PDA

View Full Version : cry baby



jon-ass
13 januari 2005, 22:45
iemand die weet wa ge moet doen als de wah pedaal nimeer zo soepel kan worden ingedrukt, ik moet echt vrij hard drukken en dan kan het in schokjes gaan.

ge kunt da wrs gewoon late smere ofzo me product?

amon
13 januari 2005, 22:48
ge kun natuurlek altijd ok ffkes naar de maak-t-zelver gaan en kieken of hunnie daro ok contactsprej hebbe

ruezzz
14 januari 2005, 09:40
Waarschijnlijk even openhalen, dan de drukschakelaar iets om hoogdraaien. Voor zover ik me herinner zit er onder en boven de behuizing een ringmoer om het schroefdraad van de schakelaar.
Als je deze dus iets omhoogdraait hoef je het pedaal niet zo diep in te trappen (en wordt je minder belemmert door de tegendruk van de rubberen dopjes)

Succes

Antal
14 januari 2005, 13:13
ge kun natuurlek altijd ok ffkes naar de maak-t-zelver gaan en kieken of hunnie daro ok contactsprej hebbe


Ja, en dan :???: :razz:

Ik zou idd de schakelaar iets omhoog halen. Dat is denk ik de beste oplossing.

jon-ass
14 januari 2005, 18:03
ok merci, ma ik bedoelde eiglijk iets anders.
het indrukken zelf om de pedaal aan te zetten is geen probleem, het is als hij al aan staat, het op en neer bewegen van de pedaal dat niet meer zo vlot gaat.
ik weet alleen nie zeker of da alleen me da tandwiel te make heeft, en wa ge kunt doenom da soepeler te late bewege. Ik had ergens dacht ik ooit is gehoord smeren, leek mij logisch, maar me wa dan, en of ge da zelf kunt doen?

jon-ass
14 januari 2005, 18:03
ok merci, ma ik bedoelde eiglijk iets anders.
het indrukken zelf om de pedaal aan te zetten is geen probleem, het is als hij al aan staat, het op en neer bewegen van de pedaal dat niet meer zo vlot gaat.
ik weet alleen nie zeker of da alleen me da tandwiel te make heeft, en wa ge kunt doenom da soepeler te late bewege. Ik had ergens dacht ik ooit is gehoord smeren, leek mij logisch, maar me wa dan, en of ge da zelf kunt doen?

schizo910
14 januari 2005, 19:28
Je kunt proberen om de scharnieren iets losser te draien als dat mogelijk is bij je wah. Als je iets van een smeermiddel wilt gebruiken kun je grafietspray gebruiken of gewone kruipolie. Met kleine beetjes te gelijk.

DanielSan
19 januari 2005, 19:40
Je kan het beste proberen het plastis veertje, dat tegen de vertanding drukt losser te zetten of opniew in te vetten....

Diedo
19 januari 2005, 20:09
er zit toch een bladveer onder je voetpedaal? misschien kun je die stellen, of en wat grafietpoeder op doen... of een drupje olie

CustomBlood
21 januari 2005, 13:33
jon.....olie op de scharniertjes, heel licht aan de binnenkant.