PDA

View Full Version : Iemand wel eens naar Guitar24 in Saarbrücken geweest?



Mienmachine
12 januari 2005, 13:03
Is het de grootste gitaren zaak van Europa?

groovyB3
12 januari 2005, 13:58
Geen idee? Als het zo is zal er wel op de site staan heel duidelijk een groot: Europa's grösstes Musikhaus, zoals bij deze winkel: www.musicstore.com


Catch my drift? ;)

TMKXL
12 januari 2005, 14:44
www.musik-produktiv.de is ook heel groot.

woutB
12 januari 2005, 16:22
beetje erg uit de buurt voor 98% van de nederlanders

iam
12 januari 2005, 17:16
ik dacht dat er onlangs iemand een strat had gekocht... (een belg dan nog)

Maiden Michiel
12 januari 2005, 19:06
www.musik-produktiv.de is ook heel groot.

De grootste van Europa geloof ik.

PeArLjAm
12 januari 2005, 21:12
MusikProduktiv is veel groter dan Musicstore Koeln btw hoor.. Ben in allebei geweest in MP is zeker 1,5 zo groot, als het niet meer is.

Tujuh
30 mei 2005, 17:03
Zijn er nog mensen die hier wat hebben gekocht? Hoe bevalt het en hoe hoog zijn de verzendkosten?

Les Paul
30 mei 2005, 18:46
Zijn er nog mensen die hier wat hebben gekocht? Hoe bevalt het en hoe hoog zijn de verzendkosten?

Ik bestel af en toe bij MP. Verzendkosten volgens mij een euro of 8. Bevalt me prima. Je krijgt een vaste contactpersoon die je op de hoogte houdt.

Fvddungen
30 mei 2005, 19:03
Grootste gitarenzaak is heel wat anders dan de grootste muziekwinkel. En het eerste is waar de ts om vroeg.

vinni
30 mei 2005, 19:11
Onlangs nog bij Musicstore iets besteld.
Twee dagen later in hous. Was boven de Eur 200 dus geen verznedkosten.

Vinni

Tujuh
30 mei 2005, 23:16
Onlangs nog bij Musicstore iets besteld.
Twee dagen later in hous. Was boven de Eur 200 dus geen verznedkosten.

Vinni

Is dat altijd zo dat het gratis is boven de 200 euro?

Wietse.com
31 mei 2005, 00:36
Hallo iedereen!

Ik heb meerdere dingen bij Guitar24 gekocht, en ik kan niets dan tevreden zijn. In verschillende samengevoegde lichtingen heb ik er inmiddels gekocht:

- Fender Telecaster USA
- Boss GT6 Effectenplank
- Simpel KORG GA30 stemapparaatje
- 2x Fender gitaarband
- 2x Fender gitaarstandaard

Bij veel gitaren hoef je tegenwoordig bij Guitar24 geen verzendkosten te betalen, en dingen als gitaarstandaard, stemapparaat, band, enz. wordt dan gratis meegezonden.

Tussen het overmaken vanaf mijn ABN rekening naar hun rekening en het ontvangen van de spullen zit slechts een week!

Die Telecaster die ik eerst kocht was gewoon een Fender productiefout, de hals klopte van geen drol. Was geen probleem, terug sturen en binnen 1,5 week had ik een nieuwe, op en top in orde en helemaal mooi goed, enz. Alleen komen die gitaren wel totaal onafgesteld aan, nieuw in ongeopende Fender doos, met alles er op en aan. Maar eerst dus nog hals, intonatie, actie, elementen, alles afstellen.

Prijzen zijn er erg gunstig, service is er super, kortom; wat ik koop aan gitaarspul dat ze daar ook hebben bestel ik er zeker!

Wormaap
31 mei 2005, 01:58
MusikProduktiv is veel groter dan Musicstore Koeln btw hoor.. Ben in allebei geweest in MP is zeker 1,5 zo groot, als het niet meer is.
Groter... VEEL groter :P M-P is meesterlijk, Köln is niks vergeleken daarbij :)

Tujuh
31 mei 2005, 11:29
Hallo iedereen!

Ik heb meerdere dingen bij Guitar24 gekocht, en ik kan niets dan tevreden zijn. In verschillende samengevoegde lichtingen heb ik er inmiddels gekocht:

- Fender Telecaster USA
- Boss GT6 Effectenplank
- Simpel KORG GA30 stemapparaatje
- 2x Fender gitaarband
- 2x Fender gitaarstandaard

Bij veel gitaren hoef je tegenwoordig bij Guitar24 geen verzendkosten te betalen, en dingen als gitaarstandaard, stemapparaat, band, enz. wordt dan gratis meegezonden.

Tussen het overmaken vanaf mijn ABN rekening naar hun rekening en het ontvangen van de spullen zit slechts een week!

Die Telecaster die ik eerst kocht was gewoon een Fender productiefout, de hals klopte van geen drol. Was geen probleem, terug sturen en binnen 1,5 week had ik een nieuwe, op en top in orde en helemaal mooi goed, enz. Alleen komen die gitaren wel totaal onafgesteld aan, nieuw in ongeopende Fender doos, met alles er op en aan. Maar eerst dus nog hals, intonatie, actie, elementen, alles afstellen.

