PDA

View Full Version : Nieuwe daddarios slecht? Welke snaren wel?



ae
10 januari 2005, 17:31
Ik heb iets langer dan een jaar terug een doos daddarios gekocht waar ik nu bijna door ben. Ik wil binnenkort nieuwe halen uit de states maar lees slechte verhalen over nieuwe daddarios? Sinds wanneer waren die nieuwe te koop, want misschien heb ik ze ook wel? :P

En wat is wel een goed merk? Dean markley en GHS zijn wel goed te betalen geloof ik.

john.3001
10 januari 2005, 17:33
Daddario slecht? Nog nooit een snaar gebroken... Rotosounds zijn wel okee heb ik begrepen als je dan per se van merk wil switchen...

ToTaL FaKe
10 januari 2005, 17:41
..... :???:


ik breek met d'addario NOOIT een snaar, met EB wel. Daarom speel ik nu ook altijd met D'addario :wink:

De gene die je nu kan kopen, zijn gewoon prima hoor, volgens mij ook helemaal geen verschil tussen nu en een jaar geleden :-?

BartL
10 januari 2005, 17:44
..... :???:


ik breek met d'addario NOOIT een snaar
+1

Ik doe al 3 maanden met een setje 010. Ik ga ze dalijk wel vervangen...maar niet omdat ze op knappen staan ofzo :-?

ToTaL FaKe
10 januari 2005, 17:48
ja ik ook. op me squier standard zitten nu al sinds september d'addario's op... ga ze vandeweek even vervangen denk ik

Negative K3 fan
10 januari 2005, 17:53
ben zelf ovrgestapt van daddario naar earnie ball, ik kan het je aanraden. ik ga vanaf nu kijken of deamn markley blue steels wat voor mij zijn!

bobo
10 januari 2005, 17:55
van slechte d'adarios heb ik precies ook nog niets opgevangen, maar ik ben een tijdje geleden wel op dean markley overgeschakeld en vond het een immens verschil! Ze blijven imho langer bespeelbaar, klinken mooier en spelen gemakkelijker, al zijn ze wel net ietsje duurder (maar het verschil in prijs helemaal waard!).

bobo
10 januari 2005, 17:56