari 2005, 17:40
Damn echt supervet! Jammer dat die prijzen omhoog schieten, zijn hele goeie cabs die fatbottoms! En sja wat je gas betreft, Diezel Herbert, lijkt me idd dat er niet zoveel om op te gassen is :razz:

srv-man
15 januari 2005, 17:51
Ha Bram, gefeliciteerd met je mooie aankoop! Lijkt me een te gekke set.

En wat GAS betreft, geen zorgen, komt vanzelf weer terug. :-D

pol
15 januari 2005, 17:59
heb je die VHT kast ook vergeleken met de diezel kast met eminence speakers (de kast die normaal bij de Herbert hoort dacht ik)
Ik heb zelf die diezel kast , maar ik wil ook nog wel es zo een vht kast horen, die zijn superstrak schijnt het.

Negative K3 fan
15 januari 2005, 18:16
lijp bram, klinkt wel vet met diezel of niet?

vinni
15 januari 2005, 19:08
Hee Brammovitch!

Gefeliciteerd.......
Was ook in de race voor 2X12 cabs......ben echter niet mmer zo zeker.
Mijn 4X12 ENGL kan ik ook streo aansturen....en klinkt echt heel erg lekker.


Enne GAS?.......noooooit last van......

Vinni

BramVersteeg
15 januari 2005, 19:38
Bedankt voor de reacties. Hij klinkt heel lekker met m'n herbert :razz: . Toen ik cabs ging testen was dit de enige cab die 'gromde' toen ik aansloeg en bij leads als een warm mes door de boter sneed :P
Nu nog testen in bandsituatie! En nee, ik geloof ook niet dat m'n gas echt weg is, maar het geeft wel aan dat ik meer dan tevreden ben met m'n huidige geluid. En dat met maar 1 gitaar 8-) . Hij is ook stereo aan te sluiten dus dat is misschien handig voor de toekomst (Gas.....weg??? :razz: ). Verder ga ik ook eens kijken hoe het gaat klinken met m'n Johnson 2x12 (V-30's) erbij!
Morgen zal ik wat foto's plaatsten.

BramVersteeg
16 januari 2005, 14:36
Komen ze 8-) :

http://image30.webshots.com/30/0/97/77/252109777mQojfS_ph.jpg
totaalshot van m'n set :P

http://image30.webshots.com/31/1/1/50/252110150UnIuvX_ph.jpg
Ander shot.

birt
16 januari 2005, 14:40
nice :)

pol
16 januari 2005, 14:45
mooi mooi, zo een vht cab wil ik ook wel es testen, van de eminences in mijn diezel cab ben ik in ieder geval al heel tevreden.

BramVersteeg
16 januari 2005, 15:01
Moet je naar de gearmeeting komen :wink:

robzilla
16 januari 2005, 16:27
Mooi Bram, je bent wel in een lekker buy-spree he!? :lol:

Hoe vind je dat T-rex pedaal, en sinds wanneer heb je een RMC1? Damn, het is echt weer tijd voor een meeting! Ik ben ook echt benieuwd naar je Lovetone trem..!

BLOK182
16 januari 2005, 17:36
Congrats man! Beyers is idd vette toko! En die cab van je, heb ik volgens mij ook gecheckt met een Diezel VH4 derop, dope cab!

kokeleko
16 januari 2005, 17:49
dope cab

Ik wordt ouder :cry:

BramVersteeg
16 januari 2005, 20:10
Mooi Bram, je bent wel in een lekker buy-spree he!? :lol:

Hoe vind je dat T-rex pedaal, en sinds wanneer heb je een RMC1? Damn, het is echt weer tijd voor een meeting! Ik ben ook echt benieuwd naar je Lovetone trem..!

Hey, dat T-rex pedaal is erg vet. Het enige is dat hij best compressed. Dar moet je van houden of niet. De vorige eigenaar had hem daarvoor verkocht (lucluc van het forum) maar ik vind het wel mooi voor solo's , om ze smooth te maken 8-) .
Ik had via een Australier van HRI een Teese wah gekocht en dacht dat het een RMC2 zou zijn en dit bleek een gloednieuwe Wizard wah te zijn (hij schreef RMC2 wizard wah en ik las over wizard heen :oops: ). Nu had ik bij Jukebox eens een RMC1 getest die ik erg vet vond en vond op marktplaats iemand die z'n RMC1 wilde ruilen tegen een wizard....... Ik kreeg nog 20 euri van m en dus hebben we een ruil gemaakt. Die LoveTone trem is erg vet, die moet je horen. En ik ben idd in een koop bui :razz:

robzilla
16 januari 2005, 20:48
Mooi Bram, je bent wel in een lekker buy-spree he!? :lol:

Hoe vind je dat T-rex pedaal, en sinds wanneer heb je een RMC1? Damn, het is echt weer tijd voor een meeting! Ik ben ook echt benieuwd naar je Lovetone trem..!

Hey, dat T-rex pedaal is erg vet. Het enige is dat hij best compressed. Dar moet je van houden of niet. De vorige eigenaar had hem daarvoor verkocht (lucluc van het forum) maar ik vind het wel mooi voor solo's , om ze smooth te maken 8-) .
Ik had via een Australier van HRI een Teese wah gekocht en dacht dat het een RMC2 zou zijn en dit bleek een gloednieuwe Wizard wah te zijn (hij schreef RMC2 wizard wah en ik las over wizard heen :oops: ). Nu had ik bij Jukebox eens een RMC1 getest die ik erg vet vond en vond op marktplaats iemand die z'n RMC1 wilde ruilen tegen een wizard....... Ik kreeg nog 20 euri van m en dus hebben we een ruil gemaakt. Die LoveTone trem is erg vet, die moet je horen. En ik ben idd in een koop bui :razz:

Klinkt goed, ben benieuwd naar je spullen! Tijd voor een meeting! :lol:

Lord Abortion
16 januari 2005, 20:59
Ubercoole setup. Zwaar jaloers!

BramVersteeg
17 januari 2005, 22:03
Nu nog een rackje en ik ben helemaal het mannetje 8-)