PDA

View Full Version : Not The Way - Schizo



schizo910
10 januari 2005, 20:52
Zondagmiddag de gitaar partijen opgenomen van een nummer dat ik zo'n 2,5 jaar geleden heb geschreven. Vanavond na het werk ingezongen en een eerste mix gemaakt. Ik zal van de week waarschijnlijk wel e.e.a. veranderen, maar dan moet ik hem eerst een paar keer terug geluisterd hebben.
Het is de eerste keer dat ik op de computer een volledige song heb uitgewerkt en opgenomen. Ik heb gebruik gemaakt van de bij de Mac meegeleverde Garageband software. Gitaar is mijn Yamaha APX, rechtstreeks in de computer.

http://62.166.9.101/schizo-graphics/mp3/NotTheWay.mp3

Roy K.
10 januari 2005, 21:15
Klinkt leuk!

Wederom niet echt mijn stijl, maar goed wat maakt dat uit. Het klinkt weer catchy, ik vind dat de zang een tikkie te hard staat (valt vooral op als je helemaal in het begin van het nummer begint met zingen) en verder heb ik mijn bedenkingen aan het einde van het nummer waar het refrein ineens 1,5 noot hoger gespeeld wordt, de zang is dan niet helemaal zuiver.

Maar he, jou stem is verder wel vet hoor! :o Complimenten! 8)

schizo910
10 januari 2005, 21:22
Thnx, moet i.d.d e.e.a. aan de mix wijzigen, bedankt voor de tip. Zal de zang wat minder naar voren brengen. Ik heb nog geen goede monitoren bij mijn computer... Ik laat hem eerst even rusten.

JvD.
10 januari 2005, 22:11
nog meer schizo fan =D

Axl Rose
10 januari 2005, 22:11
erg aparte stem. Het klinkt een beetje alsof je ergens van slag van bent (vibrato).


Leuk liedje :)