PDA

View Full Version : WOW, mooie axe!



Brianmayrulezzz
11 januari 2005, 10:13
WOW

deze JS is echt mooi!
90th anniversary JS90 Ham
ebben toets met 24 frets 8-), kleur verandert als je er van een andere
hoek naar kijkt en met chroom afgewerkte pickups pickups :cool: cool ding :D

http://www.satriani.ru/guitar/img/js90.jpg

Anders Destium
11 januari 2005, 11:23
Mooi gitaar inderdaad, maar niet de mooiste 90HAM :D Ik stond op een bepaald moment op het punt om zo een te kopen, maar heb toch besloten dat niet te doen. Was redelijk aan de prijs :)

Cubensis
11 januari 2005, 11:23
vind t niet echt veel speciaals...

ArpeggioKing
11 januari 2005, 12:08
ik vind hem wel netjes, niet teveel poespas. :cool:

Brianmayrulezzz
11 januari 2005, 14:16
Mooi gitaar inderdaad, maar niet de mooiste 90HAM :D Ik stond op een bepaald moment op het punt om zo een te kopen, maar heb toch besloten dat niet te doen. Was redelijk aan de prijs :)

zou wel stoer zijn, čn een PGM ham čn een JS ham :cool: :D

gjlp
11 januari 2005, 14:20
Eerst een chromeboy, nu deze, straks ga je jezelf nog Joesatrianirulezzz noemen :wink:

Maar wel een mooi ding

BramVersteeg
11 januari 2005, 16:44
Vind hem niet erg speciaal eigenlijk. Heb je niet wat foto's van de kleuren als je er van andere posities tegen aan kijkt? Deze en nog een Crystal Planet en je JS verzameling begint grote vormen aan te nemen :wink: .

Bluesbreaker
11 januari 2005, 17:09
jullie praten er over alsof hij hem heeft, maar dat is volgnes mij niet helemaal niet zo (toch?)

Brianmayrulezzz
11 januari 2005, 17:14
GAS hier man :-?

@ gjlp: ik zou idd m'n willen veranderen maar kweenie of dat kan zonder een nieuw account aan te maken. Dis echt zo'n naam van ik ben 15 en ik vind alleen brian may vet :wink:

Die chromeboy is voorlopig ff genoeg, deze j90 is ook superduur, ik geloof dat er maar 370 van zijn gemaakt, dus eigenglijk nog exclusiever. En die crystal planet is al helemaal onbetaalbaar. Die zijn zeker een dollar of 5000/6000. Bovendien als daar een krasje op de achterkant op komt zie je dat op de voorkant erdoorheen, dus daar moet je echt fucking voorzichtig mee zijn!

Dit is trouwens de enige goede foto die ik van dit model kon vinden, de andere zijn allemaal slecht belicht enzo, ziet er pauper uit. Dis gewoon supermooie foto, mooi contrast met die oranje muur! 8-)

vulvasonic
11 januari 2005, 18:29
Waar staat 'HAM' voor? (= serieuze vraag, ik weet het echt niet)

gjlp
11 januari 2005, 18:54
GAS hier man :-?

@ gjlp: ik zou idd m'n willen veranderen maar kweenie of dat kan zonder een nieuw account aan te maken. Dis echt zo'n naam van ik ben 15 en ik vind alleen brian may vet :wink:

Die chromeboy is voorlopig ff genoeg, deze j90 is ook superduur, ik geloof dat er maar 370 van zijn gemaakt, dus eigenglijk nog exclusiever. En die crystal planet is al helemaal onbetaalbaar. Die zijn zeker een dollar of 5000/6000. Bovendien als daar een krasje op de achterkant op komt zie je dat op de voorkant erdoorheen, dus daar moet je echt fucking voorzichtig mee zijn!

Dit is trouwens de enige goede foto die ik van dit model kon vinden, de andere zijn allemaal slecht belicht enzo, ziet er pauper uit. Dis gewoon supermooie foto, mooi contrast met die oranje muur! 8-)


Anders doe je toch:
Brianmayrulezzznogsteedsmaardesatrianigitarenspele ngewoonveelbeterdandiefuckingredspecial :)

Brianmayrulezzz
11 januari 2005, 18:55
Hoshino Anniversary Model


De ham modellen zijn anniversary modellen voor de Hoshino fabriek in Japan. Dit bedrijf is ook eigenaar is van Ibanez.
Correctie: van die JS90HAM zijn er trouwens maar 300 gemaakt... GAS!!!



Anders doe je toch:
Brianmayrulezzznogsteedsmaardesatrianigitarenspele ngewoonveelbeterdandiefuckingredspecial
:D Goed alternatief, maar kan "maar" 25 letters. En ik vind de Burns echt wel geod spelen. Als je maar een goed exemplaar hebt, en die heb ik een :dance:

Stitch
11 januari 2005, 22:05
Was redelijk aan de prijs :)


:cool:

Brianmayrulezzz
11 januari 2005, 22:10
Was redelijk aan de prijs :)


:cool:

hoezo? Wat is cool, hij heeft 'm toch niet gekocht?

gerrekat
11 januari 2005, 22:15
Tis maar wat je mooi vind....

Brianmayrulezzz
11 januari 2005, 22:16
daarom: smaken verschillen!

zou wat zijn als iedereen hetzelfde mooi vond/zelfde smaak heeft. Zou dit forum een eenheidsworst zijn zónder discussie. Saai dus.

gerrekat
11 januari 2005, 22:16
Inderdaad..... :D

AART
11 januari 2005, 22:19
gerrekat, heb jij die elementen samples nog(eng, superdistortion)

beetje off topic, sorry. mar hij reageert niet in mijn topic :)

Brianmayrulezzz
14 januari 2005, 13:14
vinden nou zo weinig mensen dit een mooie gitaar? :roll:

Anders Destium
14 januari 2005, 14:59
Is toch niets mis mee, wees blij dat je een van de happy few bent :)

Brianmayrulezzz
14 januari 2005, 15:03
achja, zo dacht ik ook :D

abbys
14 januari 2005, 15:31
nou, ik vind hem alvast prachtig, heb alleen iets tegen floyds...maar dat maakt niet dat ie er idd fantastisch uitziet