PDA

View Full Version : Demootje HighSpeedDirt



BLOK182
13 januari 2005, 21:52
bla!

BLOK182
13 januari 2005, 21:54
Eind december hebben wij met de band een demootje opgenomen, misschien wel eens aardig om hier wat te posten.

http://www.ongekendtalent.nl/clubs/clubstek/clubstek.asp?clubid=10207

Via deze link kunnen jullie de twee tracks checken:

Hitman's Tale: ballad, met stevig gebeuk erbij
Blackjack Road: gewoon, beetje rocken:-)

Your's truly in actie te horen in de tweede solo van Hitman's Tale, voor de geinteresseerden :wink:

p.s, mochten jullie der wat aan vinden, jullie mogen der ook op stemmen!

Hempo
13 januari 2005, 22:25
ja, aardig.
goede opname-kwaliteit. aardige liedjes :)

volgens mij had ik al eerder wat van je (band) gehoord, en dit klinkt wel stukkie beter :)

Equalizer
13 januari 2005, 22:40
Ik dacht eerst: Hmm.. beetje cheap basloopje, net niet helemaal strak bij de hammer-on's, maar zodra de drum invalt klinkt de ritmesectie gewoon goed samen. De songs zitten leuk in elkaar en komen vrij professioneel over. Bij het tweede nr. heb ik het begin wel een beetje doorgespoeld, beetje te veel Nothing Else Matters stijl. Maar klinkt wel leuk verder :) , ook leuke solo jah.

BLOK182
14 januari 2005, 14:09
Thanks voor de comments :)

Axl Rose
14 januari 2005, 14:26
blackjack vind ik best goed! @2:10 tof stuk

goeie stem ook wel

Stratman70
14 januari 2005, 14:45
Klinkt erg goed! Nummers zitten goed in elkaar. Volgens mij zou dit best moeten kunnen aanslaan bij "het grote publiek". Nu zorgen voor goede promotie etc.
Bij Hitman's Tale zie ik echt zo'n Pinkpop-publiek massaal op en neer springen.

Negative K3 fan
14 januari 2005, 18:20
ik heb de 2e ff gedownload enzo.

imo te veel chorus enzo op de clean hij is een beetje dunnig iel en te digitaal alsof het een ss amp ofzo iets.

distortion enzo is echt lekker, zanger ook erg goed! beetje veel intwine sounsd maar echt heel strak, zeldzaam.

de solo is wel een beetje valsig kwa bends enzo, klinkt niet echt superstrak, de clean en scheur (met pinches) zijn heel erg strak.

opname is ook wel strak

BLOK182
22 januari 2005, 15:14
*bump* .....oeps.... :D