PDA

View Full Version : CHECK DIT NIET NORMAAL



boudewijn
13 januari 2005, 19:27
http://prodemo.fmhost.info:591/prodemo/artist/FMPro?-db=artists&-format=record%5fdetail.htm&-lay=data&-sortfield=name&-op=cn&Name=medel&-op=eq&Bandsolo=Solo%20Artist&-op=eq&Instruments1=Any&-lop=or&-max=10&-recid=107&-find=




:o :o :o :o

defecto
13 januari 2005, 19:32
Daar is al een topic over :P Maar idd super vet!

boudewijn
13 januari 2005, 19:50
I know wou dit ef extra onder de aandacht brengen :-D :-D

Negative K3 fan
13 januari 2005, 21:33
een mode four?

wat is hier trouwens zo lijp aan? ik vind het niet bijzonder, valse bandsm vrij lelijke toon en hij speelt vrij slordig.

boudewijn, wees maar gerust, je ownt hem wel...

Negative K3 fan
13 januari 2005, 21:40
woeps ok, hij is zestien en speekt 2 jaar... ik snap ht! respect dude!!! ga zo door dan kom je er wel :)

Azrael
13 januari 2005, 23:10
Om heel eerlijk te zijn vind ik het nooit zo interresant hoelang iemand speelt. Het gaat hoe hij nu klinkt........ik heb evenveel respect voor iemand die geweldig speelt met 8 jaar gitaar als iemand die super speelt met 4. Maakt voor mij niks uit en zou ook niks uit mogen maken. De muziek klinkt immers niet beter als je weet dat diegene maar heel kort speelt.

Roy K.
13 januari 2005, 23:16
Ok vooropgesteld dat dit kereltje veel talent heeft, hij speelt idd verschrikkelijk goed voor iemand die 2 jaar gitaar speelt;

Om hem nu te behandelen (door topics voor hem te openen) als de nieuwe Malmsteen is echt niet nodig, hij heeft Yngwies ego zelf al eigen gemaakt volgens mij. Zijn openigstopic, die hij inmiddels heeft aangepast, luidde ongeveer als volgt:

Om eindelijk een fatsoenlijke melodieuze shredtrack te horen, klik op onderstaande link en ga naar tracks en klik vervolgens op het luidsprekertje....

Alsof de sounds-topic vol staat met crap en hij nu wel ff met een supertrack komt aanzetten...kom zeg! :evil:

jaywalker
13 januari 2005, 23:32
zou iemand het hier op kunnen zetten, ik heb moeite, kan de nieuwe plugin niet vinden,

boudewijn
14 januari 2005, 09:18
hij heeft Yngwies ego zelf al eigen gemaakt volgens mij. Zijn openigstopic, die hij inmiddels heeft aangepast, luidde ongeveer als volgt:

Om eindelijk een fatsoenlijke melodieuze shredtrack te horen, klik op onderstaande link en ga naar tracks en klik vervolgens op het luidsprekertje....

Dit ben ik met je eens Roy dat had die niet moeten doen maar kom op man 16 jaar.

De rede dat ik een extra topic gemaakt had is omdat ik gelijk kan zien dat deze gast over een jaar of 3 , 4 echt heel erg ver kan zijn mits die de goede kant kiest. Ik herken zijn gedrevenheid.Geloof me als hij pas 2 jaar speelt is dit echt goed .

Wat ik een beetje flauw van je vind is om hier toch nog even te vermelden dat hij zijn openingstopic heeft aangepast. wat heeft dat nou voor zin hij realiseerde zich toch dat dat niet helemaal fris was en heeft 't daarna aangepast... :wink:

Zo'n gastje moet ook nog veel leren zowel muzikaal als sociaal.

Hey Roy no hard feelings :wink:

Groet ,

Boudewijn

Luc-O
14 januari 2005, 09:19
Om heel eerlijk te zijn vind ik het nooit zo interresant hoelang iemand speelt. Het gaat hoe hij nu klinkt........ik heb evenveel respect voor iemand die geweldig speelt met 8 jaar gitaar als iemand die super speelt met 4. Maakt voor mij niks uit en zou ook niks uit mogen maken. De muziek klinkt immers niet beter als je weet dat diegene maar heel kort speelt.

