PDA

View Full Version : groezrock



doncker
13 januari 2005, 18:21
Eerste namen voor groezrock bekend:

from autum to ashes
flogging molly
no use for a name
xmaroonx
boy sets fire
alexisonfire
7 seconds
stretch arm strong

Voor mijn part al de 30 € inkom waard.

Arjan D.
20 januari 2005, 15:48
Ik ben ook zeker van de partij :-D

En rise against en nog wat andere bands zijn ook al bekendgemaakt, maar op de site staat wel meer.

doncker
20 januari 2005, 15:52
Kijk dan maar is op www.groezrock.be ze hebben weer wat namen toegevoegd.

greets

kristof

Bins
21 januari 2005, 17:03
Ik ga zowizo, vorig jaar was echt de shit!
Ik vind allen de line-up tot nu toe nog een beetje tegenvallen (behalve als Lagwagon alleen shit van Duh en Trashed gaat spelen ;) ).

Mag ik aub een BigWig, Belvedere, Venerea oid erbij? :)

Arjan D.
21 januari 2005, 20:13
:o Nooit gedacht dat mensen op dit board venerea zouden kennen haha

Heel vette band!

:-D

doncker
21 januari 2005, 20:15
Belvedere, speelt om het halve jaar in belgië, heb ik al vee gezien (nooit genoeg natuurlijk). Venerea zou wel mooi zijn maar de echte headliner moet nog bekend worden gemaakt. :o

Tegenvallen vind ik het allerminst, en zeker niet voor die prijs (30 €)

Bins
21 januari 2005, 20:31
Nou, in vergelijking met vorig jaar. Toen waren er echt een paar bands waar ik helemaal voor ging. Maar ook als het alleen maar voor de gezelligheid is, dan is 30 eur nog steeds een koopje ;)
Ben benieuwd wat dan de echte headliner wordt.

Ik zorg wel dat ik dit jaar alle 2 de dagen ga!


Belvedere, speelt om het halve jaar in belgië, heb ik al vee gezien (nooit genoeg natuurlijk).
Ze spelen hier ook wel regelmatig (ik heb zelfs een keer in hun voorprogramma gestaan), geniale band. Mogen wat mij betreft elke week hiero in de buurt spelen :D

doncker
22 januari 2005, 16:33
JA van mij mogen ze hier ook elke week spelen, zijn trouwens supergrappig. De gitarist (niet STeve) kan overigens wel super spelen.

Over de echte headliner gok ik op pennywise

ben79
23 januari 2005, 11:36
RISE AGAINST :o :lol: :P

count me in !!!

FrankS
24 januari 2005, 12:19
:o Nooit gedacht dat mensen op dit board venerea zouden kennen haha

Heel vette band!

:-D
Haha zekers! :D

*twijfelt maar denkt dat ie wel naar Groezrock gaat*

Bins
24 januari 2005, 12:45
:o Nooit gedacht dat mensen op dit board venerea zouden kennen haha

Heel vette band!

:-D
Haha zekers! :D

*twijfelt maar denkt dat ie wel naar Groezrock gaat*

Ik ben zelfs met de trein naar Gent geweest om ze te zien vorig jaar, zo goed vind ik ze! Nog een tijdje met de gitaristen zitten praten (en zuipen) na de show. Altijd leuk als je idolen superaardige gasten blijken te zijn.

Ik begrijp niet dat ze niet populairder zijn, tis veel beter dan de meeste "punkrock" shit waar mensen naar luisteren....

Er waren vorig jaar wel een paar Venerea-ers op groezrock, kwamen meezingen met TFP. Wij maar hopen op een verassings optreden... maar helaas :(

FrankS
24 januari 2005, 12:56
:o Nooit gedacht dat mensen op dit board venerea zouden kennen haha

Heel vette band!

:-D
Haha zekers! :D

*twijfelt maar denkt dat ie wel naar Groezrock gaat*

Ik ben zelfs met de trein naar Gent geweest om ze te zien vorig jaar, zo goed vind ik ze! Nog een tijdje met de gitaristen zitten praten (en zuipen) na de show. Altijd leuk als je idolen superaardige gasten blijken te zijn.

Ik begrijp niet dat ze niet populairder zijn, tis veel beter dan de meeste "punkrock" shit waar mensen naar luisteren....

Er waren vorig jaar wel een paar Venerea-ers op groezrock, kwamen meezingen met TFP. Wij maar hopen op een verassings optreden... maar helaas :(
'n Echte fan :D cool. Ik ken het van mn huisgenoot, die is er helemaal gek van. Coole muziek idd! Ze hebben een tijd terug in Hengelo gespeeld en toen heeft Martijn, toen de bassist vd band van mn huisgenoot dus, een nummer mee mogen spelen haha.. naar ik hoor dus idd erg coole lui! Lijkt me lache om live te zien.

En bij Rise Against duik ik waarch. ook nog wel ff de pit in hehe :D

doncker
24 januari 2005, 21:44
SKin of tears net vantzelfde, super sympathieke en grappige mannen maar krijgen bijna geen poot aan de grond om ergens "BIG" te signen.

FrankS
26 januari 2005, 09:58
SKin of tears net vantzelfde, super sympathieke en grappige mannen maar krijgen bijna geen poot aan de grond om ergens "BIG" te signen.
Ja idd! Hier ook in Zwolle gehad (bleven bij een maat pitten), hele coole band ook. Maar zo zijn dr zoveel die dat "BIG" niet voor mekaar krijgen.. en 't wordt steeds moeilijker volgens mij pff.

doncker
6 februari 2005, 22:13
Voor de fans van skin of tears en venerea
check www.rockfest.be

Bins
7 februari 2005, 09:54
Holy crap! Daar moet ik heen!
Hoe ver is dat rijden vanaf Den haag?

Edit: 2 uur rijden, zeker dat ik hierbij ben :D

doncker
7 februari 2005, 11:20
Bins, als je wilt blijven maffen. Laat maar weten.

Arjan D.
7 februari 2005, 22:32
Mijn grootste probleem is het vervoer(en overnachten, maar daar maak ik me minder druk om).

Als iemand nog 2/3 plaatsen heeft in de auto of iemand kent die dat heeft?

Ik hoor het graag!

arjan_dijsselhof@hotmail.com

(Ik kom uit Zwolle, maar ik kan best ergens anders in nederland afspreken, dat is verder geen probleem)

FrankS
8 februari 2005, 15:02
Mijn grootste probleem is het vervoer(en overnachten, maar daar maak ik me minder druk om).

Als iemand nog 2/3 plaatsen heeft in de auto of iemand kent die dat heeft?

Ik hoor het graag!

arjan_dijsselhof@hotmail.com

(Ik kom uit Zwolle, maar ik kan best ergens anders in nederland afspreken, dat is verder geen probleem)
Hey ik kom ook uit Zwolle en ga daar met een clubje maten heen. Misschien ken je ze wel, Jeffrey, Sido, Niels (Educational Chaos/ex-One Clear Moment), Gijs (ex-One Clear Moment) etc. Ik weet alleen nog niets over het vervoer etc.. kzal es vragen.

Bins
10 februari 2005, 00:03
Bins, als je wilt blijven maffen. Laat maar weten.

Dat is echt cool van je man! (zeker omdat je nog niet weet wat voor vieze man ik ben haha), maar ik ga waarschijnlijk met een hele groep gasten. Gezien het feit dat Venerea net een nieuw album klaar heeft, komen ze misschien wel naar NL ook, dan hoeven we niet helemaal naar Belgie :P

Ik vnd de Groezrock line-up nog steeds tegenvallen trouwens... Lagwagon is wel cool, maar ze spelen toch weinig ouwe shit (Nieuwe LAwagon is "meh") en Rise Against is ook wel vet. De rest heb ik helemaal niets mee. Dit jaar dus alleen voor de gezelligheid naar Groez.

FrankS
10 februari 2005, 09:44
Mijn grootste probleem is het vervoer(en overnachten, maar daar maak ik me minder druk om).

Als iemand nog 2/3 plaatsen heeft in de auto of iemand kent die dat heeft?

Ik hoor het graag!

arjan_dijsselhof@hotmail.com

(Ik kom uit Zwolle, maar ik kan best ergens anders in nederland afspreken, dat is verder geen probleem)
Hey ik kom ook uit Zwolle en ga daar met een clubje maten heen. Misschien ken je ze wel, Jeffrey, Sido, Niels (Educational Chaos/ex-One Clear Moment), Gijs (ex-One Clear Moment) etc. Ik weet alleen nog niets over het vervoer etc.. kzal es vragen.
Ah je kent ze dus wel vernam ik ;) Moet je hen es vragen..

doncker
21 februari 2005, 18:31
line-up is compleet , checken die handel.

greets

kristof

Arjan D.
17 april 2005, 21:53
Uiteindelijk toch nog wat vervoer kunnen regelen, maar toen hebben we maar besloten te gaan fietsen :lol:

wordt dus ff 250 kilometer doorkakk'n :razz:

doncker
28 april 2005, 19:52
Ik sta tot 15h aan toog 2. Gewoon naar daar gaan en vragen naar kristof de doncker.

Hankey
1 mei 2005, 17:00
Groezrock was weer vet! :)

doncker
1 mei 2005, 18:50
Zaterdagochtend tot 04h00 bezig zijn met opruimen van de b2B stage. Zaterdagaochtend om 08h00 terug present staan. Maar het was supervet

...rock...
7 mei 2005, 21:23
ik heb spijtig genoeg het moeten missen :cry: ik wou vooral voor boy sets fire en no use for a name gaan maarja het mocht niet zijn