PDA

View Full Version : Amptech gezocht (noord nederland)



ieme
9 januari 2005, 12:31
Hallo,

ik zoek een goeie amptech die mijn Guyton van nieuwe buizen kan voorzien, biassen en eens na kan kijken. moet eigenlijk binnen een week klaar zijn
Bij voorkeur in het noorden van het land, wie heeft tips?

ieme

wietse
9 januari 2005, 12:48
ik tref wel eens iemand in drachten in de kringloopzaak die bouwt zelf buizen versterkers e.d voor de hobby zal hem wel eens vragen , als ik hem weer tref.

ieme
9 januari 2005, 12:50
ik tref wel eens iemand in drachten in de kringloopzaak die bouwt zelf buizen versterkers e.d voor de hobby zal hem wel eens vragen , als ik hem weer tref.

Ik moet wel iemand hebben die echt goed is en weet waar ie mee bezig is, en t moet voor komende zaterdag gefixed zijn!

ieme

bluegate
9 januari 2005, 18:08
Misschien bij Heins?
Die hebben vast een adres waar zij hun reparaties laten uitvoeren.

ieme
9 januari 2005, 20:52
Ik zoek iemand die snel werkt, er verstand van heeft, kan biassen en die dit op voorraad heeft
Svetlana EL-34 tubes 4 stuks
Sovtek EL-84 tubes 2 stuks (regular style, not military ones, do not use NOS EL-84's)

ieme

Negative K3 fan
9 januari 2005, 21:37
waarom geen nos en wel sovtek el84s? omdat ze altijd hard worden belast (door dat circuit met ingebouwe attenuater)?

andy
9 januari 2005, 21:53
Ik zoek iemand die snel werkt, er verstand van heeft, kan biassen en die dit op voorraad heeft
Svetlana EL-34 tubes 4 stuks
Sovtek EL-84 tubes 2 stuks (regular style, not military ones, do not use NOS EL-84's)

ieme

Rikkers gitaarbouw, Groningen.

pikasso
10 januari 2005, 09:10
Juist

Maar Ieme
dat wist je toch zelf ook wel

LordRiffenstein
10 januari 2005, 09:22
Ieme,

als je kan, probeer de EL84 te vervangen door JJ EL84, die krijgen overal erg goeie kritieken!

marc_o
10 januari 2005, 11:06
Zijn je buizen al versleten dan? Dat hoop ik toch niet voor je...

SilverFoo
10 januari 2005, 14:13
Bob de Jong in Leeuwarden? :???: Weet niet of die het doen (denk het wel) maar je kunt altijd eens informeren... www.bobdejong.nl

Of musicstore: www.mstore.nl .... maar das wat een schijtwinkel...

Negative K3 fan
10 januari 2005, 14:29
Ieme,

als je kan, probeer de EL84 te vervangen door JJ EL84, die krijgen overal erg goeie kritieken!

vind ik ook, ik hewb zelf ook sovteks en jjs vergeleken, de sovteks was wel een fout setje (1 van de anodes gloeide rood) maar de jjs waren duidelijk beter, alleen niet zo goed als de eis (geloof ik) die er eerst in zaten, ik ben bang dat nos heel veel uit ka maken in mijn vox....