PDA

View Full Version : Axl Rose - Voodoo Chile



Axl Rose
14 januari 2005, 13:33
Yo stratman, met pc mic :D

www.brendmusic.com/voodoo_chile.mp3

Stratman70
14 januari 2005, 14:04
Wat ik zo grappig vind aan de covers die jij post: het zijn stuk voor stuk nummers die ik dan ook ooit nog eens wilde opnemen en posten, maar je bent me keer op keer voor. Voodoo Chile had ik ook al eens opgenomen, maar was er niet tevreden over en is nu zelfs gewist, wat dan ook weer niet nodig was, maar er komt ooit nog een neiuwe versie aan.

Wat jouw versie betreft: ik vind het toffe er aan dat jij aan het intro wel een hele eigen draai geeft. dat maakt het wel origineel. Voor de rest wijk je zo van het nummer af, dat het gewoon een gitaarsolo-jam is eigenlijk. Daarin doe je best gave dingen, maar echt Voodoo Chile is het dan niet meer denk ik. Soms komt onze manier/benadering van improviseren aardig dicht bij elkaar in de buurt, valt me al enkele malen op.

Ik zal toch echt eens mijn versie weer eens opnieuw moeten opnemen en posten. Het blijft een lekker nummer om op te jammen in 60's - 70's style.

Grtz, Stratman70, voorzitter UGAPM (United Guitarists Against Pc Mics)

Equalizer
14 januari 2005, 14:13
Klinkt lekker hoor :)

Axl Rose
14 januari 2005, 14:19
Wat ik zo grappig vind aan de covers die jij post: het zijn stuk voor stuk nummers die ik dan ook ooit nog eens wilde opnemen en posten, maar je bent me keer op keer voor. Voodoo Chile had ik ook al eens opgenomen, maar was er niet tevreden over en is nu zelfs gewist, wat dan ook weer niet nodig was, maar er komt ooit nog een neiuwe versie aan.

Wat jouw versie betreft: ik vind het toffe er aan dat jij aan het intro wel een hele eigen draai geeft. dat maakt het wel origineel. Voor de rest wijk je zo van het nummer af, dat het gewoon een gitaarsolo-jam is eigenlijk. Daarin doe je best gave dingen, maar echt Voodoo Chile is het dan niet meer denk ik. Soms komt onze manier/benadering van improviseren aardig dicht bij elkaar in de buurt, valt me al enkele malen op.

Ik zal toch echt eens mijn versie weer eens opnieuw moeten opnemen en posten. Het blijft een lekker nummer om op te jammen in 60's - 70's style.

Grtz, Stratman70, voorzitter UGAPM (United Guitarists Against Pc Mics)

Gave reply! Qua muzieksmaak / style zitten we idd denk ik wel aardig in dezelfde richting. Zelf houdt ik veel van 'simpele' blues/rock achtige gitaar. Deze was idd meer een jam. Ik heb eerst deze gemaakt en achteraf naar het orgineel geluisterd. :D

Ben benieuwd naar jouw versie hiervan.

:razz: @ voorzitter UGAPM :D :D :D

Axl Rose
14 januari 2005, 14:19
Klinkt lekker hoor :)

dankjewel! :)

scholier
15 januari 2005, 15:45
:o Echt vet! vooral die intro klink lekker. Ik vind het liedje goed maar niet zo erg als voodoo child, daarvoor wijkt hij te veel af van het origineel

scholier
15 januari 2005, 15:45
:o Echt vet! vooral die intro klink lekker. Ik vind het liedje goed maar niet zo erg als voodoo child, daarvoor wijkt hij te veel af van het origineel.
Mag ik trouwen vragen hoelang je al gitaar speelt :oops:

scholier
15 januari 2005, 15:45
:o Echt vet! vooral die intro klink lekker. Ik vind het liedje goed maar niet zo erg als voodoo child, daarvoor wijkt hij te veel af van het origineel.
Mag ik trouwen vragen hoelang je al gitaar speelt :oops:

Axl Rose
15 januari 2005, 19:10
:o Echt vet! vooral die intro klink lekker. Ik vind het liedje goed maar niet zo erg als voodoo child, daarvoor wijkt hij te veel af van het origineel.
Mag ik trouwen vragen hoelang je al gitaar speelt :oops:

thnx voor het compliment! Ik speel nu ongeveer bijna 4 jaartjes ofzo.