Daar heb je een punt, hoewel deze jongen onmiskenbaar een voorsprong heeft op veel mensen die net zo lang (of kort) spelen als hij. Dat betekent dat hij in principe meer tijd heeft om zich te ontwikkelen afhankelijk van zijn leeftijd). Maar ik geef je gelijk dat wanneer je puur let op hoe hij nu klinkt en dus NIET let op hoelang hij speelt, dan is dit zeer middelmatig. Als ik echter bedenk dat ik bijna lange na niet zo speelde na twee jaar, dan heeft het wel potentie. Maar hoe hij zich gaat ontwikkelen is natuurlijk van heel veel factoren afhankelijk, zoals dicipline, muzikaliteit, creativiteit etc. We zullen zien!

Roy K.
14 januari 2005, 13:21
Okee zijn we het er dus overeens dat ie die openingstopic niet had moeten doen, hij voor zijn speeltijd erg goed is, dat het idd van mij flauw was om zijn aangepaste topic toch te quoten, dit was echter slechts gedaan om duidelijk te maken dat dit kereltje niet te veel veren nodig heeft...

Zoals je zelf al zei,


no hard feelings

same here 8-)

FrankS
14 januari 2005, 14:55
Okee zijn we het er dus overeens dat ie die openingstopic niet had moeten doen, hij voor zijn speeltijd erg goed is, dat het idd van mij flauw was om zijn aangepaste topic toch te quoten, dit was echter slechts gedaan om duidelijk te maken dat dit kereltje niet te veel veren nodig heeft...

Zoals je zelf al zei,


no hard feelings

same here 8-)
Och hij is ook al 2e geworden met de Sena-awards ;) Komt sowieso wel goed met die jongen als ie zo doorgaat. 8-)

The_RockeR13
14 januari 2005, 15:49
Hehe lacrimosa ownt hem dik! :D

Kasper
14 januari 2005, 16:06
Euhm, waarom heeft zo'n gastje aan 16 al onmiddellijk zo'n amp? :o (Of zou die niet van hem zijn?)

Ik vind dat iedereen gelijke kansen moet hebben, en moet beginnen met crapversterkers, en ouders die zeuren over het lawaai. :evil:

Volgens mij wordt ie wel goed genoeg gestimuleerd door zijn ouders. Als zijn zusje een elektrische gitaar kreeg voor haar verjaardag, en hij zo'n backing track heeft voor zijn demo, vermoed ik dat zijn ouders hem genoeg aansporen. My guess is zelfs dat zijn vader in de muziek-industrie zit, en dat jochie genoeg inspiratie of kennis had om in 2j zo te leren spelen.

Om even met mij te vergelijken... Ik speel nu een 3-tal jaar, maar kan nog helemaal niet zo goed spelen als hem. Ik weet wel dat ik vlug leer, maar het probleem is dat ik geen goede bron heb om uit te leren. Alles wat ik doe is zelfstudie, en ik kom van 0, zoals vele gitaristen vermoed ik.

Denk maar niet dat deze jongeman alles zelf leert, als ie zo leuk bezig is over " ... mineur gevalletjes en toonladders ...".

FrankS
14 januari 2005, 16:10
Euhm, waarom heeft zo'n gastje aan 16 al onmiddellijk zo'n amp? :o (Of zou die niet van hem zijn?)

Ik vind dat iedereen gelijke kansen moet hebben, en moet beginnen met crapversterkers, en ouders die zeuren over het lawaai. :evil:

Volgens mij wordt ie wel goed genoeg gestimuleerd door zijn ouders. Als zijn zusje een elektrische gitaar kreeg voor haar verjaardag, en hij zo'n backing track heeft voor zijn demo, vermoed ik dat zijn ouders hem genoeg aansporen. My guess is zelfs dat zijn vader in de muziek-industrie zit, en dat jochie genoeg inspiratie of kennis had om in 2j zo te leren spelen.

Om even met mij te vergelijken... Ik speel nu een 3-tal jaar, maar kan nog helemaal niet zo goed spelen als hem. Ik weet wel dat ik vlug leer, maar het probleem is dat ik geen goede bron heb om uit te leren. Alles wat ik doe is zelfstudie, en ik kom van 0, zoals vele gitaristen vermoed ik.

