PDA

View Full Version : Nieuwe elementen.



Casseman
15 januari 2005, 16:43
Hallo iedereen.
Het brugelement van mijn epiphone les paul is kapot.
Ik zat te denken om gelijk allebei de elementen te vervangen, aangezien het niet al te fijne elementen zijn.
Maar nu dacht ik om dit met push-pull potmeters te doen om de elementen te splitsen.
Hoe duur word dit ongeveer?

Groeten
Casper

Pickslide
15 januari 2005, 17:22
Ik zag laatst in de gitarist dat de seymour duncan nu elementen in setjes gaat aanbieden. Dit omdat gitaristen door de grote hoeveelheid aan "elementen-bomen" het bos niet meer zagen. Het gaat hier om de populairste combi's, ik weet niet op dit de prijs ook gaat drukken... check it out zou ik zo zeggen

Casseman
15 januari 2005, 17:34
Ik zag laatst in de gitarist dat de seymour duncan nu elementen in setjes gaat aanbieden. Dit omdat gitaristen door de grote hoeveelheid aan "elementen-bomen" het bos niet meer zagen. Het gaat hier om de populairste combi's, ik weet niet op dit de prijs ook gaat drukken... check it out zou ik zo zeggen

Is dat ook dat je ze kan splitten?

Orpheo
15 januari 2005, 18:12
Ik zag laatst in de gitarist dat de seymour duncan nu elementen in setjes gaat aanbieden. Dit omdat gitaristen door de grote hoeveelheid aan "elementen-bomen" het bos niet meer zagen. Het gaat hier om de populairste combi's, ik weet niet op dit de prijs ook gaat drukken... check it out zou ik zo zeggen

Is dat ook dat je ze kan splitten?

ik neem aan dat Casseman bedoeld: combi's als : SD-JB met een '59 of een SD-JB met een Jazz, etc etc. splitsen kan met iedere hum, MITS hij 4 " conductor wires" heeft. en dat hebben de meesten dacht ik zo wel...

of bedoelen topicstarter en casseman dit allebei niet?? :???:

NeeraDJ
15 januari 2005, 18:30
http://cgi.voxhumana.nl/vox_store/vox_store.cgi?product=PUSH-PULL POTS&cart_id=1235036_36102

Alsjeblieft

Pickslide
15 januari 2005, 18:44
Pcies splitten kost je alleen een schakelaartje als je het zelf doet, ik dacht dus dat je het over de prijs van de hummers had :p

Casseman
15 januari 2005, 19:22
Dus inprincipe kan ik bijna alle humbuckers splitten naar singlecoils met een push pull pot?

Groete
Casper

NeeraDJ
15 januari 2005, 19:31
Bijna allemaal ja, wat oudere elementen dan niet