PDA

View Full Version : [Gert-Jan's Grote Backing Contest 2005] Bouke's take



Bouke
10 januari 2005, 23:34
Hey mede gitaarreerders,

Nou, vooruit, ik gooi 'm online. Lekker ruwe versie, niet gepolijst :D

Groets,

Bouke

http://members.home.nl/boukejanssen/GJ_backingcontest_by_Bouke.wma

Axl Rose
11 januari 2005, 09:40
Hey, toffe wah solo's heb je er doorheen gegooid. In het begin beetje slordig getimed ---> 0:40 - 0:50 das jammer , maar voor de rest is ie goed.

Hempo
11 januari 2005, 12:50
He Bouke,

Klinkt lekker, leuke wah-dingen :)

spanky_franky
11 januari 2005, 14:34
woei :D dit is mijn favoriet tot nu toe!

lekker rauw en vuig gespeeld.. doet me aan Slash denken (niet slaan :razz: ) die wah ook erg vet!

Stratman70
12 januari 2005, 19:01
Hey Bouke,

Vette shit man! Er zitten een paar schitterende solostukjes in. Thema is oké, maar op het randje voor mij.

VHsologitarist
12 januari 2005, 19:16
Klinkt lekker.
Vette solo stukjes, nice bends ;)
greetz

ResNovae
13 januari 2005, 19:12
Klinkt buitengewoon lekker. Lekker veel gebruik van stijlfiguren, met misschien iets teveel bends op het einde.

Polijsten is overigens niet nodig, dit klinkt al goed genoeg zo. :wink:

Bouke
13 januari 2005, 23:34
Hey,

Bedankt voor jullie reacties mensen. Ik vond 'm wel grappig om te doen, maar moeilijk om het interessant te maken. Hoor je ook aan de meeste inzendingen, er wordt redelijk veel hetzelfde gedaan, mijne included. De PG RiffContest backing gaf meer variatie in de inzendingen.

Mijn versie is zoals gezegd een beetje rauw, snel opgenomen. De dag erna had ik al spijt :D maar ik laat 'm zo. De timing rond 0:40 is idd een beetje belabberd :D maar ja. Ach misschien pas ik dat nog wel aan en dat... en dat.. en.... toen werd het weer een ander liedje :D

Nou, thanks dus voor jullie reacties en succes aan alle mededeelnemers!

Groets,

Bouke

JorisBos
20 januari 2005, 22:39
Lekkere gitaren hoor bouke, geniaal. Klinkt erg lekker, hier en daar wat onzekere bends maar lekker tonen.

nice!

(tot volgende week vrijdag ;) )

Bouke
20 januari 2005, 22:55
Hey Joris,

Bedankt voor je reactie. Ja, die bends af en toe :-? maar ja... 't was even een stukkie tussendoor en ik heb niet de tijd genomen om er echt heel serieus werk van te maken. Is geen excuus natuurlijk, kan beter :D Maar ja, ik ben momenteel even helemaal into iets anders, nl. Matt Schofield. Man die gast kan super blues spelen. Zeer interessante nootkeuzes maakt die (jonge) man (www.mattschofield.com) De cd 'Trio - Live' is een 100% aanrader. Kruising tussen heel goed gespeelde blues, funksoul ala the Meters en dan een beetje in de stijl van MMW (Medeschi, Martin en Wood). Helemaal goed.

Maar goed, ontopic, ik liet me even meeslepen :D

Ik zie je vrijdag. Ik ben erg benieuwd! Ik sta vooraan. Tot vrijdag.

Bouke.

PS Voor de geďnteresseerden:
Vrijdag 28 januari: Bluesroute in Assen met.... JeeBee Bluesband in Cafe Regalis. Voor meer info: www.bluesstichting-assen.nl