Denk maar niet dat deze jongeman alles zelf leert, als ie zo leuk bezig is over " ... mineur gevalletjes en toonladders ...".
Amp was een kado van zn trotse pa omdat ie zo ver kwam bij de Sena-awards. Backingtrack is gewoon een zelfgemaakte miditrack op de pc ;) Gewoon goed fanatiek bezig dusch.. en ja, de een leert sneller dan de ander. Maar ik vind het nog steeds knap voor iemand die betrekkelijk kort speelt. Vooral zo'n nummer maken. Da vin'k cool :)


en ouders die zeuren over het lawaai. :evil: Haha niets van aan trekken. Later zijn ze trots op je moet je maar zeggen ;)

Bloodline
14 januari 2005, 17:21
haha achjah we zien wel :wink: mischien vinden sommige me arrogant van dat ik op die topic zet dat ik 16 ben enzo, maar om dan te zeggen ben ego net als yngwie ? liever niet :wink: egoistme (htf je het ook maar schrijf) haat ik lol.

Bloodline
14 januari 2005, 17:22
haha achjah we zien wel :wink: mischien vinden sommige me arrogant van dat ik op die topic zet dat ik 16 ben enzo, maar om dan te zeggen ben ego net als yngwie ? liever niet :wink: egoistme (htf je het ook maar schrijf) haat ik lol. k verwachte al dat ze dat zouden denken . . . . .

Kasper
14 januari 2005, 18:23
Ah Bloodline, jij bent dus gitarist waar we het over hebben?


Uit interesse zou ik dan wel graag eens weten:
- Heb je lessen gevolgd? Zoja van wie?
- Had je voordien al ervaring met muziek? Theorielessen gevolgd?
- Zijn je ouders bezig met muziek?

Robbert v.d. Hanenberg
14 januari 2005, 20:01
Zeker 'n talentvol gitarist! 8-)

16 is en blijft jong dus voor z'n leeftijd zeer knap.

"2 jaar" vind ik behoorlijk relatief...je kunt nameljik 2 jaar lang 8 uur per dag spelen of 7-8 jaar 1-1.5 uur per dag.
Maar goed dan nog... 8-)

Over 'n EXTREEM talent gesproken: Check this guy out!...

12!!!! jaar toen ie dit opnam!

Luister vooral 'ns naar zijn tone en frasering!! Daar kan menig volwassen gitarist nog 'n puntje aan zuigen!

Hier is de link:http://www.guitar9.com/leadguitar.html

Das Schaap
14 januari 2005, 20:56
Woah en nog geproduceerd door Eklundh. :o

@Bloodline ik kan dat nummer nog steeds niet horen ofzo, kan je neit gewoon een link hier neerzetten. Ik raak nogal nieuwsgierig gezien alle reacties hier weet je. :cool:

Lacrimosa
14 januari 2005, 21:20
Hehe lacrimosa ownt hem dik! :D

:-D



wel vet, die clip is ook gaaf....zeker een talent idd! 8-)

krizz
14 januari 2005, 21:24
@Bloodline ik kan dat nummer nog steeds niet horen ofzo, kan je neit gewoon een link hier neerzetten. Ik raak nogal nieuwsgierig gezien alle reacties hier weet je. :cool:
Kijk ff in die andere thread.

Kasper
14 januari 2005, 21:28
http://www.prodemo.nl/Content/motordrive.mp3

ae
14 januari 2005, 22:05
Vette tone en ook het nummer vind ik cool!!!

Dat snelle stuk kan wel netter, maar toch erg goed voor 2 jaar!!!

Hoe veel oefen je gemiddeld per dag als ik vragen mag? :razz:

boudewijn
15 januari 2005, 08:56
Zeker 'n talentvol gitarist! 8-)

16 is en blijft jong dus voor z'n leeftijd zeer knap.

"2 jaar" vind ik behoorlijk relatief...je kunt nameljik 2 jaar lang 8 uur per dag spelen of 7-8 jaar 1-1.5 uur per dag.
Maar goed dan nog... 8-)

Over 'n EXTREEM talent gesproken: Check this guy out!...

12!!!! jaar toen ie dit opnam!

Luister vooral 'ns naar zijn tone en frasering!! Daar kan menig volwassen gitarist nog 'n puntje aan zuigen!

Hier is de link:http://www.guitar9.com/leadguitar.html


ja man dat gastje is echt waanzin op zo'n leeftijd al zo'n mooie tone hebben das echt vet.Je hebt super talenten en je hebt natuurtalenten.
Ik zou al blij zijn met het 1e.

