PDA

View Full Version : Dag nieuwe versterker :(



Cubensis
11 januari 2005, 11:38
blub

Cubensis
11 januari 2005, 11:38
ik had mn kitty hawk ingeruild voor een Flextone II HD+floorboard en had met de andere partij afgesproken dat we de ruil 1 week op proef zouden doen zodat hij de kitty hawk in zn bandsituatie kon testen en hij mailt me net dat ie vond dat ie er qua sound niet helemaal goed bijpaste (meneer speelt in een Children of bodom bandje zonder bassist en koopt mijn 80's gain amp en denkt dat dat perfect past :-? ) dus komt ie m vanavond ofzo weer terugruilen, jammer, ik was wel tevreden over die flextone (zelfs Sash (groovyb3) was er lyrisch over :D )

CowboyBebop
11 januari 2005, 12:04
jammer voor je pattybatty

NeeraDJ
11 januari 2005, 12:49
Waarom spreek je dat dan ook af, zonde man! Ik vind het echt kut voor je :-(

Anders Destium
11 januari 2005, 13:44
Ach, het is wel zo netjes om dingen op deze manier af te spreken. Nu wordt het toch maar sparen voor een powerbreak Pat :wink:

BramVersteeg
11 januari 2005, 16:30
Jammer dat die gozer niet tevreden is. Ga je nou op zoek naar iets anders?

Cubensis
11 januari 2005, 16:42
yus, dus als iemand nog interesse in die kitty hawk heeft hoor ik t wel ;)

BartL
11 januari 2005, 17:32
Haha...omdat Sinis het is vind ik het best grappig :-D



Nee, opzich best klote natuurlijk. Zeker als je zo blij bent met die LijnZes. Mjah...kijken of er nog iemand 600 euro voor wil neerleggen hè 8-)

Negative K3 fan
11 januari 2005, 18:06
ik zou die kitty hawk wat modden, zal wel zon standaard marshallding zijn, kun je heel wat mee klooien. dan yellowjackets erin en hij is wel lijp

andy
11 januari 2005, 18:09
Ach, het is wel zo netjes om dingen op deze manier af te spreken. Nu wordt het toch maar sparen voor een powerbreak Pat :wink:

Het toeval wil, dat ik.... ghehehehehe.

groovyB3
11 januari 2005, 20:34
Wat een lul man, dat spreek je toch ook niet af.

Gewoon zeggen dat ie verrot is ofzo. Wat is z'n mail adres? Ik stuur wel wat Joego vrinden op em af :D

groovyB3
11 januari 2005, 20:35
Wat een lul man, dat spreek je toch ook niet af.

Gewoon zeggen dat ie verrot is ofzo. Wat is z'n mail adres? Ik stuur wel wat Joego vrinden op em af :D

Cubensis
11 januari 2005, 20:51
is al omgeruild....en je hebt geen vrienden, dus bluf niet :P

BramVersteeg
11 januari 2005, 23:05
is al omgeruild....en je hebt geen vrienden, dus bluf niet :P

:seriousf:

doncker
11 januari 2005, 23:23
strike :-D

Mitch
11 januari 2005, 23:46
Ja, kan knap kut zijn. Had laatst ook iemand die zijn Maverick wel wilde ruilen voor de Rivera in mijn sig. Gitaren ingeplugd en grappig genoeg klonken onze gitaren inderdaad lekkerder op elkaars versterker. Leek mij dus prima ruil, maar helaas....het was toch net niet wat -ie zocht.
Da's dan toch wel balen :-?

bert k
12 januari 2005, 00:00
Koop geen flex 2, koop een Flex 3, isse simpel...

Cubensis
12 januari 2005, 10:32
moet iemand wel zn flex 3 willen ruilen he ;)

Antal
12 januari 2005, 15:01
meneer speelt in een Children of bodom bandje zonder bassist en koopt mijn 80's gain amp en denkt dat dat perfect past :-?

Dat had jij hem dan toch wel even kunnen vertellen lijkt me? Ik bedoel, dat hij het niet weet, ok. Maar dat jij verwacht had dat iemand in een CoB-bandje tevreden zou zijn met jou amp kan ik me haast niet voorstellen.

Anders Destium
12 januari 2005, 19:40
Dat is de kant van het verhaal waar hij het liever niet over heeft :wink:

Cubensis
12 januari 2005, 21:49
hehe, nee, hij heeft m uitgebreid op hoog volume (tot oorpijn toe, zet jij in een kamertje een 50 watt buizentop eens op 8) en vond t qua gain meer dan zat, achteraf vond hij dat ook wel, maar t laag was niet strak genoeg voor de muziek die hij speelde, 't is meer een jcm800 achtige versterker, alleen met meer gain...maar hij wilde hem eerst in zn band proberen wat opzich wel te begrijpen viel, vandaar die afspraak

Michael AE
12 januari 2005, 22:26
Een 800 is heel strak in het laag, hoor.

Swan
12 januari 2005, 22:51
hmm ik speel over n jcm800 in de oefenruimte 212 combo, 60 watt ofzo? nou dat ding gaat echt op 10 en klinkt niet echt lekker met n in B gestemde gitaar helaasch...niet echt geschikt voor extreme metal

NeeraDJ
12 januari 2005, 23:00
Van de clips die je me stuurde klonk het dus echt niet als een JCM800, Pat. Wat Michael al zegt, een JCM800 is heel strak in het laag en jouw amp was een beetje fuzzy in het hoog, kan ook door het microfoontje gekomen zijn.

Swan, ik kan de JCM800 alleen beschrijven als een versterker die een schop onder de kont nodig heeft, ze kan brullen (met strak laag) maar dan moet je wel eerst schoppen (pedaaltje ervoor). Kerry King en Jeff Waters weten het te redden, en ik ook. Bovendien heeft de combo de G12T-75 speakers, die nogal bekend staan om hun scooped sound en piercend hoog. Met V30s of Black Shadows is dat een heel ander verhaal

Swan
12 januari 2005, 23:12
ja ik gebruik ook n MT2 ervoor....

over dat piercend hoog heb je gelijk...echt vreselijke sound

Cubensis
13 januari 2005, 16:56
Van de clips die je me stuurde klonk het dus echt niet als een JCM800, Pat. Wat Michael al zegt, een JCM800 is heel strak in het laag en jouw amp was een beetje fuzzy in het hoog, kan ook door het microfoontje gekomen zijn.


ik gok het microfoontje (is zo'n 4 euro pcding van de mediamarkt)

pol
13 januari 2005, 17:19
ja ik gebruik ook n MT2 ervoor....

over dat piercend hoog heb je gelijk...echt vreselijke sound

Blasphemy !

Voor een strakke metalsound, jcm800 2203 + boss sd-1 met drive af en level omhoog, en een goeie cab met vintage 30's. En voila, je hebt een Jeff water geluid (als je even zuiver kan spelen toch)

Swan
13 januari 2005, 17:36
ik moet geen strak of jeff water geluid ik moet ik n allesvernietigende muur van geluid hebben :razz:

andy
13 januari 2005, 19:20
ik moet geen strak of jeff water geluid ik moet ik n allesvernietigende muur van geluid hebben :razz:

Ghehehehe, kijk nou praten we. :-D

Michael AE
13 januari 2005, 19:41
ik moet geen strak of jeff water geluid ik moet ik n allesvernietigende muur van geluid hebben :razz:

Dan moet je hem harder zetten, want dat gaat 'ie.


HARD!