PDA

View Full Version : 2 st. 7-strings te koop



Petterik
14 januari 2005, 14:38
Oh ja, ik heb 2 stuks 7 snarige gitaren te koop...

Een Conklin GTG7 (inkl. speciale ultra light op maat gemaakte Conklin koffer met handtekening van Bill Conklin himself) voor vraagprijs 1000 euro en een ESP ltd M207 met 1 EMG707 voor 800 euro (custom made, zeg maar).

Allebei bloedvette gitaren en retestrak.
Maar diegene die "into 7-strings" zijn weten dat wel.

Ik wil weer terug naar alleen 6 snarigen :wink:

Serieus geinteresseerden kunnen mij mailen... :lol:

cheerz!

Pat
patrick@engineofpain.com

Kasper
14 januari 2005, 14:39
Hier wordt niet verkocht

SLOTJE

Petterik
14 januari 2005, 14:49
wist ik niet...excuses en sorry voor mijn onwetendheid
:roll:

Kasper
14 januari 2005, 14:51
wist ik niet...excuses en sorry voor mijn onwetendheid
:roll:

3 Wees-Gegroetjes en 7 Onze-Vaders en we spreken er niet meer over :wink:

Anders Destium
14 januari 2005, 14:54
yup, www.gitaarmarkt.nl should do the trick...

Of hier veel posten en dan in je onderschrift!

Petterik
14 januari 2005, 15:37
Dus ik mag het wel in mijn onderschrift zetten...like this??

Brianmayrulezzz
14 januari 2005, 15:39
mag ja, je kunt het ook nog bij aangeboden zetten geloof ik

Kasper
14 januari 2005, 16:09
mag ja, je kunt het ook nog bij aangeboden zetten geloof ik

Aangeboden? Dat onder de groep "Muzikanten" staat?
Waar het onderschrift bijstaat: "Bied jezelf hier aan als muzikant."

Guess again :wink:

BartL
14 januari 2005, 16:42
AAAAAAAAH!@#!@#!@# :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Bluesbreaker
14 januari 2005, 16:59
sorry, ik wist het niet, nee, echt niet??? of wel, maar je hebt het nu alsnog onder de aandacht gebracht?

geen slotje, gewoon verwijderen, weg ermee, zonder dat hij er profijt van heeft

Brianmayrulezzz
14 januari 2005, 17:05
mag ja, je kunt het ook nog bij aangeboden zetten geloof ik

Aangeboden? Dat onder de groep "Muzikanten" staat?
Waar het onderschrift bijstaat: "Bied jezelf hier aan als muzikant."

Guess again :wink:

hehe ok :wink: dacht al dat ik het fout had


en aan de andere3, beetje flauwe reacties hier, die gast is net nieuw hier, punt is nu wel duidelijk dat dit de foute plaats was!

pol
14 januari 2005, 17:52
toch wel redelijk belachelijk dat verkopen hier niet mag. Waarom geen apart onderdeel op het forum, dan kunnen mensen tenminste nog vragen stellen over de dingen die verkocht worden, en we kunnen der allemaal nog iets van leren misschien.

NeeraDJ
14 januari 2005, 17:56
Been there, done that pol. Ik heb hier een poging toe gedaan een paar maanden geleden, maar kreeg meteen Mithrandir en een paar andere gasten over me heen. Iemand anders had er toen vervolgens een topic over geopend waar de meerderheid "voor" stemde, maarja ik zie het nog steeds niet staan :roll:

Negative K3 fan
14 januari 2005, 18:00
niks mis met dit topic, vooral die conklin is volgens mij echt wel lijp!

BramVersteeg
14 januari 2005, 18:23
Been there, done that pol. Ik heb hier een poging toe gedaan een paar maanden geleden, maar kreeg meteen Mithrandir en een paar andere gasten over me heen. Iemand anders had er toen vervolgens een topic over geopend waar de meerderheid "voor" stemde, maarja ik zie het nog steeds niet staan :roll:

Yup, ik vroeg een poll aan maar geen reactie. Ongeveer 85 tot 90 % was het met me eens maar ja...... :roll:

Bluesbreaker
14 januari 2005, 18:43
gitaarnet heeft gezegd dat er als het forum vernieuwd gaat worden (als er een nieuwe php versie is) er ook gekeken zal worden naar de optie om een forum aan gitaarmarkt te koppelen

BartL
14 januari 2005, 18:55
en aan de andere3, beetje flauwe reacties hier, die gast is net nieuw hier, punt is nu wel duidelijk dat dit de foute plaats was!
Nee, niet flauw...
Als een nieuwkomer eerst de huisregels leest weet hij dat het niet mag.

