PDA

View Full Version : porien vullen



borrel
15 januari 2005, 09:54
Nog een vraagje: Voordat ik de gitaar in de olie zet, moet je dan ook de porien opvullen met vulpastra? Of kan ik hem gewoon met schuurpapier dichtschuren? Is er ook iemand bekend met het in tungolie zetten van een gitaar? Bij voorbaat dank''

fred dons
15 januari 2005, 19:53
nee bij olien hoeft dat niet omdat de olie anders niet goed in de body trekt en hij anders permanent vet blijft

borrel
15 januari 2005, 21:39
Ok, dank je wel. Nu zit aleen wel met het probleem dat ik een aantal gaten heb opgevuld met kneedbaar hout, waaronder het gat van de originele tremolo. Als ik de gitaar helemaal in de olie ga zetten zal het daar dus niet intrekken.. hmmm. Is daar ook een oplossing voor?

fred dons
16 januari 2005, 18:28
eh nee :D maar als het op een plek zit die niemand ziet who cares

iam
16 januari 2005, 19:05
ff offtopic...

Fred heb je mn PM gekregen? :oops:

borrel
16 januari 2005, 21:26
ja, hehe heb je gelijk in :D maar is niet zo, heb het gat van de tremolo en de vorige eigenaar wilde zonodig de toglle switch boven ipv onder en ik heb nog een keer verkeerd geboord :D [/img]

borrel
16 januari 2005, 21:26
ja, hehe heb je gelijk in :D maar is niet zo, heb het gat van de tremolo en de vorige eigenaar wilde zonodig de toglle switch boven ipv onder en ik heb nog een keer verkeerd geboord :D [/img]

chennie
16 januari 2005, 22:19
je zegt natuurlijk niet dat je verkeerd heb geboord, maar dat je je gitaar wat lichter wou maken =)