PDA

View Full Version : Mendel Bij de Leij - Motordrive



Bloodline
13 januari 2005, 18:45
klik op deze link en dan op tracks klikken en dan op het kleine luidsprekertje bovenaan. zeg wat je ervan vindt. alvast bedankt

Mendel Bij de Leij p.s: ik ben 16 en speel 2 jaar zonder les

http://prodemo.fmhost.info:591/prodemo/artist/FMPro?-db=artists&-format=record%5fdetail.htm&-lay=data&-sortfield=name&-op=cn&Name=medel&-op=eq&Bandsolo=Solo%20Artist&-op=eq&Instruments1=Any&-lop=or&-max=10&-recid=107&-find=

FrankS
13 januari 2005, 18:47
Mendel dude... :o Nummer zit lekker in mekaar, erg vet gespeeld ook!!! En helemaal niet normaal gezien hoe lang je speelt!! Te gek nogmaals! Respect :-D

boudewijn
13 januari 2005, 19:24
:o :o :o Nieuw aankomend talent hier tering echt vet man.

Helemaal gezien je leeftijd en de korte periode dat je speelt.
Echt respect joh. :-D

Laat je wel wat adviseren qwa geluid want dat vind ik iets minder maar ja kleinigheidje.


Groet ,

Boudewijn

defecto
13 januari 2005, 19:31
:o :( Wou dat ik zo goed kon spelen! Echt super vet man! Ben zelf ook 16 en speel iets langer als 3 jaar denk ik nu, 2 jaar les, maar oefen veels te weinig. Nogmaals, echt bruut!

Edit: Kan ik het nog downloaden van die site of niet? Wil het wel op me comp hebben namelijk 8)

Maiden Michiel
13 januari 2005, 19:37
Vette shit!

ResNovae
13 januari 2005, 19:51
Keurig hoor! Jij gaat er wel komen! Technisch klinkt het allemaal bijzonder gelikt, alleen ben je hier en daar in het hoog af en toe wat slordig.

Hou vooral die natuurlijke vibrato in je spel vast!

De balans tussen de verschillende instrumenten had in de eindmix nog wel wat beter gekund.

Bloodline
13 januari 2005, 20:09
ja je hebt gelijk :) maar ik moest het in 1 take doen lol (stom van me, tegenwoordig kan je 400 verschillende ) alleen moest et in 1 x goed spelen. en paar hoge noten zijn wat vals klopt :)

Bloodline
13 januari 2005, 20:10
ja je hebt gelijk :) maar ik moest het in 1 take doen lol (stom van me, tegenwoordig kan je 400 verschillende ) alleen moest et in 1 x goed spelen. en paar hoge noten zijn wat vals klopt :) en alle instrumenten zijn midi behalve de gitaar dus ( ik )

Joe Satriani
13 januari 2005, 20:59
respect gozer 8-)

abbys
13 januari 2005, 21:15
2 jaar? :o nnneeeeeeeuh
great stuff

Gert-Jan
13 januari 2005, 21:29
OK ff eerlijk, ik zag boudewijn zijn topic en dacht wat is hier zo bijzonder aan. Maar nu ik lees hoe kort jij speelt kan ik alleen mijn petje afnemen. Ga zo nog twee jaar door en je speelt zelfs boudewijn van dit forum af :-D :D :-D

krizz
13 januari 2005, 22:50
Supercool! Lekker rauw en snel, zoals rock hoort te zijn. 8-)

Het geluid is een beetje te grof bij de intro maar voor de rest vind ik het eigenlijk wel goed.

Die bends zijn af en toe idd wat vals, maja voor twee jaar zonder les...waar hebben we het nog over... :o


respect gozer 8-)
En als Satriani het zegt! :D

Bouke
13 januari 2005, 23:29
Hey Bloodline, da's de band waarin Joe Bonamassa begon :D

O ja, je liedje... ehhh knap gespeeld, niet mijn smaak.

Bouke

jaywalker
13 januari 2005, 23:34
kan je het mij ook toesturen ofoz, want het werkt niet via die site van je, ben nu wel heel benieuwd geworden

krizz
13 januari 2005, 23:59
kan je het mij ook toesturen ofoz, want het werkt niet via die site van je, ben nu wel heel benieuwd geworden
http://www.prodemo.nl/Content/motordrive.mp3
:wink:

BTW @ bloodline:
Zit dat nou echt lekker aan het keyboard zo'n accordeon?





:D

Bloodline
14 januari 2005, 17:16
hoe bedoel je ? en ohjah btw: thanx voor jullie tips en positief commentaar!!! :wink:

Brianmayrulezzz
14 januari 2005, 17:54
wow gast! ongelooflijk hoe je zo soepel kunt spelen terwijl je relatief kort speelt. Soms heb ik wel het gevoel dat je iets te snel wilt gaan, maar dat kan aan mij liggen.
Hoewel het niet mij muziekstijl is: thumbs up! :cool: btw dat melodische met die synth op de achtergrond is wel echt zeeeer cool! 8-)

Das Schaap
14 januari 2005, 23:15
Klinkt lekker, ondanks wat je zou denken gezien het melden van ik hou van de "malmsteen" ladders, ben je absoluut geen kloon. 8-) Tja op wat bends enzo na is ie echt wel lekker man. Keep it up, nu nog een Jens Johannson vinden en je gaat het helemaal maken man. :cool:

Azrael
15 januari 2005, 00:13
Alee nu noh Nederlands leruh schrijfuh en dah kom he helemaal goe! :-D

Het nummer klinkt echt geweldig! Talent is er zeker!