PDA

View Full Version : En een laatste vraagje about Rollerbrige



combo
14 januari 2005, 15:49
Hey,


wie kent ze, die tune-o-matic bruggen met wieletjes ?

Ik heb dat ook geplaatst op mijn les paul.

Voor wat is dat goed en voor wat minder ?


greetz

Lune-a-tic
14 januari 2005, 17:39
Goed omdat ze rollen, minder voor jou omdat je gerold werd ?

wietse
14 januari 2005, 19:12
lijkt mij niet zoveel nut te hebben op een lp , op een gitaar met tremelo heb je er meer aan.
maar het is natuurlijk wel zo dat je snaren minder snel bij de brug zullen breken.

amon
14 januari 2005, 19:14
Ik heb dat ook geplaatst op mijn les paul.

Voor wat is dat goed en voor wat minder ?



:-? Erg slim, eerst kopen en plaatsen en dan vragen waarvoor... :wink:

combo
14 januari 2005, 19:49
mister amon,

ik vraag enkel om jullie mening, geen advies

Volgens mijn gitaarleraar zijn die mega; daarom plaatste ik die, zit er 1 week op; tot nu toe geen klachten

Goed omdat ze rollen, minder voor jou omdat je gerold werd ? ???

Gerold ? waarom ? Heb ze hééééééééél goedkoop kunnen kopen, alsook mijn andere stukken; die emg's 81+85 aan 100 euro, sperzels locking, 25 euro en brug 10 euro

is toch goedkoop ?

combo
14 januari 2005, 19:50
mister amon,

ik vraag enkel om jullie mening, geen advies

Volgens mijn gitaarleraar zijn die mega; daarom plaatste ik die, zit er 1 week op; tot nu toe geen klachten

Goed omdat ze rollen, minder voor jou omdat je gerold werd ? ???

Gerold ? waarom ? Heb ze hééééééééél goedkoop kunnen kopen, alsook mijn andere stukken; die emg's 81+85 aan 100 euro, sperzels locking, 25 euro en brug 10 euro

is toch goedkoop ?

amon
14 januari 2005, 20:04
oh, ok, maar bij het lezen van die eerste post dacht ik echt dat je om advies vroeg.
Een mening kan ik je niet geven...

NeeraDJ
14 januari 2005, 20:07
Lune-a-tic als je geen advies kunt geven, maar alleen op afkraken uit bent waarom post je dan gewoon niet in deze thread. Ik vind het een beetje irritant worden, die gozer vraagt toch gewoon om advies, doe niet zo lullig man

combo
14 januari 2005, 22:08
idd

Lune-a-tic
15 januari 2005, 00:40
Lune-a-tic als je geen advies kunt geven, maar alleen op afkraken uit bent waarom post je dan gewoon niet in deze thread. Ik vind het een beetje irritant worden, die gozer vraagt toch gewoon om advies, doe niet zo lullig man
Wie is de lul als je iets laat plaatsen op een gitaar waar het niet van nut is, en dan pas komt vragen of het wel goed is. :cool:
Trouwens de OP kreeg er al van langs omdat hij drie draadjes opende op enekel minuten tijd. Als het nu om aantal posts gaat, ja dan...dan zwijg ik wel. 8)

stewartfan
15 januari 2005, 17:52
doe dat ! [/quote]