Prijzen zijn er erg gunstig, service is er super, kortom; wat ik koop aan gitaarspul dat ze daar ook hebben bestel ik er zeker!

Kijk hier heb ik wat aan! :)
Je zegt dat ze gratis verzenden en je krijgt er stemapparaatjes en standaards bij?
Ik heb ze net gemaild en ze zeggen niks over dat je er een standaard bij krijgt ofzo. Moet je hiervoor zelf gaan vragen?
En ze zeggen ook dat ik gewoon 20 euro verzendkosten moet betalen, terwijl op de site staat dat ze gratis zijn voor de EU landen :roll:

Wietse.com
31 mei 2005, 14:46
// Heel verhaal

Kijk hier heb ik wat aan! :)
Je zegt dat ze gratis verzenden en je krijgt er stemapparaatjes en standaards bij?
Ik heb ze net gemaild en ze zeggen niks over dat je er een standaard bij krijgt ofzo. Moet je hiervoor zelf gaan vragen?
En ze zeggen ook dat ik gewoon 20 euro verzendkosten moet betalen, terwijl op de site staat dat ze gratis zijn voor de EU landen :roll:
Hallo,

Dat stemapparaatje had ik er bij besteld, en dus gewoon betaald, maar het is niet zo dat als je een gitaar neemt waarvoor verzending gratis is, dat ze dan nog wel kosten gaan rekenen voor het apparaatje, waarvoor normaal de verzending wel geld kost.

En die gitaren gratis binnen de EU, dat is niet voor alles hè? Dat is alleen bij de gitaren waar het bij staat vermeld met zo'n blauw rondje met sterretje.

Als de gitaar die jij wil bestellen dat label niet heeft maken ze er te weinig winst op om de verzending gratis te doen...

Mocht het rondje er wel bij staan, of het staat er textueel bij, dan is de verzending gewoon gratis.

Tujuh
1 juni 2005, 11:48
[quote=Wietse.com]// Heel verhaal

Hallo,

Dat stemapparaatje had ik er bij besteld, en dus gewoon betaald, maar het is niet zo dat als je een gitaar neemt waarvoor verzending gratis is, dat ze dan nog wel kosten gaan rekenen voor het apparaatje, waarvoor normaal de verzending wel geld kost.

En die gitaren gratis binnen de EU, dat is niet voor alles hè? Dat is alleen bij de gitaren waar het bij staat vermeld met zo'n blauw rondje met sterretje.

Als de gitaar die jij wil bestellen dat label niet heeft maken ze er te weinig winst op om de verzending gratis te doen...

Mocht het rondje er wel bij staan, of het staat er textueel bij, dan is de verzending gewoon gratis.

Ow op die manier werkt het dus. Bedankt :)
Ja over die gitaren met die labels dat heb ik wel gezien. Veel gitaren hebben dat overigens, dus de meesten verzenden ze wel gratis :)

Paulus2004
1 juni 2005, 12:54
www.musik-service.de is ook nog een alternatief. Heb ik zelf goede ervaring mee. (gitaar+amp+snaren+plectra+kabels+stemapp.+gitaart as, etc..)..

Prijs is vergelijkbaar (bij mijn Peavey Wolfang QT special zelfs goedkoper) dan musikproduktiv.de.

Zeker als je meer zaken tegelijk koopt is een korting tot wel 15% ook niet ondenkbaar.....

vista
6 november 2005, 19:03
Kan je bij guitar24 gewoon binnen gaan en een gitaar testen, of werken die mannen enkel via internet?

Berik
7 november 2005, 12:42
www.guitarbargains.com

Deze verkoopt alles veel goedkoper dan welke muziek winkel in europa ook

maar of het de grootste is geen idee.. Denk het niet, is btw wel de grootste van België.

vista
7 november 2005, 13:19
Piens?

Thx, but no thx :D

Lune-a-tic
7 november 2005, 15:56
www.guitarbargains.com
Deze verkoopt alles veel goedkoper dan welke muziek winkel in europa ook
maar of het de grootste is geen idee.. Denk het niet, is btw wel de grootste van België.
Piens is niet de grootste van België (toch niet kwa oppervlakte, misschien wel wat oplichterij betreft als ik alle verhalen in mijn omgeving hoor) en zeker niet de goedkoopste (ze mogen dat 1 keer bewijzen, kunnen ze niet, hebben ze nooit gekund). Gewoon Deinze mijden en bij Hubert van Keymusic gaan in Sint-Niklaas. En neen, Key is niet de goedkoopste van europa, ook niet van België, maar wel goed en goeie service.

Borisbecker
8 november 2005, 18:22
Ik hoor iedereen altijd zeggen dat die winkels in duitsland veel goedkoper zijn dan de winkels in Nederland. Nou heb ik even gekeken op 3 van die duitse sites en ben toch van mening dat je in Nederland een stuk minder voor die gitaren betaalt(dan heb ik het over ibanez,fender en gibson).

Outrage
8 november 2005, 21:13
ik heb gehoord dat duitsland voor yamaha heel goedkoop is.