Maar Rob dat verhaal over acht uur per dag enzo he kijk is even naar jezelf maakte jij dan na twee jaar zulke nummers en backingen nou ik niet :evil: :wink:

En kom nou niet zeggen dat jij niet 8 uur per dag speelde he. :wink:
Ik denk dat het vooral met talent te maken heeft en een goede motoriek.

Ben echt benieuwd om dit gastje over een jaar of 5 weer eens te horen.

Groet,

Boudewijn

Ome Henk
15 januari 2005, 11:55
Ben echt benieuwd om dit gastje over een jaar of 5 weer eens te horen.
En maar hopen dat hij niet in de buurt van een conservatorium komt :wink:

Bloodline
15 januari 2005, 13:20
voor kasper:
Uit interesse zou ik dan wel graag eens weten:
- Heb je lessen gevolgd? Zoja van wie?
- Had je voordien al ervaring met muziek? Theorielessen gevolgd?
- Zijn je ouders bezig met muziek?


antwoorden:
nee ik heb geen lessen gevolgd ( lijkt me nix aan)
ik heb geen theory lessen gehad . of ik hiervoor ervaring had.
nee, nou piano spelen hiervoor deed ik wel gewoon voor de lol.
mijn ouders zijn niet bezig met muziek. me pa speelt soms wel eens
op de accordeon in het huis, maar of je daar nou van gaat shredden :P
en dat mijn ouders me aansporen voor muziek ? nie echt, inspiratie kwam meer van grote artiesten (muse, bach etc )

Bloodline
15 januari 2005, 13:21
voor kasper:
Uit interesse zou ik dan wel graag eens weten:
- Heb je lessen gevolgd? Zoja van wie?
- Had je voordien al ervaring met muziek? Theorielessen gevolgd?
- Zijn je ouders bezig met muziek?


antwoorden:
nee ik heb geen lessen gevolgd ( lijkt me nix aan)
ik heb geen theory lessen gehad . of ik hiervoor ervaring had.
nee, nou piano spelen hiervoor deed ik wel gewoon voor de lol.
mijn ouders zijn niet bezig met muziek. me pa speelt soms wel eens
op de accordeon in het huis, maar of je daar nou van gaat shredden :P
en dat mijn ouders me aansporen voor muziek ? nie echt, inspiratie kwam meer van grote artiesten (muse, bach etc )

Bloodline
15 januari 2005, 13:21
voor kasper:
Uit interesse zou ik dan wel graag eens weten:
- Heb je lessen gevolgd? Zoja van wie?
- Had je voordien al ervaring met muziek? Theorielessen gevolgd?
- Zijn je ouders bezig met muziek?


antwoorden:
nee ik heb geen lessen gevolgd ( lijkt me nix aan)
ik heb geen theory lessen gehad . of ik hiervoor ervaring had.
nee, nou piano spelen hiervoor deed ik wel gewoon voor de lol.
mijn ouders zijn niet bezig met muziek. me pa speelt soms wel eens
op de accordeon in het huis, maar of je daar nou van gaat shredden :P
en dat mijn ouders me aansporen voor muziek ? nie echt, inspiratie kwam meer van grote artiesten (muse, bach etc )

Jools
17 januari 2005, 15:15
ERROR
The requested URL could not be retrieved

--------------------------------------------------------------------------------

While trying to retrieve the URL: http://prodemo.fmhost.info:591/prodemo/artist/FMPro?

The following error was encountered:

Access Denied.
Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.


:-(

krizz
17 januari 2005, 19:19
te laat! :D

Jools
18 januari 2005, 11:35
#$%@#$%@#$%^2#$%2!!!

is het niet op een andere locatie te DL-en?

Kasper
18 januari 2005, 13:20
Laat mij een groot man quoten:

http://www.prodemo.nl/Content/motordrive.mp3
:D

Bloodline
20 januari 2005, 17:27
hoeveel ik oefen per dag ? als ik kan oefenen doe ik het :D ff kijken . . . . k weet niet hoelang precies maar opzich wel lang . 6 uren ? 8 ? 10 ? nee niet 10

Bloodline
20 januari 2005, 17:31
als je het nummer zelf privé wilt heb ik het wel voor je . . . zeg je mail maar voeg ik je toe ( msn ) stuur ik het

Bloodline
20 januari 2005, 17:31
als je het nummer zelf privé wilt heb ik het wel voor je . . . zeg je mail maar voeg ik je toe ( msn ) stuur ik het

Bloodline
20 januari 2005, 17:32
als je het nummer zelf privé wilt heb ik het wel voor je . . . zeg je mail maar voeg ik je toe ( msn ) stuur ik het

ICEcube
26 januari 2005, 19:03
Ik weet niet wat het probleem rond dit nummer is hoor? Ik bedoel dit rockt gewoon de pannen van het dak! Zijn jullie dan jaloers of wat? Het is gewoon weg het beste wat ik tot nu toe al heb gehoord op dit forum!

Mss technisch niet het sterkste, maar het klinkt eenmaal kick-ass! En voor de mensen die dit nummer durven af te breken bewijs dan in godsnaam dat je het beter kan he! Mensen toch wat een arrogantie!


Btw: dit mp3'ke heeft ondertussen al een vast plaatsje in mijn mp3 lijst!

Predator
26 januari 2005, 20:36
Hey guys!

Allereerst: Nee, ik ben geen arrogante klootzak. Ik wil niet opscheppen ofsow, maar Shakeel en ik klonken ook zo toen wij net twee jaar speelden. Waarschijnlijk zelfs beter, heus waar! Ik oefen nu helaas bar weinig en ik hoop dat deze jongen ervoor kiest - of in ieder geval al de keuze heeft - om meer te oefenen dan ik. Een maat van me, die nu net meer dan twee jaar speelt, klinkt ook niet veel anders dan dit.

Maar goed, al met al geeft het niet weg dat het een goede prestatie is om als 16-jarige iets te schrijven zoals dit. Het klinkt nog wat eentonig maar je merkt wel dat hij het in zich heeft. Zoals Boudewijn zei, hij kan het echt gaan maken.

ICEcube
26 januari 2005, 21:28
Hey guys!

Allereerst: Nee, ik ben geen arrogante klootzak. Ik wil niet opscheppen ofsow, maar Shakeel en ik klonken ook zo toen wij net twee jaar speelden. Waarschijnlijk zelfs beter, heus waar! Ik oefen nu helaas bar weinig en ik hoop dat deze jongen ervoor kiest - of in ieder geval al de keuze heeft - om meer te oefenen dan ik. Een maat van me, die nu net meer dan twee jaar speelt, klinkt ook niet veel anders dan dit.

Maar goed, al met al geeft het niet weg dat het een goede prestatie is om als 16-jarige iets te schrijven zoals dit. Het klinkt nog wat eentonig maar je merkt wel dat hij het in zich heeft. Zoals Boudewijn zei, hij kan het echt gaan maken.


Dit kan ik allemaal goed begrijpen dat jullie ook zo goed konden spelen. Maar waarom moet die jongen zich verantwoorden? Hoeveel speel je wel niet? Zijn ouders duwen hem dat op omdat zij in de muziekindustrie zitten, hij verdient geen dergelijke versterker... Over die dingen val ik!

Kasper
27 januari 2005, 01:23
Hey guys!

Allereerst: Nee, ik ben geen arrogante klootzak. Ik wil niet opscheppen ofsow, maar Shakeel en ik klonken ook zo toen wij net twee jaar speelden. Waarschijnlijk zelfs beter, heus waar! Ik oefen nu helaas bar weinig en ik hoop dat deze jongen ervoor kiest - of in ieder geval al de keuze heeft - om meer te oefenen dan ik. Een maat van me, die nu net meer dan twee jaar speelt, klinkt ook niet veel anders dan dit.

Maar goed, al met al geeft het niet weg dat het een goede prestatie is om als 16-jarige iets te schrijven zoals dit. Het klinkt nog wat eentonig maar je merkt wel dat hij het in zich heeft. Zoals Boudewijn zei, hij kan het echt gaan maken.


Dit kan ik allemaal goed begrijpen dat jullie ook zo goed konden spelen. Maar waarom moet die jongen zich verantwoorden? Hoeveel speel je wel niet? Zijn ouders duwen hem dat op omdat zij in de muziekindustrie zitten, hij verdient geen dergelijke versterker... Over die dingen val ik!

Seriously, what the hell are you talking about???? :???: :???: :???:
Wie vraagt hier van hem dat ie zich moet verantwoorden?
Wie zegt er dat hij geen dergelijke versterker verdient?
En naar mijn weten is iedereen het er hier over eens dat de jongen talent heeft. Dus zeg nog eens, waar val jij precies over?


Btw, hoe doe je het om geregistreerd te zijn sinds April 2004, in totaal 3 berichten te hebben, en te beweren dat dit het beste is dat het forum ooit gepasseerd is?

ICEcube
27 januari 2005, 11:20
Euhm, waarom heeft zo'n gastje aan 16 al onmiddellijk zo'n amp? :o (Of zou die niet van hem zijn?)

Ik vind dat iedereen gelijke kansen moet hebben, en moet beginnen met crapversterkers, en ouders die zeuren over het lawaai. :evil:

Volgens mij wordt ie wel goed genoeg gestimuleerd door zijn ouders. Als zijn zusje een elektrische gitaar kreeg voor haar verjaardag, en hij zo'n backing track heeft voor zijn demo, vermoed ik dat zijn ouders hem genoeg aansporen. My guess is zelfs dat zijn vader in de muziek-industrie zit, en dat jochie genoeg inspiratie of kennis had om in 2j zo te leren spelen.

Om even met mij te vergelijken... Ik speel nu een 3-tal jaar, maar kan nog helemaal niet zo goed spelen als hem. Ik weet wel dat ik vlug leer, maar het probleem is dat ik geen goede bron heb om uit te leren. Alles wat ik doe is zelfstudie, en ik kom van 0, zoals vele gitaristen vermoed ik.

Denk maar niet dat deze jongeman alles zelf leert, als ie zo leuk bezig is over " ... mineur gevalletjes en toonladders ...".

Hier spreek ik over....
En een mens kan gerust veel op dit forum zitten zonder daarom veel te posten of houdt dit ook een probleem in? Ik kom hier bijna dagelijks dus je hoeft me echt niet te verwijten dat ik het hier niet ken!

Kasper
27 januari 2005, 13:26
Damn,

Moet ik mijn eigen woorden nu weeral uitleggen???
Altijd hetzelfde op dit forum. Ik zeg iets waar je een beetje tussen de regels moet lezen, en het schiet bij iemand in het verkeerde keelgat.

Er werd trouwens verduidelijkt dat ie die amp van zijn ouders gekregen heeft omdat ie zo goed bezig was, en het dus is om hem te stimuleren.
Ik heb nog verder informatie gevraagd op een normale manier, omdat ik interesse had in hoe je zo vlug zo goed kon worden. Denk je nu echt dat ik pissed ben op hem omdat ie zo goed kan spelen en ik niet?

Trouwens, niemand anders in deze thread naam aanstoot aan mijn post, dus ik neem aan dat het aan jou ligt dat je er over valt, in welk geval ik mij dus niet excuseer. :stop: :listen:

ICEcube
27 januari 2005, 13:43
Damn,

Moet ik mijn eigen woorden nu weeral uitleggen???
Altijd hetzelfde op dit forum. Ik zeg iets waar je een beetje tussen de regels moet lezen, en het schiet bij iemand in het verkeerde keelgat.

Er werd trouwens verduidelijkt dat ie die amp van zijn ouders gekregen heeft omdat ie zo goed bezig was, en het dus is om hem te stimuleren.
Ik heb nog verder informatie gevraagd op een normale manier, omdat ik interesse had in hoe je zo vlug zo goed kon worden. Denk je nu echt dat ik pissed ben op hem omdat ie zo goed kan spelen en ik niet?

Trouwens, niemand anders in deze thread naam aanstoot aan mijn post, dus ik neem aan dat het aan jou ligt dat je er over valt, in welk geval ik mij dus niet excuseer. :stop: :listen:

Ik hoef helemaal geen excuus, wat interesseert mij dat nu.... Ik zeg gewoon mijn mening en als ik dan u verkeert heb begrepen is het door dat gij niet te duidelijk zijt geweest.

Kasper
27 januari 2005, 13:46
Oké

Pickslide
27 januari 2005, 16:25
Klinkt idd wel vet die track. Doet mij een beetje aan Tourniquet denken (jaja de christelijke metal bad :P ) Maarja die halen ook veel inspi uit Bach.....

Pickslide
27 januari 2005, 16:26
Klinkt idd wel vet die track. Doet mij een beetje aan Tourniquet denken (jaja de christelijke metal bad :P ) Maarja die halen ook veel inspi uit Bach.....

CustomBlood
27 januari 2005, 19:19
ik heb dit een tijdje geleden gedownload, en pas gisteren een paar keer in detail geluisterd.

tis wel aardig, maar om nou te doen alsof t de nieuwe messias van de gitaar is :-D

ga door met t oefenen om m strakker te laten klinken, lees minder vals, en werk aan je gitaarsound want dat is 10 keer niks en voila, je bent al beter dan de gemiddelde gitarist.

maar als je bij de top wil horen heb je nog wat voor de boeg, en ik wens je veel succes.

JorisBos
28 januari 2005, 08:58
Laat mij dan ook ff een eerlijk oordeel geven :D

GA ZO DOOR! Klinkt echt geniaal, vooral voor iemand die net komt kijken zeg maar. Interessante noot-keuzes, maakt het geheel erg pakkend.

Het mag nog wat 'lakser', lekker hangen in de noten, maja dat is smaak. Probeer asjeblieft niet te gaan voor het aantal notes/p/minute. Ga voor de feel! VOEL elke noot.

Zet em op!

Bloodline
2 februari 2005, 21:19
ik heb um nou opnieuw opgenomen met cubase ( en niet in 1 take spelen met guitar pro eronder :D) . dus als ik hem afgemaakt hebt enzo post ik hem ook we ff.

Bloodline
2 februari 2005, 21:19
ik heb um nou opnieuw opgenomen met cubase ( en niet in 1 take spelen met guitar pro eronder :D) . dus als ik hem afgemaakt hebt enzo post ik hem ook we ff.

Bloodline
2 februari 2005, 21:21
en ohjah check een sde voorpagina www.prodemo.nl \m/
thx door jullie allemaal

FrankS
3 februari 2005, 09:55
en ohjah check een sde voorpagina www.prodemo.nl \m/
thx door jullie allemaal
Heey gaaf man! \m/ Wat zit je dr cool bij haha (Y)

c.hultermans
3 februari 2005, 13:04
idd gaaf ja!!!!!

Roy K.
3 februari 2005, 13:35
CHECK DIT NIET NORMAAL!

Sorry maar dit kan ik jullie niet onthouden. Staat elders op het forum, gastje is 14 jaar, en kan absurd goed spelen (helemaal voor die leeftijd, maar hij is zowiezo goed...)

Filmpje

http://www.ericsteckel.com/multimedia/esb_skippers112004/somepeople00213.MPG

Plek op het forum

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=47223


:o

avenue
9 februari 2005, 21:27
So DAMN!!! Fucking goed man :D :D 8-) 8-) echt waar. Dit is echt super. Die komt er wel 8-)

Kevin-D
25 februari 2005, 23:20
Wow, ik speel 1 jaar en begin nu pas serieus met oefenen sinds 2 weken ofzo, maar :o Damn k heb 'r niets op aan te merken 't is goed, zeeeeeer goed :)

Gert-Jan
26 februari 2005, 06:33
CHECK DIT NIET NORMAAL!

Sorry maar dit kan ik jullie niet onthouden. Staat elders op het forum, gastje is 14 jaar, en kan absurd goed spelen (helemaal voor die leeftijd, maar hij is zowiezo goed...)

Filmpje

http://www.ericsteckel.com/multimedia/esb_skippers112004/somepeople00213.MPG

Plek op het forum

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=47223


:o


De nieuwe Gary Moore 8-)

Roy K.
26 februari 2005, 14:08
wat je zegt... :cool:

WICKED
26 februari 2005, 21:37
CHECK DIT NIET NORMAAL!

Sorry maar dit kan ik jullie niet onthouden. Staat elders op het forum, gastje is 14 jaar, en kan absurd goed spelen (helemaal voor die leeftijd, maar hij is zowiezo goed...)

Filmpje

http://www.ericsteckel.com/multimedia/esb_skippers112004/somepeople00213.MPG

Plek op het forum

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=47223


:o


De nieuwe Gary Moore 8-)

Improviseert ie daar nou? Is het zijn eigen solo?