PDA

View Full Version : Math metal



falcovanhoorn
15 januari 2005, 00:48
ik vond net op het message board van bucketheadland (zegt a genoeg :D ) deze link


http://www.beholdthearctopus.com/

luister eens naar de 2 nummers en kijk even het filmpje, zo'n freakshow heb ik eerder echt nog nooit gezien, zelfs niet bij dillenger escape plan of converge :o :o :o :o :o :o

Ronald
15 januari 2005, 13:47
:???: what the fuck is dit in godsnaam :???:

men zegt wel eens , we laten onze techniek nog wel es uit de hand lopen

nou das precies bij deze gasten zo :roll:

Cubensis
15 januari 2005, 14:02
dit is dus gewoon niet mooi....
een typisch voorbeeld van heel veel geoefend op je kamertje en alle leuke truukjes en loopjes leren maar van muziek de ballen verstand hebben :)

Embryoyo
15 januari 2005, 14:28
niks aan...

bloodboiler
15 januari 2005, 16:14
Sorry hoor maar waar gaat dit nog over :???:
Die gasten zijn echt te ver doorgeslaan met hun gehakketak, zo van kijk eens wat wij kunnen freaken als een stel adhd-ers op speed. Oke ze kunnen dan wel spelen maar het belangrijkste is nog altijd componeren en daar hebben deze knakkers duidelijk geen kaas van gegeten!!!

Om van hun dodelijk saaie podiumpresentatie maar te zwijgen
:(

pimmetje
15 januari 2005, 16:30
Dat eerste nummer kon me niet lang genoeg boeien (slechts zo'n 2 minuten lang), maar had hier en daar wel wat geinigs. Zo erg vond ik 't niet... zelfs wel leuk geprobeerd.
Tweede nummer kon me geen halve minuut boeien... filmpje niet geprobeerd.

pol
15 januari 2005, 16:58
doet me aan psyopus denken, da's ook iets in dat genre.
Ik vond het wel goed eigenlijk, al goed dat er geen irritant schreeuwzang op zit.

vulvasonic
16 januari 2005, 21:40
Ja lekker. Op een paar dingetjes na, maar dat leren ze vanzelf hoop ik.
Ik vond het nummer 'Sensory Amusia' erg vet, vooral dat rustiger stuk in het midden. Ik had graag gezien dat ze die kant wat meer zouden uitbouwen.

Het grootste minpunt van de band vind ik de drummer. Een drummer met een meer jazzy inslag zou mijns inziens een veel betere keuze zijn geweest.

Neals
16 januari 2005, 21:46
Damn dit is vaag, aan de ene kant is het een brei herrie gemaakt door allemaal speedtrippende koters, aan de andere kant is het echt zo geniaal.

Kon best nog leuk bandje worden als ze echt leren spelen, de bass + gitaar is overigens volgens de bio getapt :S

falcovanhoorn
16 januari 2005, 23:43
ja klopt die knaap heeft iets van een 12 of 14 snarige bas/gitaar ofzo, de gitarist heeft een ibanez rg nog wat

Negative K3 fan
17 januari 2005, 11:11
die bas lijkt wel een stick?

maar htt klinkt nergens naar

Neals
17 januari 2005, 14:30
Neg K3, wedden dat jij dat 2 hand tappen hem niet na doet?

Negative K3 fan
17 januari 2005, 15:52
ja daar durf ik wel een paar euros om te verwedden ja :)

BlackSun
17 januari 2005, 15:52
Zegtie dat dan? :P
Niet veel doen het hem zo na waarschijnlijk. Neemt niet weg dat het nog steeds als bagger klinkt.

savecracker85
17 januari 2005, 21:51
ik heb een hekel aan wiskunde :x