PDA

View Full Version : fender princeton chorus



Aron Maiden
10 januari 2005, 15:51
Hallo, Ik zag op internet een fender princeton chorus staan, Is dat wat?
hij kost 250 euro, ik vond hem echt heel goed klinken, wat is julli ervaring?
http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/gitaarbasversterkers/27018.jpg

SilverFoo
10 januari 2005, 16:01
Geen ervaring mee.... meestal gaan ze weg voor rond de 200/250 euro. Misschien kun je nog wat van de prijs af proberen te halen. Voor de rest zou ik het niet laten.. ziet eruit als een "decent" combo. Check ook eens: www.harmony-central.com om te zien wat anderen ervan vinden.

marc_o
10 januari 2005, 16:32
Is helemaal niet slecht, en als jij 'm goed vind klinken, is er toch geen vuiltje aan de lucht?
Hij is voor mooie clean en lichte drive instellingen echt wel prima, wanner je zware metal of iets anders met veel vervorming gaat spelen, kun je beter voor iets anders kijken, maar hiermee kun je prima voor de dag komen.
Als je 'm koopt, veel plezier ermee.

amon
10 januari 2005, 17:24
Ik heb hem gehad (vorige week verkocht).

Naar mijn mening nog altijd de beste transistorbakje die ik gehoord heb. Komt flink wat geluid uit, bromde bij mij niet, gewoon super strak geluid.

Uitermate geschikt voor cleanere werk, lees: het overdrivekanaal is niets voor iemand die stevige schuerend geluid uit zn amp wil halen. Maar met een pedaaltje ertussen lukt dat wel prima.

De stereo chorus was ook erg mooi, alleen die gebruikte ik niet veel, omdat ik die op de een of andere manier niet met mn pedaal aan/uit kon zetten :???:

BTW, ik heb hem voor 275 verkocht dacht ik, of 250, iig, dat is zo'n beetje de prijs waar ze normaal gesproken voor weg gaan en ook de prijs waarvoor ik hem toendertijd kocht.
Bij mij zat er nog wel een trafo bij en een 4-knopspedaal.

Aron Maiden
14 januari 2005, 14:00
Zal ik met deze versterker ook kunnen optreden? en wat is een transistoren amp?

Rw
21 januari 2005, 16:14
zonder buizen :lol:

guitartub
22 januari 2005, 19:00
Als het allemaal niet te hard gaat kun je er best mee optreden en voor mooie vervorming: een ts-je ertussen.