PDA

View Full Version : George Dennis Wah aan of uitzetten



Harry
13 januari 2005, 12:10
leuk ding hoor, prima geluid!!! Maar hoe zet ik dat kreng weer uit?

Harry
14 januari 2005, 10:33
bump!!

hee, komop! Wie heeft er ook alweer een gehad? Sash?

ijff
14 januari 2005, 11:11
Nou nou.. een beetje zelfwerkzaamheid mag ook wel hoor.. ik heb nog nooit een GD wah gehad, maar had het volgende in 1,5 min. gevonden:

http://www.george-dennis.cz/pages/ftbpedals.htm#

en daar staat:
' + To switch on and off you don’t have to lift your heel! Just rotate your foot!'

Harry
14 januari 2005, 11:19
dank je !!! :) maar hoe doe je dat, rotate your foot?


maar ik zit op mijn werk, ik heb geen tijd om te internetten, wat denk je wel! :-D

ijff
14 januari 2005, 14:21
Ik denk dat je gewoon je voet naar binnen moet draaien (parallel aan de vloer dus)...

Harry
14 januari 2005, 14:57
het klinkt spannend, ik ga het uitproberen!

Baco
14 januari 2005, 15:11
Gewoon zoals je hem aanzet: wat doordrukken met de top van je voet (medische term ontgaat me nu even, heb het hier niet over de tenen hé :roll: ), zo gaat ie uit :wink:

Mike McCready
15 januari 2005, 16:17
Gewoon zoals je hem aanzet: wat doordrukken met de top van je voet (medische term ontgaat me nu even, heb het hier niet over de tenen hé :roll: ), zo gaat ie uit :wink:

Dat is bij de meeste wahs het geval ja, maar bij deze dus niet... :wink:

Baco
15 januari 2005, 16:54
Gewoon zoals je hem aanzet: wat doordrukken met de top van je voet (medische term ontgaat me nu even, heb het hier niet over de tenen hé :roll: ), zo gaat ie uit :wink:

Dat is bij de meeste wahs het geval ja, maar bij deze dus niet... :wink:

Hmm, die wah komt van mij nl en bij mij lukt dit echter wel zo. Inderdaad, die nieuwe reeks werkt anders, maar de mijne is gewoon effe doordrukken met de top van je voet et voilà

:wink:

Harry
16 januari 2005, 12:44
hee die Bart! Jij ook hier? :)
Ik kan het alleen tijdens een repetitie uitproberen, dus dat hoor je nog wel.