BartL
14 januari 2005, 18:56
toch wel redelijk belachelijk dat verkopen hier niet mag.
Juist, daar heb ik het ook al 1000 keer over gehad.
Verkoop-SubForum, klaar...maarnee hoor :evil:

Squier4ever
14 januari 2005, 19:00
maybe een id-tje om nieuwe members een standaardmailtje te sturen waarin zulke dingen worden vertel????

BartL
14 januari 2005, 19:03
Lezen ze toch niet, ga daar maar vanuit.
...of je zou meteen moeten drijgen met een tijdelijke IP-ban ofzo, maar dat mag dan vast niet ofzo :-?

Anders Destium
14 januari 2005, 19:37
er is al www.gitaarmarkt.nl om je spullen gratis aan te bieden, al dat geouwehoer....

Kasper
14 januari 2005, 20:08
Euhm, waarom staan eigenlijk de gedragsregels ENKEL in Offtopic als een sticky vermeld? Gelden die niet voor alle andere onderdelen? :roll:

Petterik
14 januari 2005, 20:29
:cry:

Tsjonge, jonge...............

Soulflyhigh
14 januari 2005, 22:13
ESP ltd M207 met 1 EMG707 voor 800 euro (custom made, zeg maar).

patrick@engineofpain.com
Custom?? buttugly zeg maar. Echt zonde wat je met die ESP M 207 hebt gedaan. Ik had hem graag van je gekocht als je hem niethad "gecustomized" 800 euri is trouwens veeeeels te veel geld voor een een M 207. Succes ermee

Petterik
15 januari 2005, 12:29
[/quote]
Custom?? buttugly zeg maar. Echt zonde wat je met die ESP M 207 hebt gedaan. Ik had hem graag van je gekocht als je hem niethad "gecustomized" 800 euri is trouwens veeeeels te veel geld voor een een M 207. Succes ermee[/quote]

Bedankt voor je reactie maar heb jouw succes echt niet nodig.
Zat mensen die er wel in geinteresseerd zijn: "veeeels te veel geld" en "buttugly" ligt aan jezelf c.q. jouw smaak, niet aan deze gitaar.

Grtz
Pat

Petterik
15 januari 2005, 12:29
[/quote]
Custom?? buttugly zeg maar. Echt zonde wat je met die ESP M 207 hebt gedaan. Ik had hem graag van je gekocht als je hem niethad "gecustomized" 800 euri is trouwens veeeeels te veel geld voor een een M 207. Succes ermee[/quote]

Bedankt voor je reactie maar heb jouw succes echt niet nodig.
Zat mensen die er wel in geinteresseerd zijn: "veeeels te veel geld" en "buttugly" ligt aan jezelf c.q. jouw smaak, niet aan deze gitaar.

Grtz
Pat

Anders Destium
15 januari 2005, 18:30
Dit forum is om gitaren te bediscussieren en niet echt om ze te verkopen, je kunt dus kritiek verwachten als je hier post...


En als het zulke supergitaren zijn, waarom doe je ze dan weg :D

Kasper
15 januari 2005, 18:40
Is dit topic nog niet DOOD

wietse
15 januari 2005, 18:53
Is dit topic nog niet DOOD
nee waarom , kunnen we weer eens lekker newbies bashen :-D



Bedankt voor je reactie maar heb jouw succes echt niet nodig.
Zat mensen die er wel in geinteresseerd zijn: "veeeels te veel geld" en "buttugly" ligt aan jezelf c.q. jouw smaak, niet aan deze gitaar.


en dat zal hij nog veel meemaken als je zo gepikeerd reageert op iemands mening.

BartL
16 januari 2005, 01:32
Idd...

Kevin-D
16 januari 2005, 12:43
gruwelIJK :-D

Kasper
16 januari 2005, 13:16
gruwelIJK :-D

:sssh: