PDA

View Full Version : ernstige overwegingen



jaywalker
12 januari 2005, 15:53
Ik heb al een aantal maanden een tube zipper van Electro harmonix

Ik was eerst met de Tsl 100 heel erg tevreden over dit pedaal, maar sinds ik de vox ac30 heb, ben ik er niet helemaal tevreden meer over.

Ik heb dus gister een aantal ruil voorstellen met mensen op marktplaats gedaan. Maar ik weet niet echt meer wat ik zou kiezen.

Wat ik eigenlijk nog "nodig heb" is een redelijk lichte, warme overdrive (wel definitie) die transparant is en op de ac30 klinkt ivm de el84's

ik kan kiezen uit:
-Een tube factor (die ene met 3 knoppen)
-een fulltone 69 (is een fuzz maar de sounfiles klonken erg lekker)
-een mesa V1 bottle neck (moet nog een kleine betaling bij, rond de 30 a 40 euro erbij
-misschien een ibanez tube king japan, weet helemaal zeker of die het nou wil of niet

Ik denk zelf erg aan de mesa, omdat daar al tijden op gas toen ik hem bij een of ander SRV kofferbandje hoorde.

Iemand een idee?

Antal
12 januari 2005, 16:11
Gaat het goed jay???? :-? :razz:

jaywalker
12 januari 2005, 16:12
ze zijn allemaal weg :-D , man schiet ook niet op mijn zo'n pentium 2

maar je kan me vast wel wat advies geven?

Antal
12 januari 2005, 16:33
Van de 4 die jij noemt ben ik er met 2 bekend. De 69 en de tubefactor. De 69 klinkt echt helemaal niet als wat jij zoekt. Het is echt een fuzz. Niet bepaald een lichte overdrive.

De tubefactor zou ik zeker proberen. Ik heb hem nooit over een AC30 gehoord. Maar hij levert wel een erg goede natuurlijke lichte (ook een zware trouwens) overdrive.

Zo lang hij werkt tenminste :cry: (Zie míjn topic)

jaywalker
12 januari 2005, 16:48
Ik heb net de deal rondgesloten met de tubefactor (de nieuwe)

ik was hem eerst al van plan aan te schaffen en heb daardoor een stuk of 4 pedalen op marktplaats proberen te verkopen inclusief de tubezipper. Maar de tubezipper was niet gelukt te verkopene. Dus heb ik gister een stuk of 20 mensen een ruil deal voorgesteld en verbasend veel mensen hadden interesse.

Moet ik vaker proberen :)

jaywalker
12 januari 2005, 16:48
Ik heb net de deal rondgesloten met de tubefactor (de nieuwe)

ik was hem eerst al van plan aan te schaffen en heb daardoor een stuk of 4 pedalen op marktplaats proberen te verkopen inclusief de tubezipper. Maar de tubezipper was niet gelukt te verkopene. Dus heb ik gister een stuk of 20 mensen een ruil deal voorgesteld en verbasend veel mensen hadden interesse.

Moet ik vaker proberen :)

BramVersteeg
12 januari 2005, 18:10
Nice, nu maar hopen dat het gaat klinken op je Vox :P

groovyB3
12 januari 2005, 18:13
SRV coverbandje? Bedoel je niet Coen Wolters toevallig? Ik weet dat hij wel met zo'n Mesa geval speelt, maar niet bepaald als SRV coverbandje.

Mitch
12 januari 2005, 18:20
Sinds ik wat spul op Gitaarmarkt heb staan wordt ik juist gek van de ruilvoorstellen.....ik geloof dat half Nederland van zijn Strat af wil.
Begrijpelijk, maar wel irritant :D

groovyB3
12 januari 2005, 18:27
Yeah keep on yapping Mr. Custom Jazzmaster :D

jaywalker
12 januari 2005, 18:27
nouja als er een stuk of 5 echt serieuz geinteressdeerd zijn van de 20 mensen, is het proberen wel waard. Maar gitaren ruilen vind ik sowieso vaag

Guinness
12 januari 2005, 23:59
Xotic AC Booster. Let op de naam: AC Booster.