PDA

View Full Version : Axl - 7even



Axl Rose
10 januari 2005, 16:29
Opname zoals gewoonlijk met pc mic. :razz:

7even

www.brendmusic.com/7even_newmix.mp3

Zou leuk zijn als jullie em ff luisteren willen. :wink:

ResNovae
10 januari 2005, 18:08
Ik vind het een heel leuk nummer, alleen vind ik de 'slepende' intro wat aan de lange kant.

Tip voor de definitieve eindmix: gooi de gitaar wat hoger, want het is heel moeilijk om je expressie goed te kunnen horen en dat is vooral jammer nu in het laatste stuk.

Axl Rose
10 januari 2005, 18:29
Ik vind het een heel leuk nummer, alleen vind ik de 'slepende' intro wat aan de lange kant.

Tip voor de definitieve eindmix: gooi de gitaar wat hoger, want het is heel moeilijk om je expressie goed te kunnen horen en dat is vooral jammer nu in het laatste stuk.

hey, dankje voor je uitgebreide commentaar en de tips!

8-)

AART
10 januari 2005, 19:38
hoe heb je dat gitaar geluid in het begin gekregen, dat feedback achtige?

klinkt wel vet eigenlijk. 8-)

Axl Rose
10 januari 2005, 19:57
hoe heb je dat gitaar geluid in het begin gekregen, dat feedback achtige?

klinkt wel vet eigenlijk. 8-)

Met een volume pedaaltje. Ik heb het ook geprobeerd met gewoon me volume knop van me gitaar alleen is dat wat lastiger. :D

Axl Rose
14 januari 2005, 00:17
Heb nieuwe mix gemaakt, gitaar is beter te horen. In het rustige begingedeelte heb ik het bombardement op London 2e WO als 'achtergrond geluid' toegevoegd. Ik denk dat dit het nummer een aparte sfeer geeft. Ben benieuwd of jullie dat ook vinden.


www.brendmusic.com/7even_newmix.mp3




:P

Stratman70
14 januari 2005, 11:18
Hey Axl, tof man!!!!

Maar even een opbouwend puntje van kritiek: ga minder stappen, harder werken, beroof een oude dame, minder doneren aan 555, pleeg een bankoverval, maar DOE iets....
om spul te kopen waardoor je niet meer met zo'n pc microfoon hoeft op te nemen. Koop een POD ofzo.

Die bombardement geluiden vind ik wat minder. Ik vind het meer lijken op iemand die met zijn neus in een microfoon zit te blazen, dan iets anders eigenlijk, maar dat komt natuurlijk ook door de opname technieken.

Maar je spel spreek me toch erg aan. Doet me trouwens op een gegeven moment wel wat aan Neil Young denken, qua spel/klank (da's wat minder) en tevens het gevoel erbij wat hij ook zo kon overbrengen (wat weer erg positief is)

Axl Rose
14 januari 2005, 13:07
Hey Axl, tof man!!!!

Maar even een opbouwend puntje van kritiek: ga minder stappen, harder werken, beroof een oude dame, minder doneren aan 555, pleeg een bankoverval, maar DOE iets....
om spul te kopen waardoor je niet meer met zo'n pc microfoon hoeft op te nemen. Koop een POD ofzo.

Die bombardement geluiden vind ik wat minder. Ik vind het meer lijken op iemand die met zijn neus in een microfoon zit te blazen, dan iets anders eigenlijk, maar dat komt natuurlijk ook door de opname technieken.

Maar je spel spreek me toch erg aan. Doet me trouwens op een gegeven moment wel wat aan Neil Young denken, qua spel/klank (da's wat minder) en tevens het gevoel erbij wat hij ook zo kon overbrengen (wat weer erg positief is)

LOL, dankje voor het luisteren en het compliment! Ja ik denk dat ik maar hard ga sparen voor een POD dan. :D

idd, nu je het zegt, dat bombardement klinkt af en toe alsof ik m'n neus snuit :D

Ben benieuwd hoe Neil Young klinkt. Geen idee, ga gelijk fftjes wat van em downloaden.

thnx!

scholier
15 januari 2005, 15:52
holi fuck, je weet echt goed "dat gevoel" over te brengen, ik kan niet goed uitleggen wat voor een gevoel. :oops:

scholier
15 januari 2005, 15:52
holi fuck, je weet echt goed "dat gevoel" over te brengen, ik kan niet goed uitleggen wat voor een gevoel. :oops:

FrankS
15 januari 2005, 16:15
Wow kzit nu de newmix te checken, MOOOIIII!!! De koppijn van het stappen van gister wordt zo mooi "weggerelaxed". Erg mooie noten en vooral veel sfeer. Coole opbouw ook bij 0:55!! Mooi themaatje man. En die solo op het eind is ook te gek hey!!! Heerlijke feel met wederom mooie nootkeuze, die repeterende dingetjes doen et em ook.
Toffe shit :D

Axl Rose
15 januari 2005, 19:30
@scholier: Bedankt voor het compliment! Tof dat de 'sfeer' een beetje overkomt. Twas de bedoeling een beetje 'trieste sfeer' te creeren met een soort van gematigde boosheid erin. Denken over keuzes, gebeurtenissen en dat proberen over te brengen in een muziekstuk.


@FrankS: Dankjewel voor de uiterst toffe reply! Tof dat je em sfeervol vind want dat was m'n uitgangspunt. Blij dat dat gelukt is! :)

Kheb em trouwens nog niet geluisterd na het stappen. Zal ik ook eens proberen. :D

Vette muziek trouwens op je website! Dark Horizons!

scholier
15 januari 2005, 21:22
@scholier:. Twas de bedoeling een beetje 'trieste sfeer' te creeren met een soort van gematigde boosheid erin. Denken over keuzes, gebeurtenissen en dat proberen over te brengen in een muziekstuk.
!
That's it :-D je krijgt echt zo'n gevoel alsof je er iets moet uit gooien(nee ik moet niet schijten :razz: ) een soort van boosheid

FrankS
15 januari 2005, 21:24
@scholier: Bedankt voor het compliment! Tof dat de 'sfeer' een beetje overkomt. Twas de bedoeling een beetje 'trieste sfeer' te creeren met een soort van gematigde boosheid erin. Denken over keuzes, gebeurtenissen en dat proberen over te brengen in een muziekstuk.


@FrankS: Dankjewel voor de uiterst toffe reply! Tof dat je em sfeervol vind want dat was m'n uitgangspunt. Blij dat dat gelukt is! :)

Kheb em trouwens nog niet geluisterd na het stappen. Zal ik ook eens proberen. :D

Vette muziek trouwens op je website! Dark Horizons!
Haha dankje :D