PDA

View Full Version : [Gert-Jan] Inzending Backing Contest



Gert-Jan
10 januari 2005, 07:18
Nou nou, inzenden op je eigen contest :-D :-D

Zoals ik in het andere topic al zei; Spelen is leuker dan jureren.

Dus heirbij mijn ding. Achteraf vond ik het best wel een lastige want je hebt snel de neiging de track vol te kotsen met op zich staande riffs. Enig verband is dan snel weg. Ik heb gepoogd er een 'liedje' van te maken door een refrein melodie en een couplet melodietje in te knallen. Tusendoor natuurlijk wat impro en aan het eind idem (overigens ben ik nog niet erg blij met de mix aan het eind, maar ach het is maar een spelletje :razz: )

http://www.gjvanwijk.nl/inzending-backing.mp3

Hempo
10 januari 2005, 16:58
Hey Gert-Jan,

Klinkt goed
over die riffs volkotsen.. minder is meer 8-) dat doe je wel goed, en die solo dingetjes later zijn ook wel lekker.

groetn,
hempo

AART
10 januari 2005, 17:38
@gert jan, ben jij geen jurylid meer nu dan?

Axl Rose
10 januari 2005, 17:39
netjes ingespeeld. Wah dingetjes vind ik leuk. :)

ResNovae
10 januari 2005, 17:55
Originele sound. Klinkt lekker. Dat snelle stuk rond minuut 3 is in vergelijking met de rest enigszins slordig/chaotisch.
Al met al toch een hele prettige track!

Puik werk G-J

Gert-Jan
11 januari 2005, 06:25
Originele sound. Klinkt lekker. Dat snelle stuk rond minuut 3 is in vergelijking met de rest enigszins slordig/chaotisch.
Al met al toch een hele prettige track!

Puik werk G-J

Klopt ja, dat is ook mijn makke. Aan het eind heb ik geen zin meer om er veel aan te doen. Te ongeduldig en dan laat ik het maar staan. Moet ik toch eens afleren. Bedankt voor je reactie.

Stratman70
11 januari 2005, 13:52
je speelt mooie thema's bij dat snellere stuk. Klinkt goed.

Das Schaap
11 januari 2005, 14:18
Ik had er gister een hoop gedownload, zette deze op en keek zo. :o
Gelukkig heb ik nu dus weer gevonden van wie die was. :cool:
Sommige dingen "klikken" niet helemaal nee, bij die clean stukken zit ik af en toe toch van hmm. :wink: Maar tering gast het is echt lekker. 8-)

Gert-Jan
11 januari 2005, 16:10
@gert jan, ben jij geen jurylid meer nu dan?

Nee, dat kan niet meer.

AART
11 januari 2005, 22:07
@gert jan, ben jij geen jurylid meer nu dan?

Nee, dat kan niet meer.

dus alleen neg k3 en ik zijn nu jury?

Roy K.
11 januari 2005, 22:22
Nee ik heb mezelf inmiddels ook aangeboden als jurylid, mijn deelname vervalt... :)

AART
11 januari 2005, 22:44
ok dan, dan hebben we weer een redelijke jury :)

Gert-Jan
13 januari 2005, 18:17
Dat moet nog maar blijken :razz: :razz:

Brianmayrulezzz
14 januari 2005, 16:48
lekker hoor :D thumbs up!

de eerste noten doen me trouwens heel erg denken aan lights of heaven van satch :cool:

Luc-O
15 januari 2005, 17:13
Erg Satriaans inderdaad, maar daarom ook erg goed!! Leuk idee van die contest, ik heb momenteel geen tijd om alle inzendingen te beluisteren (laat staan om mee te doen, helaas) maar omdat ik weet dat jij altijd kwaliteit levert heb ik deze wel geluisterd en ik moet zeggen; hier zou ik wel een cd'tje vol van willen hebben!

Grtz

Gert-Jan
15 januari 2005, 21:40
Hey Luc, uit jouw mond is dat een zeer groot compliment. Thanx :oops: