PDA

View Full Version : [Gert-Jan's Grote Backing-contest] VHsologitarist - Jippie



VHsologitarist
12 januari 2005, 16:19
hey hier mijn ingekorte versie (vond de backing te lang en vond het zo wel genoeg).
Geluidskwaliteit is niet zo goed (mn microfoon is weer kaduuk en nu moest ik een goedkoop ding pakken en soms overstuurd hij ook ontzettend, hiervoor mijn excuses)


http://members.home.nl/ferrybrouwer/jippie.mp3

VHsologitarist
12 januari 2005, 23:45
Zo nu mag er bij mij ook zo'n mooi plectrumpje achter mn naam staan ;)

greetz
ferry

spanky_franky
13 januari 2005, 17:13
Zo nu mag er bij mij ook zo'n mooi plectrumpje achter mn naam staan ;)

greetz
ferry

vet!
heel mooi om het in het midden zo rustig te doen en dan weer los te barsten.. alleen is het niet wat té kort geworden nu? dat de backing wat lang is ben ik met je eens.. verder puik werk hoor ondanks de fijne mic :wink:

Hempo
13 januari 2005, 18:43
wel cool.
alleen je gitaar is vals :)

ResNovae
13 januari 2005, 19:18
Extreem experimentele inzending, maar wel donders origineel.

Je gitaarsound is goed, alleen heb je wel eens betere dingen opgenomen.

VHsologitarist
13 januari 2005, 23:45
dankje wel ;)

hempo:
mn gitaar is zuiver ;) en als hij vals is mag jij zeggen waar, heb het zelf niet gemerkt en goed gestemt. Maar kan natuurlijk zijn laat ff weten waar...

spankje_franky:
ja bedankt joh...
Ik vond zelf dat de kracht (impact) van het nummer verwaarloost werd als ik het langer zou maken (omdat het thema steeds herhalend is).

ResNovae:
Dankje man!

p.s.
hempo en resnovae ik heb ook van jullie track genoten!!
:d


groetjes
fer

Stratman70
14 januari 2005, 11:29
Hey Ferry,

Ook al zo lekker expirimenteel bezig. Dat juich ik erg toe. Ik vind hem erg goed. jammer dat je hem zo kort hebt gehouden.
Het begin is echt super. Doet qua sfeer even zelfs aan Hendrix' Voodoo Chile denken. En verder in het nummer doe je machtig mooie dingen.

jammer dat het geluid zo vagina is. Dat stoort me wat (samen met de mix). Afgezien daarvan is het wel mijn favoriet van de inzendingen die ik tot nu toe heb gehoord.

Axl Rose
14 januari 2005, 13:12
hijs zkers tof. Gitaar is wel zuiver alleen soms lijkt het van niet, misschien iets met de opname te maken?

In ieder geval is deze weer erg origineel. :)

VHsologitarist
16 januari 2005, 03:37
Hey Stratman70:
Bedankt man!! Ik vond de jouwe super vet vooral die whammy!!!
Toen dacht ik shit :( daar kan ik niet tegen op.
Ik ben de laatste tijd heel veel met Al Di Meola bezig en dacht om eigen improvisatie erin te gooien ( dat dempen).
Het geluid is inderdaad vagina ;) mn microfoon was kapot en moest weer kiezen voor een pc microfoontje.
Senks nogmaals !

Axl Rose:
Dankje!
Ik heb terug geluisterd en hoorde bij (thema wat gert-jan gemaakt had) en ik dus dubbelstremmig had ingespeeld dat hij inderdaad een beetje wringt.
Maar echt vals is het niet... een tikkeltje maar ;) hahah



groetjes
ferry

Hempo
16 januari 2005, 19:03
om nog ff er op terug te komen:

je gitaar is vals bij:
0:37 - 0:47, kan ook zijn de de intonatie niet helemaal in orde is.
0:25 die ene noot.

ja 't zijn wat details. En op je geluid na vind ik hem erg cool hoor :)