PDA

View Full Version : Al Di Meola!!! Gebroeders Brouwer Live unplugged



VHsologitarist
9 januari 2005, 21:56
Hey luitjes,

omdat we (broer en ik) zondag 16 januari optreden hebben in de muziek cafe apeldoorn (akoestisch meeting gitaarforum, zie topic akoestische gitaren) hebben we het nummer Lady of Rome Sister of Brazil uitgezocht van Al DiMeola.

http://members.home.nl/ferrybrouwer/LadyOfRome.mp3


Dit is in 1 take opgenomen (alleen een reverb erop) en veel ruis omdat we samen 1 microfoon hebben gebruikt.
Let dus niet p de foutjes want we kennen hem net 4 uurtjes ;)

groetjes

Al Di Meola
10 januari 2005, 00:48
Graag jullie reacties!

:razz:

ResNovae
10 januari 2005, 19:33
Meer van dit! Technisch zit het in orde en qua 'feel' kan het alleen nog maar beter worden, gezien het feit dat je het slechts vier uur beheerst.

Doen jullie ook verzoekjes?

Beyond the Mirage graag!

Axl Rose
10 januari 2005, 22:18
Erg mooie stuff dit. Lijkt me erg mooi als je dit soort dingen kunt spelen. Petje af.

VHsologitarist
12 januari 2005, 16:38
dankje allemaal,

Beyond the mirror is een super lekker nummer,
die zullen we in studeren wanneer daar de gelegenheid voor is en dan zal ik m posten (ik weet dat dat een heel moeilijk stuk is.. je weet wel wat je vraagt ;))

groetjes

fer

Luc-O
15 januari 2005, 17:18
FERy impressive! :D Heb alleen het idee dat - met name in het begin - de gitaren niet helemaal lekker gestemd staan. Wat ik me nog afvroeg Ferry, voel jij jezelf nou een akoestische of meer een elektrische gitarist??

VHsologitarist
15 januari 2005, 20:56
dankje Luc-o
nou heel eerlijk gezegd voel ik zowel een akoestische als elektrische gitarist.
Je zou het zo kunnen zien: er zijn dagen dan wil ik alleen klassiek spelen (of met mn broer repeteren), en daarnaast met de band lekker elektrisch scheuren en improviseren.

Ik wil een allround gitarist zijn en daarmee mijn eigen stijl maken.
Nu ben ik nog steeds in de begin fase van gitaarspelen (speel pas 5 jaar) en nog zoekende naar die eigen stijl.

groetjes

Stratman70
16 januari 2005, 21:39
Mooi man! Echt geweldig dit!

Gert-Jan
17 januari 2005, 08:26
Nu heb ik per definitie respect voor gitaristen die accoustisch (goed) kunnen spelen. Dit is heel knap. Petje af 8-) 8-)

boudewijn
17 januari 2005, 11:33
Tering met een mic das vet ik heb me wel is gewaagd aan dit soort partijen en ik kan vermelden dat me dat erg tegen viel dus mijn respect is groot :-D


Graag meer van dit aub.

Groet,


Boudewijn

VHsologitarist
17 januari 2005, 14:25
stratman:
hey bedankt ;)
al di meola heeft veel van deze mooie stukken bij (misschien een aanrader om eens te luisteren)

Gert-Jan:
bedankt man.. ik zat laatst dvd te kijken van al di meola met nog 2 andere jazz gitaristen.. Zo wat zij spelen ... dan kan ik mn gitaar wel aan de muur hangen ;)

boudewijn:
respect is wederzijds boudewijn.. ik bewonder je elektrische posts (your the man!!) overigens het stuk wat je hier hoort zijn wel 2 gitaristen he.. (ik en mn broer) dus dat neemt de moeilijkheidsgraad een beetje weg.




greetz