PDA

View Full Version : Nog mensen in omg Almere voor een Rock/Metalband



Jordi
14 januari 2005, 15:11
Ik speel nu 2 jaar gitaar en ben opzoek naar mensen voor een rock/metalband, ik heb al een paar maanden in een bandje gespeel en weet dus hoe hiet vooral NIET moet :-?

Azrael
20 januari 2005, 23:31
Zou het best willen maar heb je een oefenruimte dan?

Jordi
21 januari 2005, 16:06
ja er zit er een in almere haven voor zover ik weet (heb ik eerst ook geoefend) toen koste het 17 euro per keer en dat is best weinig als je met meer bent.
Wat speel je zelf eigenlijk gitaar bas ofsow

Azrael
21 januari 2005, 16:31
Ik speel elektrisch en akoestisch gitaar maar met name elektrisch.
Wist niet dat er een oefenruimte hier in Almere was. Misschien moet ik zelf dan maar eens wat oprichten. Ben echter nu volledig platzak maar daar komt verandering in.
Wat versta jij overgens onder Rock/Metal? En hoe goed speel je gitaar en welke spullen heb je?
Ikzelf heb echt geen flauw idee waar ik sta omdat ik eigenlijk nooit met andere mensen speel. Mijn keyboard drummachine en mijn DAT-recorder is prima begeleiding.

Ik kan wel een keer wat opnemen om te laten horen hoe ik speel natuurlijk want in woorden lukt het mij niet echt. Zal je echter wel ongeveer 1 maand moeten wachten tot ik met fatsoenlijke kwaliteit kan opnemen. Want zo als de kwaliteit nu is klinkt eigenlijk alles klote. Ik kan op mijn DAT-recorder opnemen maar dat kan ik niet naar mijn computer transporteren met een redelijke kwaliteit aangezien de line-in van mijn I-mac niet zo super is.

Azrael
21 januari 2005, 16:32
En dan nog een ding..........

Wat is je leeftijd? Ikzelf ben over een maand 18.

Jordi
21 januari 2005, 18:52
ik ben zelf 15 jaar en ik speel op:
-ibanez s
-boss Me 50 (multieffectendinges)
-een klein rot 20 watt versterkertje (komt waarschijnlijk nog verandering in en in die studio in Haven zijn al versterkers, drums en zanginsalatie)
verder heb ik nog een oude akoustische ibanez

Onder rock/metal versta ik zo`n beetje bands zoals iron maiden, deep purple, van halen meer wat echte gitaarmuziek. verder luister ik ook wel naar instrumentale rock zoals Joe Satriani

mijn muziekale vaardigheden vind ik best wel goed voor iemand die 2 jaar speelt, ik kan simpele solootjes wel aan maar ik wordt er ook steeds beter in. Verder heb ik ook wel wat theoretische kennis toonladders drieklanken schema`s enz.

Azrael
21 januari 2005, 19:54
Sorry maar 15 vind ik toch echt te jong. Succes met verder zoeken!

Embryoyo
29 januari 2005, 15:42
Ikzelf ben over een maand 18.Gefeliciteerd alvast!

Azrael
29 januari 2005, 17:21
Ikzelf ben over een maand 18.Gefeliciteerd alvast!

Dank je 8-)

Embryoyo
5 februari 2005, 11:35
Wanneer ben je precies jarig ?

demetalenman
21 februari 2005, 12:42
haha allemaal mensen uit almere, en met die oefenruimte bedoel je zeker ad smith.

Azrael
21 februari 2005, 12:48
Wanneer ben je precies jarig ?

today :-D

Jordi
21 februari 2005, 13:34
haha allemaal mensen uit almere, en met die oefenruimte bedoel je zeker ad smith.

ja ad smith, heb ik gerepeteerd met me vorige band (waar eigenlijk niet zoveel van terecht kwam, we hadden een nr in twee maanden geschreven ofzo :-? )


today :-D

gefeliciteerd

Jordi
21 februari 2005, 13:34
haha allemaal mensen uit almere, en met die oefenruimte bedoel je zeker ad smith.

ja ad smith, heb ik gerepeteerd met me vorige band (waar eigenlijk niet zoveel van terecht kwam, we hadden een nr in twee maanden geschreven ofzo :-? )


today :-D

gefeliciteerd

Embryoyo
21 februari 2005, 16:42
Wanneer ben je precies jarig ?

today :-DGefeliciteerd!